Ja dat dus. Herkenning! Gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
Mijne sliep om die reden dus op haar buik.
Op de rug sliep ze niet. Op de zij sliep ze 5 a 10 minuten en op de buik sliep ze een half uur per keer ongeveer. Eieren voor je geld enzo, afwegen van twee kwaden want helemaal niet slapen zoals mijnes deed is ook echt niet goed voor een kind. Was overigens wel in samenspraak met de kinderarts en pas daarna durfde ik het voor mezelf ook een beetje los te laten want ik vond t in t begin ook eng.
Wij hadden het ook.quote:
Ohja ga de beledigdheid uithangenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Phff even voor de duidelijkheid Liné krijgt om de 3 uur voeding, ook 's nachts. We vallen 1 keer perongeluk in slaap en dan zulke reacties. Leuk zeg. Alsof we het zelf leuk vinden!!
Omdat mensen vaak het negatieve onthouden, helaas. Ik ken de situatie niet, dus ik ga hier niet met een vinger zitten wijzenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Phff even voor de duidelijkheid Liné krijgt om de 3 uur voeding, ook 's nachts. We vallen 1 keer perongeluk in slaap en dan zulke reacties. Leuk zeg. Alsof we het zelf leuk vinden!!
Je zal het niet leuk vinden, hoop ik, maar wellicht ben je niet echt goed geinformeerd en zou je daar eens even wat tijd in kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Op zich wel aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachende kindjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze ligt nu heel lief in de box 'ta-ta-ta' te roepenen af en toe tussen de spijlen door naar mij te lachen
.
Leyla wilden ze al opnemen met sonde omdat ze niet goed aankwam. Die was toen 2 maanden oud en ze kwam nog aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ohja ga de beledigdheid uithangen
"we vallen 1 keer per ongeluk in slaap" je doet daar onwijs luchtig over maar besef je niet hoe ontzettend gevaarlijk dat had kunnen zijn?
Jouw verhalen klinken altijd heel eh, bijzonder. Ik hoop dat je ergens iets overdreven, aangedikt of weggelaten hebt want als het is zoals je alles tot nu toe verteld gaat er iets echt niet goed en zou k aan de bel trekken.
De meeste kinderen met haar gewichtsverlies liggen in t ziekenhuis aan een sonde, dat is niet voor niks. Maar doe er vooral luchtig over en voel je beledigd omdat mensen zich zorgen maken over je kind.
Goeie tip! Ik moet alleen ergens een action zoeken...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!
Mijn kids vonden hetgeluid van de stofzuiger ook heerlijk, of van de föhn....Jordy valt nu nog om als ik de föhn aanzet![]()
Maar wat ik wou zeggen...ik heb van de week bij de action cd's gekocht van VOF de Kunst. 0,99 per stuk, zijn er 6 van
[ afbeelding ]
Cristel vind ze helemaal geweldig
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op zich wel aardigHet is nog wel vol te houden hier, en M. zorgt goed voor Saartje. Kan haar ook iedere dag zien nu ik op een eenpersoonskamertje lig, en M. stuurt me dus geregeld fotootjes door
Het langere verhaal even in de spoiler gegooid
Fijn dat je iig Saar kunt zien en dat je een eenpersoonskamer hebt! Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., klinkt allemaal best heftig vind ik.
Nou, ik weet niet wie of wat ze roept hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lachende kindjes![]()
En dat roepen! Ik vind het al geweldig als Saartje tegen me aan zit te kletsen laat staan naar me roepen
![]()
![]()
. Ze is nu wel echt ook 'bewust' terug aan het kletsen, echt geweldig. Oh, nog zoiets tofs, als we haar ophalen van het KDV herkent ze ons nu ook echt. Meteen lachen, kijken en stoppen waar ze mee bezig was als ze ons hoort en/of ziet
. ohh, ik ben zoo verliefd op mijn meisje!
Lolwat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Nee elke 2 uur krijgt ze niet weg. Ook niet als we per fles minder aanbieden zeg maar. Dan spuugt ze alles uit. Ze word goed in de gaten gehouden hoor. Ze word om de dag 2 keer per dag gewogen. Een keer voor een voeding en een keer na een voeding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef mrien het volgende:
Trek dan aan de bel zou ik zeggen! Zeker als je je zorgen maakt zou ik echt actie ondernemen. En elke 2 uur voeding aanbieden! Ook 's nachts!
Nee we hebben uit eindelijk voor fles gekozen. Ook omdat ik vanaf volgende week weer oppas kindjes krijg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef bitterend het volgende:
MeNicole je schreef in de bv topic dat je bv wou geven..is het niks geworden?
Ik hoop dat je meisje snel zal groeien..
"nu net" klinkt niet echt als anderhalf uur geleden.quote:Op [b]vrijdag 8 februari 2013 04:17[/b] schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb onze dame nu net maar wakker gemaakt voor der voeding, ze sliep al vanaf 20:00. Eigenlijk moest ze om 23:00 maar we zijn zelf in slaap gevallen en had nog geen wekker gezet!
Kyara wat goed van jullie dames. Nu snel goed drinken!!
dat preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"nu net" klinkt niet echt als anderhalf uur geleden.
Omdat we misschien moe waren en nog niet eens de tijd hadden om de wekker te zetten? Ik kan niet van te voren zetten want ze komt elke avond anders uit omdat ze soms zelf eerder komt.quote:[b]Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef draculettetje
als je dan zo bezorgd ben snap ik niet helemaal hoe er een voeding bij in kan schieten maar goed das mijn mening
Geen besef dat het al zo laat was. Ze is 30 minuten met fles bezig. Daarna half uur/ 45 minuten knuffelen, luier verwisselen enzo. Voor mijn gevoel was op moment van posten net.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"nu net" klinkt niet echt als anderhalf uur geleden.
Ow ok...Heb je geen verlof meer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee we hebben uit eindelijk voor fles gekozen. Ook omdat ik vanaf volgende week weer oppas kindjes krijg.
Dan ga je richting een spreidbroek. Broertje van Joene had dat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Oei.. ben net terug gebeld over de uitslag. van de heupfoto die we vorige week hebben laten maken. Krijg ik te horen dat we ermee door moeten naar de ortopeed. omdat ze heupdysplasie vermoeden. Geen idee wat het precies inhoudt. Ervaringen hier?
Waarom zou je falen bij heupdysplasie? Je faalt pas als je er niets mee of tegen doetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Uhh ja ik heb net even op www.heupafwijkingen.nl zitten kijken en daar werd ik niet echt blij van. Geen onoverkomelijk probleem als het evht zo bljjkt te zijn maar toch. Voelt een beetje alsof ik gefaald heb ofzo.. kweet niet.
Das geen falen? Kan je niets aan doen. Soms komt het omdat ze in de buik gewoon "verkeerd" hebben gelegen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Uhh ja ik heb net even op www.heupafwijkingen.nl zitten kijken en daar werd ik niet echt blij van. Geen onoverkomelijk probleem als het evht zo bljjkt te zijn maar toch. Voelt een beetje alsof ik gefaald heb ofzo.. kweet niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow ik verheug me er opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik ken 2 kinderen die een spreidbroek hebben gehad. Het is wel gedoe, zeker in het begin. Maar ze wennen er heel snel aan! Alleen poepincidenten zijn extra vervelend.
Maar misschien is het helemaal niet nodig, vooralsnog gewoon veel succes bij de orthopeed!
Noh, in zo ongeveer elke post hintte je er wel op hoor. Zo ongeveer vanaf de 1e keer dat je flauwviel en bij je collega in bed bent gaan liggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah wat ik hier op het forum naar mijn idee nooit heb laten doorschemeren is dat ik gedurende mijn zwangerschap continu zware stress had vanwege een conflict.
Ken ook de achtergrond niet ? Waar kan ik bijlezen ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef Zoë23 het volgende:
Vervelende situatie MeNicole
Ik heb het verhaal vooraf gemist denk ik, heb je dat in een ander topic beschreven?
Hoe oud is je meisje nu?
Ook gedaan ! Masseer mn meisje bijna elke dag. Zo genieten !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:04 schreef Estrys het volgende:
Zwemmenlekker hoor. Wat een moppie ook.
Was je gewoon vrij zwemmen en toen toevallig les ?
Wij gaan binnenkort beginnen met babymassage. Iedere donderdagochtend in combinatie met een beetje post-zwangerschapsyoga voor de mama's. En het is een hele ochtend zodat er veel tijd is ook voor voeden en zo . met maximaal vier baby's en mama's. Lijkt me heel fijn.
Nee hoor. Wel een semioverheidsorganisatie. Maar 'gewoon' 4 maanden ouderschapsverlof.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Enfermera het volgende:
Twink wat schattig dat zwemmen!! Nu wil ik ook![]()
Estrys je werkt int onderwijs begrijp ik?? Super joh
Achgos keshet zielig he.. Sterkteheb je pcm in huis/al gegeven?
Woaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee hoor. Wel een semioverheidsorganisatie. Maar 'gewoon' 4 maanden ouderschapsverlof.
Dat lijkt me zo fijn, dan heb je tenminste nog eens tijd voor jezelf of je huishouden ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Overigens.. ze slaapt biijna altijd van half twaalf tot half drie.
Hier gaat ze naar 2 x 1,5 uur. In het begin 30 minuten x 4 of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo fijn, dan heb je tenminste nog eens tijd voor jezelf of je huishouden ...
Jeeejj!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wortel met aardappelen: zelf gemaakt![]()
![]()
150 ml melk, badje en olie !
Ze slaapt
En mn man maakte een danje op ` tjilp tjilp tweet tweet tweet, kiekeboe waar ben je`quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En mn man maakte een danje op ` tjilp tjilp tweet tweet tweet, kiekeboe waar ben je`Wij gaan een romantische avond tegemoed
![]()
Die van mij ging een uur geleden al naar bed. Een dansje op tjilp tjilp tweet tweet kiekeboe lijkt me dan toch gezelliger.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En mn man maakte een danje op ` tjilp tjilp tweet tweet tweet, kiekeboe waar ben je`Wij gaan een romantische avond tegemoed
![]()
Nee, ik hou het bij oefenen.quote:
Ja dat grapje kennen wequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij oefenen.
Alhoewel.
Daarom. De 25e meteen ff over hebben bij de gyn :pquote:
Ik ken het ook niet maar het klinkt gezelliger dan in mijn eentje op de bank op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mis ik trouwens iets als ik dat niet ken?
Och, als ze in de maxi-cosi zit en er wordt met haar rondgelopen, en vooral in de auto, dan vergeet ze de honger meestal weer even (het moet natuurlijk niet te lang blijven duren, want dan wordt er niks meer vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Wel balen dat ze weer weg moesten (en balen voor M dat ie met een hongerige baby de auto nog in moest)
Kom je de dagen wel een beetje door met bezoek etc? (anders kom ik effe aanwaaien)
En mist Saartje je niet thuis?
Twink klopt... Hij lag hier op een kleed op zijn rug, hup rollen naar zijn zij, kwam niet verder... Terugrollen, door naar zijn buik, weer naar zijn rug, zij... hij spot een ding op het kleed, kan ie weer niet bij etc etc. Dit alles voorzien van een hoop gemopper en gedoe en kwijl en snot.
Papi, hoop dat er nu dan wat meer rust in komt bij jullie. Fijn dat je een doek kunt gebruiken!
Fijn he, van dat soort mannenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:05 schreef Mangostine het volgende:
Heerlijk zo'n vent.
Ik had vandaag een kater van carnaval en heb de hele dag geen kont uitgevoerd. Dus: mijn man bezig met fles, luiers, babygym etc. Ik: met dekentje op de bank. Max heeft wel nog even bij mij geslapen![]()
Maar die zou dat ook wel in zijn eentje redden idd (al zou ik het zelf echt k*t vinden als ik het niet zoals vandaag allemaal kan meemaken.)
Anders kijk ik of ik maandag even met Max die kant op kom. Maar dan pm ik je wel.
Bram kotst net zo hard als hij op z'n buik ligt. Voordeel is wel dat hij dan niet over zichzelf heen kotst.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Estrys wat goed! Kan het kloppen dat ik ooit ergens gelezen heb dat reflux kindjes ook beter op hun buik slapen? Hopen dat het zo goed blijft gaan!
Omentielvo lekker toch.. zo'n warm kruikje. Zou ik ook gedaan hebben
Vanochtend nog even kraamvisite.. vanmiddag naar opa en oma en naar superopa en superoma want die laatste takelt met de dag meer af. We verwachten dat dat niet heel lang meer zal duren.. dus nog even wat mooie momenten samen met Djenna op de camera vast leggen voor later.
Wat fijn !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:01 schreef Sam1993 het volgende:
Die is helemaal goed genezenAlleen het vingertje is nog wat dikker dan de rest en wat roder maar je moet echt wel weten dat ze daar verbrand i geweest wil het opvallen. Helemaal tevreden dus
Fijn dat ze dat bij het consultatiebureau vinden maar laat haar zich maar lekker op haar eigen tempo ontwikkelen. Ze leert het allemaal welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Hier bij het CB zeiden ze dat ze vooral moest liggen en rollen ipv ( nu al) zitten. Om het kruipen te stimuleren. Jullie ervaring mee ? Onze kleine meid wil steeds gaan zitten en drukt zich op als een malle. De tripp trapp is ook een enorm succes. Ze is dus 6 maanden en kan nog niet zelfstandig zitten.
Hoeft niet zo duur te zijn en het zit in de aanvullende verzekeringquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:38 schreef Cathmar het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de helm uit de verzekering is gehaald. Nu zelf betalen a la 1500 euro.
Niet bij alle (aanvullende) verzekeringen hoorde ik donderdag...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoeft niet zo duur te zijn en het zit in de aanvullende verzekering
Uiteraard niet, maar een AV waar het wel in zit is vaak gewoon te regelen ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Niet bij alle (aanvullende) verzekeringen hoorde ik donderdag...
O, oke. Zover had ik me er nog niet in verdiept. Nou, dat is in ieder geval fijn, dan heb je een keuze.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoeft niet zo duur te zijn en het zit in de aanvullende verzekering
Ja naast mij. Tenminste aan mijn kant van het bedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:36 schreef kleinzusje het volgende:
Free: maar wel mooi op de lijn toch !![]()
Coco: fijn zo'n vent !![]()
Voor de goede nachten !![]()
Estys: lag ze naast jullie ?
Rest
Ik heb een bollie en ook mn zoon was erg groot... Ik wilde juist zo'n klein poppetje haha. Maar zolang hij keurig het lijntje volgt is t prima toch ^^. ziet er netjes uit hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:14 schreef freecell het volgende:
Ja Twink, dat zijn inderdaad wel de foto's die je wilt hebben
Hier nu 3,5 maand en 3830 gram:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel mijn kleinste hoorMijn broer heeft vorige week een baby gekregen en ze zijn nu al even zwaar.
En ergens had ik ook wel eens een bollie gewild deze keer. Zo 1 waarvan je kan zeggen: kijk! en das op mijn melk!![]()
Een gezond kindje niet eens in de buurt van het groen is wel een beetje suf....
Ze is vanmorgen voor een voeding gewogen en weer 20 gram aangekomen. Vanavond word er na een voeding weer gewogen. De vlos heeft nog contract met de ka gehad maar die vind dat het prima gaat zo. Ze wil Liné best opnemen maar dan is dat om ons rust te geven want voor haar zelf is het niet nodig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef mrien het volgende:
Wat een mini freecell!
Is je meisje nog aangekomen menicole? Of hebben jullie nog verdere actie ondernomen? Hoe spreek je haar naam eigenlijk uit?
Anders valt er altijd wat te regelen qua betalen in termijnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:21 schreef Cathmar het volgende:
[..]
O, oke. Zover had ik me er nog niet in verdiept. Nou, dat is in ieder geval fijn, dan heb je een keuze.
Om te kijken of ze van 1 voeding genoeg aankomt. De ka had er een duidelijk verhaal bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef freecell het volgende:
Waarom voor en na een voeding wegen bij flesvoeding eigenlijk?
Je weet dan toch wat er in gaat?
Ze komt dan toch niet aan, ze heeft dan toch gewoon zoveel cc gedronken en zoveel is ze dan ook zwaarder?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Om te kijken of ze van 1 voeding genoeg aankomt. De ka had er een duidelijk verhaal bij.
Ik weet niet precies hoe het zit. Maar van 60cc per voeding komt ze niet aan. Van 90cc wel iets. We mogen vanaf vandaag 120cc aanbieden omdat ze de 90 nu elke keer wegdrinkt. Kijken wat ze daar van groeit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze komt dan toch niet aan, ze heeft dan toch gewoon zoveel cc gedronken en zoveel is ze dan ook zwaarder?
Sinds mijn uk zelfstandig kan zitten, doet hij dat ook het liefst. Kan hij alles goed zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Hier bij het CB zeiden ze dat ze vooral moest liggen en rollen ipv ( nu al) zitten. Om het kruipen te stimuleren. Jullie ervaring mee ? Onze kleine meid wil steeds gaan zitten en drukt zich op als een malle. De tripp trapp is ook een enorm succes. Ze is dus 6 maanden en kan nog niet zelfstandig zitten.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn baby ligt heel lief op haar kamertje te slapen. Ik ben verliefd (ik zie haar op het beeldscherm van de babyfoon)
De mijne was rond deze tijd dus alweer 7 uurtjes oudquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef Sam1993 het volgende:
Tinu 9 maanden alweer ! 9 maanden geleden was Lisa net een hlf uurtje ouden werd ik nog gehecht
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Omentielvo het volgende:
Ik begin nu wat vertrouwen te krijgen in mezelf. Riley voelt zich zichtbaar heel fijn bij mij. En ik houd van haar kleine lijfje tegen mij aan.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat je kind zo mak is dat je er zelfs opmerkingen over krijgt in een lunchroom.
Bedoelen ze daar niet de haartjes mee ? Hier kreeg ik eerst vaak hij is donker he? En nu hij wordt blonder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:50 schreef Estrys het volgende:
[..]Beertje
![]()
Ik krijg alleen maar opmerkingen dat ze zoooo donker is. 'Ja haar vader is een neger,nou goed'.![]()
Gek dat ik dat zelf helemaal niet zie eigenlijk.
Nee ik quote de verkeerde. De vraag of een kindje 100% Nederlands was.quote:
okquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik quote de verkeerde. De vraag of een kindje 100% Nederlands was.
Klopt, net als ophelia zei, elke baby doet het anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Tinuviel het volgende:
KZ ik ken dat liedje ook niet. Ga eens op youtube zoeken. Ik zou niet teveel geven om wat het cb zegt. Het ene kind doet het zo, het andere zo. De mijne tijgert/ kruipt (net niet), strekt zijn beentjes, trekt zich aan onze handen op maar zit nog niet met z'n 9 maanden.
De mijnes wil nu al steeds alles zien ! Hebben haar sinds gisteren in de wagen, zonder bak ! Super !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sinds mijn uk zelfstandig kan zitten, doet hij dat ook het liefst. Kan hij alles goed zien. Op de buik ligt hij ook niet vaak / lang, hij rolt weinig en gaat dan wat liggen spartelen
. Tot hij het zat is.
Rixt, goed nieuws!
Dat dus ! Werd bij CB voor "Gewaarschuwd"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef freecell het volgende:
Ervaring hier is dat de middelste dat ook deed en die ging toen kontschuiven ipv kruipen. Lekker onhandig.
Heeft ook nooit meer gekropenIk vraag me af of hij het inmiddels wel kan
En jij geen zorgen meer over de heupjes !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja ik wilde ook nog jompelen voor de vermaandagen!
En idd.. ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier en tempo denk ik
quote:
Oeh lekker!quote:Op zondag 10 februari 2013 08:12 schreef Omentielvo het volgende:
Arme Free. Heb je vandaag een beetje kans om bij te slapen?
Hier een goede nacht. Eerst geslapen van 23.30-3.30. Toen een tijd wakker geweest voor voeding en nog niet willen slapen. Maar daarna tot half 8 geslapen.
Ik denk dat ze in dit geval toch de huidskleur bedoelen. maar de haartjes zijn ook donker en de ogen zijn bijna zwart zo donker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bedoelen ze daar niet de haartjes mee ? Hier kreeg ik eerst vaak hij is donker he? En nu hij wordt blonder.
Omdat kerel dan nog verder kan slapen en ik nietquote:Op zondag 10 februari 2013 08:42 schreef Estrys het volgende:
En waarom zit jij beneden en slaapt je kerel uit Free?![]()
Wij hadden ook zo'n nacht. Prut is dat.
Ik geloof dat ik er zo ook eentje heb.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:14 schreef freecell het volgende:
Sowieso is 'baby' een beetje mijn 'werk' is niet erg, hij doet heel veel met de oudste twee en ik heb inmiddels de ervaring dat hij ontzettend gek is op zijn baby's, maar er pas wat mee kan alks ze wat ouder zijn.
Dus nu knuffelt hij er een paar keer per dag lekker mee en de rest doe ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, haal het later weer weg.. thxis gewoon een ordinaire fotospam geworden zie ik
[ Bericht 33% gewijzigd door Enfermera op 10-02-2013 21:38:09 ]I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Hihi ja hequote:
Mwoah, valt bij ons wel mee moet ik zeggen. Ben wel benieuwd of ze nog tips ofzo hebben. Je weet maar nooitquote:Op zondag 10 februari 2013 11:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn meisje is net zo Hollands, maar dan met bruin haar, net als pappa en mamma![]()
Het CB is ook een verschrikkelijk iets Soesa
Ik heb er ook geen problemen mee, Otje daarentegen ...quote:Op zondag 10 februari 2013 12:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mwoah, valt bij ons wel mee moet ik zeggen. Ben wel benieuwd of ze nog tips ofzo hebben. Je weet maar nooit.
Lief zeg! Goed begin van de dag!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik werd wakker gemaakt om kwart voor 9 door J met ontbijt op bed. Bram en ik lagen nog heerlijk te slapen.
Misschien een fysio mee laten kijken?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:19 schreef Sam1993 het volgende:
Dat doe ik meestal ook wel en ik ga ook een half uur per dag echt met haar op de grond zsitten ens timuleren om te bewegen rollen schuiven etc maar meestal raakt ze zo overstuur wanneer ze probeerd om te rollen net alsof ze dan ergens pijn heeft ze draait ook standaar maar op een kant richting haar buik nooit over de andere kant. Daarom twijfel ik ook of ik haar dan maar gewoon moet laten ls ze naar 5 minuutjes niet meer wilt of dat ik haar dan moet omdraaien (helpen) omdat laten huilen ook niet echt nodig is. En ze heeft al zoveel geleerd de laatste tijd maar dit blijft een beetje een struikelpunt
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef Mineola het volgende:
Die van KZ heb ik overigens wéér gemist
Jup. Ze sliep niet in haar eigen bed (of maar 10 min) maar alleen in mijn armen. Ze ging enorm krijsen in bed en het duurde soms anderhalf uur voordat ze, en dan dus maar 10 min, sliep. Tsja, waarom niet het CB vragen? Het zijn geen monstersquote:Op zondag 10 februari 2013 19:31 schreef Troeta het volgende:
Ging slapen overdag zo slecht dan Soesa? ik zou het cb echt nooit vragen voor zoiets denk ik
Me too!! Ik begin nu wel heel benieuwd te wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef Mineola het volgende:
Die van KZ heb ik overigens wéér gemist
Hou je er wel rekening mee dat dit nog kan veranderen? Ze kan altijd meer kindjes aannemen toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:22 schreef Zo�23 het volgende:
De 3 R'en vind ik belangrijk, dus binnenkort een kennismakingsgesprek met een gastouder die maar 2kindjes 'heeft'
Ja, ik snap de weerstand tegen het CB ook niet helemaal (althans, het CB in het algemeen. Wellicht dat sommige bureau's gewoon slecht/niet leuk zijn). Ik vind het altijd leuk om er naartoe te gaanquote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Twinkle20 het volgende:
En Soesa begrijpelijk. Bij ons zijn ze opzich ook wel aardig. En idd.. wellicht hebben ze tips waar je zelf nog niet aan gedacht hebt. Je hoeft het wiel niet zelf opnieuw uit te vinden. toch? Ik denk altijd maar: ik haal eruit wat ik denk dat het proberen waard is. En de rest laten we voor wat het is.
Oh, ik ben daar wel vrij makkelijk in geloof ik. Zoals ik nu heb gemerkt kan zoiets als zo'n slaapprobleem ineens opgelost zijn. Soms dankzij een oplossing waar je in eerste instantie niet aan denkt of wat je misschien in principe eigenlijk niet zou willen. Bij ons bijvoorbeeld gaat het nu way better dankzij Olvaritquote:Op zondag 10 februari 2013 20:00 schreef Troeta het volgende:
Goed juist van je hoor Soesa! Ik heb ook niks tegen het cb, maar in m'n huis gaat het weer wat te ver.
Ik denk ook vaak dat moeders het verkeerd opvatten wat ze zeggen.
En zegt het cb iets wat niet bij me past of bij mijn kind doe ik het gewoon niet.
Net als mijn kraamhulp, ik legde Nena op haar zij en zij gaat het riedeltje af van kindjes moeten op de rug liggen en toen ik zei ik ja, maar ik leg d'r op de zij. Zei ze prima, jouw kindje, maar ik ben verplicht om dit soort dingen toch te vertellen. Dat zal op het cb net zo zijn denk ik.
Ja hier ook bed ritueel is naar boven, luier, vitaminen, tanden poetsen, tiet op grote bed dan baby in bed en zzzquote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Kyara het volgende:
Voorlezen kun je nooit teveel doen lijkt mij.
Bedritueel bij M. was/is eigenlijk gewoon oppakken, luier checken, slaapzak aan en in bed leggen![]()
Mijn moeder heeft wel een bepaald boekje wat ze altijd voorleest voordat ie naar bed gaat.
Hier ook nooit problemen gehad met het cb. Geen ongevraagd advies, geen rare vragen of opmerkingen etc. Maar ben het ook wel eens met Troeta, niet op alle slakken zout leggen. Sommige vragen of opmerkingen zijn echt niet zo raar maar soms voelen mama's zich dan ineens aangevallen om niks (niet persoonlijk tegen jou Zoe)
Ja ook dat verschilt per baby natuurlijk!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:26 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, het ligt niet zozeer aan veel werken of 2 kinderen, maar ook aan mijn baby zelf heb ik het idee.
Gaat hier wel okquote:
SPOILER: gezondheidsblaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M. doet het nog steeds super met Saartje. Madam is de laatste tijd een extreme kwijlebalEn heel lief: zodra ze me ziet, zie je duidelijk herkenning en is ze blij me te zien
![]()
Maar ze blijft een baby, dus is vaak ook binnen no time weer afgeleid en zit dan gefascineerd naar mijn muur ofzo hier te starenGeeft allemaal niet, ben allang blij dat ik haar weer even heb kunnen knuffelen
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gaat hier wel okKnap van je man!SPOILER: gezondheidsblaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M. doet het nog steeds super met Saartje. Madam is de laatste tijd een extreme kwijlebalEn heel lief: zodra ze me ziet, zie je duidelijk herkenning en is ze blij me te zien
![]()
Maar ze blijft een baby, dus is vaak ook binnen no time weer afgeleid en zit dan gefascineerd naar mijn muur ofzo hier te starenGeeft allemaal niet, ben allang blij dat ik haar weer even heb kunnen knuffelen
En fijn dat je ook kunt genieten van je meisje
Hoop dat de uitslagen goed zijnhier een meisje met tandjesleed, de bovenste tanden zijn bijna door. Gisternacht een nacht met veel huilen/wakker en de volgende ochtend was het tandje al door het tandvlees. Vannacht idem,.. Hoop dat die tanden snel helemaal door zijn vind het zo zielig
![]()
Ik vind het wel meevallen :p Zulke foto;s vind ik nou altijd zo bijzonder om te zien Ik heb er ook een van Lisa maja die is niet met een keizersnede gekomen dus niet zo verstandig om te posten haha :pquote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Fee-nix het volgende:
Goed nieuws Kyara!Enne dan moet je ook eerst lezen
. Maar zo erg is ie toch niet?
![]()
nee, viel mee hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Fee-nix het volgende:
Goed nieuws Kyara!Enne dan moet je ook eerst lezen
. Maar zo erg is ie toch niet?
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door SupremeEvil op 11-02-2013 19:37:01 ]
Fijnquote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Beetje moe maar gaat verder goed
Ja dat went nooit.. Ook al is hij vaak van huisquote:Op maandag 11 februari 2013 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
He gat Zoe, zwaar in je up !
VSM druppeltjes al geprobeerd ?
Aan de rol, leuk!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:26 schreef Kwisted het volgende:
Heel weinig gereageerd en ook nog niet alles bijgelezen. heb gewerkt en ben nu weer 2dgn vrij.
F.leur heeft duidelijk.n sprong gemaakt. Ze kan nu echt goed rollen, ze houdt er ook niet meer mee op. In de box rolt ze zichzelf steeds vast haha, dus steeds vaker op n kleed op de grond.
Hoe kan het dat ze met 2-3maanden doorsliep en nu niet meer? Ik ben vanalles aan t proberen. Eerst was t 7(naar bed)-11(droomvoeding)-3-5-6-uitslapen tot 8.30. Bij 3 en 5 is t geen honger maar huilen of kletsen.
ik heb nu 2 dagen bv gemengd met pap savonds en gisteren sloeg ze het 3u moment over en vandaag sliep ze van half 12 tot half 6. Een grote vooruitgang dus. T is gewoon.. We waren zo goed gewend dat dat weer schakelen is.
Man en ik bekvechten nog steeds veel door druk, stress en slaaptekort. Daarom vind ik de nachten nu belangrijk.
Ik ben ook begonnen met t introduceren van fruit en groente hapje. Ze vindt t heerlijk! Zo schattig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |