Ik ben geboren in Brabant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rotterdamse. Ben jij een echte Brabander?
Wat maakt het uit. Gaat toch vooral om het verhaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die ene kiezen die er niet op lijkt, zal wel een verschillig iets zijn,
Nou ja een ander heeft ook wel eens iets, ik heb dit, heb er nu eenmaal mee leren leven , dude...quote:
Maar je kunt Ruud Lubbers wel nadoen dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rotterdamse. Ben jij een echte Brabander?
Mijn moeder vertelde vaak hoe Lubbers het verdomde een geleend kwartje aan een arm meisje terug te betalen. Wat had ze een hekel aan die man.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je kunt Ruud Lubbers wel nadoen dus?
Had-ie een kwartje geleend van dat arme meisje en dat niet terugbetaald?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde vaak hoe Lubbers het verdomde een geleend kwartje aan een arm meisje terug te betalen. Wat had ze een hekel aan die man.
Jawel, je hoort het nog steeds.
Op school, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had-ie een kwartje geleend van dat arme meisje en dat niet terugbetaald?
Mijn ouders zijn niet in Brabant geboren idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Op school, ja.
En is Brabants nou jouw echte afkomst? Ik vind je niet zo'n typische 'gezelligerd'.
Dat is een flink gemengde afkomst, leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet in Brabant geboren idd..
Maar in Den Haag.
En hun ouders resp. in (m)Gelderland en (v)Drenthe/Friesland.
En ik ben een neger en kan heel goed Buma nadoen. Van het CDA.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een flink gemengde afkomst, leuk.
Haha, daar zie ik je nog wel voor aan ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En ik ben een neger en kan heel goed Buma nadoen. Van het CDA.
Prima, maar ik voorzie één probleempje: jouw hondje en mijn katten. Of zullen we die ook allemaal samen met Ryan3 naar Pakistan verschepen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Gaan wij samenwonen dan, schattebout?
Serieus hoor, ik kan dat echt goed. En eigenlijk alles van Lucky tv.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, daar zie ik je nog wel voor aan ook.
En ik geloof je. Maar maak eens een filmpje, misschien is er een komiek aan je verloren gegaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Serieus hoor, ik kan dat echt goed. En eigenlijk alles van Lucky tv.
En Ruud.
En Prins Bernhard.
Dordevil alias Nico Dijkshoorn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Of zullen we die ook allemaal samen met Ryan3 naar Pakistan verschepen?
Dat sws, ik ben veel leuker dan Paul hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik geloof je. Maar maak eens een filmpje, misschien is er een komiek aan je verloren gegaan.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik bouw wel een ark voor mij en mijn beestjes. Kun jij in je huis blijven.quote:
Paul de Leeuw? Iewww.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat sws, ik ben veel leuker dan Paul hoor.
Je hebt wel een beetje feeling met timmeren?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik bouw wel een ark voor mij en mijn beestjes. Kun jij in je huis blijven.
Daar komt het wel zo ongeveer op neer ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen is leuker dan Paul, bedoel je?
Point taken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar komt het wel zo ongeveer op neer ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |