De steek op, en pak aan, de scepter, verkiezingen Raad van Elf, de Jeugdraad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar beginnen ze dan mee?
Omkleden?
Écht, ik kwam als stadse uit het Haagje in 040quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:26 schreef borisz het volgende:
En vanaf zondag(hoewel zaterdag wordt er bijgetrokken) is het drie dagen feest waarna ze woensdag op aswoensdag in coma liggen en de veertig dagen daarna gaan vasten(hoewel geen katholiek zich daar meer aan houdt).
Rare pakjes, zuipen, overspel, ontucht en dan de dag erna schijnheilig doen; het Katholieke karakter is in ieder geval nog duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef golfer het volgende:
Zo'n katholiek feestje heeft heel wat voeten in de aarde.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef TAV74 het volgende:
Rare pakjes, zuipen, overspel, ontucht en dan de dag erna schijnheilig doen; het Katholieke karakter is in ieder geval nog duidelijk aanwezig.
Eens.. en het is ook niet eens een vrije dagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AnneX het volgende:
De allerergste van alle kul "feest" dagen - buiten 2e Paas- en Pinkster- en Kerstdag vind ik de ongein van Valentijnsdag![]()
Het is de rotzooi waarmee het gepaard gaat.
Alles voor de commerciequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AnneX het volgende:
De allerergste van alle kul "feest" dagen - buiten 2e Paas- en Pinkster- en Kerstdag vind ik de ongein van Valentijnsdag![]()
Het is de rotzooi waarmee het gepaard gaat.
# Koningsdag
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, ik heb twee sportinstructrices die enorm op jou lijken! Heb je familie in Groningen??
Ach, dat scheelt weer veel geld betalen voor iemand die playbacked.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag heeft mn zusje geprobeerd een kaartje voor me te bemachtigen voor t concert van Beyonce. Mislukt, en extra concert ook. Net aan.
Zo balen want das t enige concert wat ik graag wil zien. Beide waren in een kwartier uitverkocht en de wachtrij was al sinds vanochtend vroeg.... Klote!
Zij zingt live en danst erbij. Alleen bij Obama niet maar dat moest. Zij is echt MEGA goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, dat scheelt weer veel geld betalen voor iemand die playbacked.
Nu staan ze al erop voor 600 per 2quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor de commercie
DIKKE vlokken sneeuw hier nuEn echte sneeuw, geen waterige troep.
FFT, vlįk voor het concert op marktplaats etc kijken. Soms worden mensen ziek of zijn er familietoestanden waardoor ze nog snel hun kaartje voor de normale prijs kwijt willen raken.
Ja, maar dat zijn mensen die geld willen verdienen! Je moet de mensen hebben die helaas niet kunnen gaan en ze nog snel op marktplaats zetten. Die vragen niet dat soort bedragen, die zijn al blij als ze de kostprijs terug krijgen. Zo heb ik nog elk uitverkocht concert waar ik naartoe wilde kunnen bezoeken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu staan ze al erop voor 600 per 2
Ga ik zeker doen. Ik hoefde maar 1 kaartje. Wilde zo graag dat ik alleen niet erg vond. Maar idd paar dagen van tevoren checken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn mensen die geld willen verdienen! Je moet de mensen hebben die helaas niet kunnen gaan en ze nog snel op marktplaats zetten. Die vragen niet dat soort bedragen, die zijn al blij als ze de kostprijs terug krijgen. Zo heb ik nog elk uitverkocht concert waar ik naartoe wilde kunnen bezoeken.
En 1 kaartje is al veel makkelijker dan 2 of meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ga ik zeker doen. Ik hoefde maar 1 kaartje. Wilde zo graag dat ik alleen niet erg vond. Maar idd paar dagen van tevoren checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |