Ken dat hele wijf nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
ik word echt een beetje gek van ellen
Dat hebben wij nou met die gifsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
Jij zit in de filmwereld en je kent Ellen Page niet?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben wij nou met die gifs![]()
nee grapje
En ik ook een beetje van Beyoncequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit in de filmwereld en je kent Ellen Page niet?
ik houd niet van beyonce hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik ook een beetje van Beyonce
Meer dan zelfsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik ook een beetje van Beyonce
Wordt ik er nog wel gek vanquote:
wordquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt ik er nog wel gek van
Slecht, slechtquote:
Zo is het leven en ik ben slechtquote:
zijn het spannende DM'squote:
Om je vingers bij af te likken.quote:
apart wel. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met Chinese tekensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem trouwens. alleen dan boven elkaar ipv naast.
Hij was een beetje begraven, sorry, komt zoquote:
Ja we zijn aan het roddelen.quote:
Haha veel mensen nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
apart wel. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met Chinese tekens![]()
spannend hoorquote:
ja dat is zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha veel mensen nietNaja het gaat mij ook meer om de betekenis
Trustenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
![]()
Goedzoquote:
Hoezo niet?quote:
Is zo saai. Zo een beetje liggenquote:
Slapen is altijd saaiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is zo saai. Zo een beetje liggen
Neee, slapen. heerlijk. lekker warm en in kussens en dekens begravenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is zo saai. Zo een beetje liggen
Ja maar die kussen en dekens zijn zo levenloos. Ik wil een katjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Neee, slapen. heerlijk. lekker warm en in kussens en dekens begraven
Waar je op kan slapen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die kussen en dekens zijn zo levenloos. Ik wil een katje
Ik stuur die van mij wel in een doos oke. Wil je die ene die wel kan miauwen of die dikke die niet miauwt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die kussen en dekens zijn zo levenloos. Ik wil een katje
hoezo nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of een vriendin, maar dat staat niet op de planning
Voelt niet goed, hoe leuk ze ook zijn.quote:
gewoon forever alone tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voelt niet goed, hoe leuk ze ook zijn.
Plus, ik ben het
Kop op. je bent nog jongquote:
niks anders gewendquote:
Doe niet alsof je geen mannelijke aandacht krijgtquote:
in het echt niet hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe niet alsof je geen mannelijke aandacht krijgt
Slijmuurtje is al tijdje afgelopen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe niet alsof je geen mannelijke aandacht krijgt
dan niet. Maar het is wel zo.quote:
Elk meisje dat enigszins sociaal is krijgt wel mannelijke aandacht hoor, niks slijmenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slijmuurtje is al tijdje afgelopen hoor
Kijk mijn PI eensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elk meisje dat enigszins sociaal is krijgt wel mannelijke aandacht hoor, niks slijmen
Ik kijk nooit naar PI'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk mijn PI eensWas toch grapje
En daar heb je denk ik ongelijk in. Het meest onaantrekkelijke meisje kan super sociaal zijn waardoor ze contact met jongens heeft. maar geen aandacht.
quote:
hehequote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is leeg hier, we zitten lekker te DM'en
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Lekker warm onder de dekens kruipen tegen mijn kussens aanEn misschien lok ik de kat nog wel op bed
![]()
Slaap lekker
Maak me jaloers jahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Lekker warm onder de dekens kruipen tegen mijn kussens aanEn misschien lok ik de kat nog wel op bed
![]()
Slaap lekker
Deed ik expres tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maak me jaloers jah
Weltrusten![]()
doe je goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Godver alleen nog maar cola in huis
kan je zelf dan niet alsnog meer dranken halen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn moeder doet de boodschappen ik neit
Ik had niet door dat ze alleen een fles cola had gehaald dus was het niet nodig om zelf nog meer dranken te halen, vanmiddag even whappen of ze spa rood kan meenemen en voor nu genoegen nemen met de colaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je zelf dan niet alsnog meer dranken halen?
ja doe datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ze alleen een fles cola had gehaald dus was het niet nodig om zelf nog meer dranken te halen, vanmiddag even whappen of ze spa rood kan meenemen en voor nu genoegen nemen met de cola
Nou echt wel!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] Wat ben ik toch creatief
klinkt als een ware paradijsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog een kasteel in de jungle en een groot dorp met winkeltjes en dikke haven enzo
kloptquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt als een ware paradijs
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ] Wat ben ik toch creatief
Ja daarom is het minecraftquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel, maar dat spel![]()
Het is minecraft toch?
omgquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef JRRY het volgende:
AAHLOL
2 meisjes uit m'n klas gaan spijbelen om voor 6 meisjes kaartjes te kopen voor Beyoncé, om 11.00.
ja ach als ze niks bijzonders heeft snap ik het ook wel danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, ze was in Italie binnen 3 minuten uitverkocht
Kaartjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kun je beter gewoon online bestellen in de les
doen ze bij mij op school ook welleens
wtfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef JRRY het volgende:
Wtf staat er nou dan een kaartje 219,- kost?
Is dat niet abnormaal veel?
Altijd fijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef JRRY het volgende:
Afijn de site van het Ziggo Dome loopt vast ofzo
Ga je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG OMG OMG Maiden is 25 juni in nederland
Ga je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG OMG OMG Maiden is 25 juni in nederland
voor zoiets moet je er echt wel vroeg bij zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef JRRY het volgende:
Geschatte wachttijd: 60 minuten, dat betekent dus dat om 11.27 de kaartjes echt al wel op zijn![]()
Ik ga ze waarschuwen
jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef supersof het volgende:
quoten op mobiel is kut. dus dan zo maar
lekker geslapen allemaal?
jazekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef supersof het volgende:
quoten op mobiel is kut. dus dan zo maar
lekker geslapen allemaal?
nee ik had speciale link met pre-salequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:28 schreef JRRY het volgende:
http://www.ticketmaster.n(...)eA_h9&language=nl-nl
Sof had jij dit ook met The Script?
Watquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jezus![]()
Beyonce start al met 300 honderd per ticket
de teringquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://www.onlineticketsh(...)dome-amsterdam-90472
Boefjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben vandaag niet naar school gegaan had geen zin en ik doe daar toch niks
klopt iid. Nou is Beyonce echt perfect enzo maar ik heb het er niet voor over.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jezus![]()
Beyonce start al met 300 honderd per ticket
oh nog evenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Doe maar luxe
Ik zit nu 2 uur op school en moet nog 1,5 uur
Omdat minder gewildquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Soad is een stuk goedkoper dan beyonce
Komt omdat veel mensen geen metal of dergelijke goeie muziek kunnen waarderen wat jammer is want het is een goeie bandquote:
In hun soort ja, maar hun soort is oorherrie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Komt omdat veel mensen geen metal of dergelijke goeie muziek kunnen waarderen wat jammer is want het is een goeie band
Nee eerst pasfoto laten maken, nieuwe kleren kopen, naar huis, hond uitlaten, douchen, spullen bij elkaar rapen, aankleden, opmaken en dan half 6 naar Taxquote:
Doe maar er valt maar weinig negatiefs over haar te zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
houd je mond nou maar voordat ik mij genoodzaakt voel om me bek open te trekken over beyonce
ik zou dat echt niet doen hoe leuk ik de artiest ook vindquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:39 schreef JRRY het volgende:
Ik vraag me dan ook af of al die mensen die nu nog kaartjes willen hebben er ook echt 400,- voor gaan neerleggen
Ik ook niet. Doe ik papa niet aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou dat echt niet doen hoe leuk ik de artiest ook vind
ooh okeequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee eerst pasfoto laten maken, nieuwe kleren kopen, naar huis, hond uitlaten, douchen, spullen bij elkaar rapen, aankleden, opmaken en dan half 6 naar Tax
voor 6 personen was het 2220 euroquote:
preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Van dat geld kan ik een dikke 3 maanden rondkomen
shoppen is altijd leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heb dringend nieuwe kleren nodig
Pff hee dan koop ik liever een nieuwe iMacquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor 6 personen was het 2220 euro
Dan ben je echt niet goed bij je aardappel
ja ik had nog een cadeaukaart gekregen van een klerenwinkel dus dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
shoppen is altijd leukAlleen ben je iets te laat want veel sale is alweer weg
oh nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik had nog een cadeaukaart gekregen van een klerenwinkel dus dat scheelt alweer
Mijn auto kostte ¤2000quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff hee dan koop ik liever een nieuwe iMac![]()
Kan ik het concert terugkijken en heb er langer plezier van
Inderdaad, daar heb je meer aan dan 1 avond plezier voor je hele maandsalarisquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
kiek ns aan kun je ook beter een auto kopen.
ik vind hem pas vanaf 2.15 leukquote:
Ja ik ook de rest is saai,quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind hem pas vanaf 2.15 leuk
en die andere is mooi
Wat denk je zelfquote:
Ja vaak wel. En ik ben dan ook zo gek om mijn eigen muziek op pauze te zetten en om die linkjes te gaan luisterenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:56 schreef JRRY het volgende:
Sof je hebt het er wel druk mee he, iedereen stuurt jou muziek wat je ervan vindt.
Sorryquote:
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vaak wel. En ik ben dan ook zo gek om mijn eigen muziek op pauze te zetten en om die linkjes te gaan luisteren
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vaak wel. En ik ben dan ook zo gek om mijn eigen muziek op pauze te zetten en om die linkjes te gaan luisteren
Die is wel leukquote:
Ja, maar dan heb ik net zo'n leuk liedje en dan komt er iets anders door heenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd![]()
Gewoon spotify of itunes ff pauzeren.
Ja echt welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Kruidvat steeds verrassend atijd voordelig
Nee nog niet. Even kijken hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef JRRY het volgende:
Sof dit is wel een goed optreden he
Had je m al gezien?
Stomme stem van dat wijf van de reclamequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Kruidvat steeds verrassend atijd voordelig
Ja ze is irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Stomme stem van dat wijf van de reclame
buiten is engquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kom nooit bij de kruidvat
laat staan buiten
echt zo overdrevenquote:
Ja vond ik ook teleurstellendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef supersof het volgende:
jer, weet je, ik vind beyonce wel goed zingen enzo, maar dat optreden wat ze doet is gewoon dansen en soms wat kreten uitschreeuwenlijkt net alsof ze daar komt voor het dansen in plaats van het zingen.
Ja beetje welquote:
Halo is helemaal gezongenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje welTerwijl ze zo goed kan dansen, doe dan een heel lied zingen ofzo.
ohja daar ben ik nu idd. had ff doorgespoeld. Ik dacht jaaaa doe love on top, maar neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Halo is helemaal gezongen![]()
En Crazy In / Love on Top paar zinnetjes als opening
quote:
Nah ik vind radio wel gezellig, met dat praten ertussendoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Daarom gewoon een muzieksmaak ontwikkelen waardoor je niet naar de radio hoeft te luisteren omdat die toch alleen maar rotzooi draait
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja daar ben ik nu idd. had ff doorgespoeld. Ik dacht jaaaa doe love on top, maar nee
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Six degrees of separation
Bloed irritant vind ik het, ik luister radio om muziek te horen, niet om 2 knaapjes achter een microfoon grapjes te horen uithalen met mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik vind radio wel gezellig, met dat praten ertussendoor
ja stom nummer dus geen zin om te kijken sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
VInd dit bv. ook wel een geniaal optreden met dat scherm enzo, maar het is wel een kutnummer
Vind het juist wel leuke afwisselingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bloed irritant vind ik het, ik luister radio om muziek te horen, niet om 2 knaapjes achter een microfoon grapjes te horen uithalen met mensen
pfffffffffquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja stom nummer dus geen zin om te kijken sorry
hahaha ja iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
pfffffffff
ze had dit nummer nooit moeten uitbrengeni
Sky heeft wel goeie optie als je geen zin hebt op 3 minuten praat te horen zoals bij q.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het juist wel leuke afwisseling
luister anders skyradio, daar hebben ze alleen het nieuws
up on the hill across the blue lakequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Don't you worry don't you worry child
ja, maar skyradioquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sky heeft wel goeie optie als je geen zin hebt op 3 minuten praat te horen zoals bij q.
i think over now and thenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
up on the hill across the blue lake
Ze had beter Love on top als leadsingle kunnen doen, was dan denk ik wel een hit geweest..quote:
Skyradio wordt al helemaal niks op gedraaidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het juist wel leuke afwisseling
luister anders skyradio, daar hebben ze alleen het nieuws
Muziek van 5 jaar geleden vind ik anders wel leuker dan muziek van nuquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Skyradio wordt al helemaal niks op gedraaid![]()
alleen maar muziek die 5 jaar terug hip was enzo![]()
Nu.nl > radio nieuws (eigen tempo enzovoorts)
Daarom youtube en HDD
love on top is goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze had beter Love on top als leadsingle kunnen doen, was dan denk ik wel een hit geweest..
nu was alleen best thing i nevaaa had een klein kuthitje.
Gewoon in de ochtend wakker worden met Q en rest van de dag eigen muziekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Skyradio wordt al helemaal niks op gedraaid![]()
alleen maar muziek die 5 jaar terug hip was enzo![]()
Nu.nl > radio nieuws (eigen tempo enzovoorts)
Daarom youtube en HDD
Ja, en ze had m ook live gedaan toen ze ging zeggen dat ze zwanger was maar die versie vond ik eerlijk gezegd echt boringquote:
Nah vind ik nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms hebben ze wel relaxte muziek
Ja gadverdamme echt idd tevaak Ilse deLange.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah vind ik nietallemaal Ilse de Lange shit
Ja ik luister hem nu zelf ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, en ze had m ook live gedaan toen ze ging zeggen dat ze zwanger was maar die versie vond ik eerlijk gezegd echt boring
behquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja gadverdamme echt idd tevaak Ilse deLange.
Ey serieus ik zou Deja Vu er ook in zetten, beste nummer van B.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik luister hem nu zelf ook
enige nummers van B in mn lijst zijn
best thing I ever had
Halo
en dus love on top
Maar ik ruim mijn lijst heel vaak op, dus staat niet heel veel in
Ilse de Lange zuigt wel maar in de avond na mijn werk luistert skyradio lekkerder weg dan die praatmeukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah vind ik nietallemaal Ilse de Lange shit
heb geen cdspeler in mijn oto, moet ik nog keaupenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
kun je net zo goed een liquid trance mixje opzetten, dat luister ook prima weg
ja leuk, maar niet mijn afspeellijst waardigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ey serieus ik zou Deja Vu er ook in zetten, beste nummer van B.
Koop er dan eentje met usb kun je je mp3/ipod aanhangenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb geen cdspeler in mijn oto, moet ik nog keaupen
Goeie jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Koop er dan eentje met usb kun je je mp3/ipod aanhangen
2002 al, ze was toen 21 en nog steeds maagdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja leuk, maar niet mijn afspeellijst waardig
maar hoelang heeft ze nou met die jay-z
maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
2002 al, ze was toen 21 en nog steeds maagd
oke misschien kan die er wel in.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
2002 al, ze was toen 21 en nog steeds maagd
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:22 schreef JRRY het volgende:
Ze maakten toen
03 Bonnie & Clyde
Echt ziek tof nummer
oh zo ja, is zeker knap jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee nee. Maar wel knap hoor, denk niet dat Rihanna op dr 21 nog maagd was.
Ook weer zo belachelijk duur zeker?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:23 schreef JRRY het volgende:
21 april extra concert Beyonce. Want het is allang uitverkocht enzo.
i dunno ik denk het anders oneerlijk voor die anderen die wel op tijd waren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ook weer zo belachelijk duur zeker?
De startprijs was 45,-quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik snap niet dat die meid dan een wat langere tour doet en dan minder rekent voor die kaartjes
bijvoorbeeld 3-4 concerten voor 100 euro per kaartje
echt die mensen zijn gekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
i dunno ik denk het anders oneerlijk voor die anderen die wel op tijd waren.
tsja hoe meer vraag er naar is hoe duurder het wordtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik snap niet dat die meid dan een wat langere tour doet en dan minder rekent voor die kaartjes
bijvoorbeeld 3-4 concerten voor 100 euro per kaartje
quote:
whoooopquote:
okeee...quote:
halloquote:
Lekker geslapen?quote:
Net bij Nederlands zei een 'maat' van me: "Wat zeg jij over mij? Hier te breed, daar te lang?" Ik begreep mijn god niet waar hij het over had. En dan gaat hij me ook nog bedreigen, vieze, vuile kamper dat hij is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:13 schreef badschaap het volgende:
toenet bij nl zei zo, ik dacht dat t een maat was van mij, zo oppeens wat zeg jij over mij hier te breed daar te lang etc. Ik begrijp mijngod niet waar die t over heb. En dan gaat tie mij ook nog bedreige. vieze vuile kanker kamper wat t is
Wat een pauper ben jij zeg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef badschaap het volgende:
Nou als tie mij wil klappe, moet tie het vooral doen, dan ga ik naar de wute, en dan word tie wss meteen vastgezet. Er loopt namelijk al een andere zaak wegens mishandeling tegen hem
ja hoorquote:
Ja primaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorjij dan?
stomme tandarts neemt niet op
dat bedoel ik supersof. Sorry voor mijn zeer slechte grammatica. Ik moest ff wat van me afschrijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Net bij Nederlands zei een 'maat' van me: "Wat zeg jij over mij? Hier te breed, daar te lang?" Ik begreep mijn god niet waar hij het over had. En dan gaat hij me ook nog bedreigen, vieze, vuile kamper dat hij is.
Bedoel je dit?
Ik heb een gaatjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja primaHoezo moet je naar de tandarts?
IK praat niet, ik typ.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een pauper ben jij zeg.
Alleen maar met je kanker dit en kanker dat, praat sowieso eens fatsoenlijk Nederlands man.
jaja. En daarom meteen kanker gebruiken enzo. toppiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat bedoel ik supersof. Sorry voor mijn zeer slechte grammatica. Ik moest ff wat van me afschrijven
Je komt in ieder geval niet bijster intelligent over.quote:
Elk meisje heeft een gaatje.quote:
En toch heb ik een iq van 130quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval niet bijster intelligent over.
sorry daarvoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja. En daarom meteen kanker gebruiken enzo. toppie
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk meisje heeft een gaatje.
Nee maar dan moet je niet zoveel snoep eten he
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
En toch heb ik een iq van 130
Maar ach we zien wel wat er gebeurt
Dat is het gewoon! je wil het alleen niet toegevenquote:
hoezo zou ik mezelf snijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Badschaap snij jij jezelf omdat je dik bent?
Dacht sowieso dat jij op kb zat. Met een iq van 130 kom je daar niet hoorquote:
van die keizerskroon plastic flesjes zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kijk uit ro-ald en ik zijn deel van de FOK! knokploeg
we raggen bierflesjes naar je kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |