Let maar niet op mij. Ik dacht dat dit het topic was van de Omloop end dat jullie voorspellingen aan het doen was.quote:
Aangezien beide broers Chavanel meedoen, dien je nog even te specificeren welke van de twee je kiest. Anders kunnen we je helaas geen punten geven als hij top 10 rijdt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef louweed het volgende:
Omloop Het Nieuwsblad
1. HUSHOVD
2. BOASSON HAGEN
3. BOOM
4. FLECHA
5. CHAVANEL
KBK
1. CAVENDISH
2. FARRAR
3. GREIPEL
4. DEMARE
5. BOASSON HAGEN
Sylvain!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Aangezien beide broers Chavanel meedoen, dien je nog even te specificeren welke van de twee je kiest. Anders kunnen we je helaas geen punten geven als hij top 10 rijdt.
Kleine wijziging voor KBK:quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef -Sisyphus- het volgende:
Kuurne:
1.Cavendish, M.
2.Greipel, A.
3.Boasson Hagen, E.
4.Farrar, T.
5.Roelandts, J.
Ik zeg de volle punten!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Steven184 het volgende:
Eerste voorspelling voor morgen:
Het wordt afgelast
minpunten!quote:
quote:
vragen om extra punten is minpunten!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]![]()
Discriminatie omdat ik in de organisatie zit zeker?![]()
En we waren nog wel zo lief voor jou om dat niet bij jou te doen vorig jaarquote:[
b]Op zondag 24 februari 2013 11:42 schreef franklop het volgende:[/b]
[..]
vragen om extra punten is minpunten!
Volgens mij start Maxim Iglinskiy vandaag niet. Verschillende startlijsten zeggen andere dingen. Voor zekerheid maar even eruit halen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:04 schreef Steven184 het volgende:
1. Peter Sagan
2. Oscar Gatto
3. Fabian Cancellara
4. Cadel Evans
5. Maxim Iglinskiy Greg van Avermaet
Dat is zo vaak, nadeel van de huidige puntentelling.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De mensen die hadden ingeschat dat Cancellara het beter zou doen dan Sagan worden beloond, de onrechtvaardigheid
Klopt. Eigenlijk zouden we eens met z'n allen (ook) mee moeten doen aan Sportpools, die vind ik wel een erg rechtvaardige puntentelling hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zo vaak, nadeel van de huidige puntentelling.
#jammerjohquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De mensen die hadden ingeschat dat Cancellara het beter zou doen dan Sagan worden beloond, de onrechtvaardigheid
dit is toch wel meer waard dan 2 punten of niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:43 schreef dndiek het volgende:
Monte Paschi Strade Bianche
1 CANCELLARA Fabian
2 GADRET John
3 NORDHAUG Lars Petter
4 PAOLINI Luca
5 SAGAN Peter
Punten vragen is minpunten volgens Franklop..dus helaasquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
dit is toch wel meer waard dan 2 punten of niet?
ach ja met maar twee punten op de teller (fout aantal) durf ik het wel te vragenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Punten vragen is minpunten volgens Franklop..dus helaas
Hehe, komt goed. Als ik thuis ben regel ik het voor je.;)quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
ach ja met maar twee punten op de teller (fout aantal) durf ik het wel te vragen
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hehe, komt goed. Als ik thuis ben regel ik het voor je.;)
Sanremo is op zondag 17/3quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:28 schreef borisz het volgende:
16/3: Milaan - San-Remo 10.10
18/3: Volta a Catalunya 12.50
Excuus, je had je verstopt tussen het stof van de witte wegen. 4 puntjes ga ik voor je toevoegen.quote:
Of 6? 2 voor talansky, 1 voor westra en 3 voor Van Garderen.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Excuus, je had je verstopt tussen het stof van de witte wegen. 4 puntjes ga ik voor je toevoegen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of 6? 2 voor talansky, 1 voor westra en 3 voor Van Garderen.
Methodmich ook vergeten.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:43 schreef franklop het volgende:
Ik sta er ook niet tussen, had mn voorspelling vlak na die van de Strade gedaan
Mwah, qua punten vergat je er bijna niets aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Methodmich ook vergeten.
Lekker bezig.
Haha, thanks! Die had ik inmiddels al gezien. Van jou weet ik dat je altijd vroeg ben, maar ook dat je nog wel eens eentje mist. Dus was snel door de pagina van Strade Bianche geflitst en dacht: O mooi, daar staat niets. Misvatting dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, qua punten vergat je er bijna niets aan.
Het was leuk, even op het podium.
Mijn voorspelling van T-A staat ook tussen allerlei P-N promo's denk ik, dus dat tip ik je vast.
Mijn geheugen is niet zo goed, vorig jaar geen enkele keer gemistquote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef methodmich het volgende:
Nou, afgelopen jaren heb ik er toch niet heel veel gemist denk ik? Zijn daar statistieken over?
Maakt niet uit hoor. Ik reed dan ook redelijk anoniem mee in het peloton, met slechts af en toe een uitschieter.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo goed, vorig jaar geen enkele keer gemist![]()
Ik heb Nibali en Contador precies verkeerd om, anders had ik de top 3 goed gehad. Maar alsnog volgens mij geen verkeerde uitslag voor mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol denk dat veel mensen 2 punters scoren in de Tirreno. Heb zelf 4 van de 5 goed maar geen 1 op de juiste plek.
Ik had Froome, Contador en Nibali allemaal net 1 plek verkeerd :p.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb Nibali en Contador precies verkeerd om, anders had ik de top 3 goed gehad. Maar alsnog volgens mij geen verkeerde uitslag voor mij.
Hier hetzelfde, plus Rodriguez op de verkeerde plek (wat overigens maar 1 seconde scheelde)...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik had Froome, Contador en Nibali allemaal net 1 plek verkeerd :p.
Die fietst volgens mij niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
La Primavera
1. P. Sagan
2. M. Goss
3. F. Moser
4. (V. Nibali)
5. M. Cavendish
Foreno!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die fietst volgens mij niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |