Speelrondes 1, 4, 7, 8, 11, 14 & 15 zijn live op RTL7quote:Week One
February 7 Odyssey Arena, Belfast
Andy Hamilton 5-7 Robert Thornton
James Wade 7-4 Wes Newton
Raymond van Barneveld 7-4 Gary Anderson
Simon Whitlock 7-3 Adrian Lewis
Phil Taylor 6-6 Michael van Gerwen
Week Two
February 14, AECC, Aberdeen
Wes Newton v Raymond van Barneveld
Andy Hamilton v James Wade
Gary Anderson v Simon Whitlock
Adrian Lewis v Phil Taylor
Robert Thornton v Michael van Gerwen
Tickets: 08444 77 9000 or www.aecc.co.uk
Week Three
February 21 - BIC, Bournemouth
James Wade v Adrian Lewis
Robert Thornton v Wes Newton
Simon Whitlock v Phil Taylor
Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld
Andy Hamilton v Gary Anderson
Tickets: 0844 576 3000 or www.bic.co.uk
Week Four
February 28 - Westpoint Arena, Exeter
Robert Thornton v Gary Anderson
Andy Hamilton v Michael van Gerwen
James Wade v Phil Taylor
Wes Newton v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Tickets: 08444 99 99 55 or www.westpointarena.co.uk
Week Five
March 7 - Capital FM Arena, Nottingham
James Wade v Robert Thornton
Raymond van Barneveld v Andy Hamilton
Adrian Lewis v Michael van Gerwen
Phil Taylor v Gary Anderson
Wes Newton v Simon Whitlock
Tickets: 0843 373 3000 or www.capitalfmarena.com
Week Six
March 14 Manchester Arena
Michael van Gerwen v Wes Newton
Adrian Lewis v Gary Anderson
Simon Whitlock v James Wade
Raymond van Barneveld v Robert Thornton
Phil Taylor v Andy Hamilton
Tickets: 0844 847 8000 or www.mcr-arena.com
Week Seven
March 21 - Motorpoint Arena, Cardiff
Andy Hamilton v Simon Whitlock
Gary Anderson v Michael van Gerwen
Robert Thornton v Adrian Lewis
Wes Newton v Phil Taylor
James Wade v Raymond van Barneveld
Tickets: 02920 22 44 88 or www.motorpointarenacardiff.co.uk
Week Eight
March 28 SECC, Glasgow
Adrian Lewis v Andy Hamilton
Simon Whitlock v Robert Thornton
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Gary Anderson v Wes Newton
Michael van Gerwen v James Wade
Tickets: 0844 395 4000 or www.ticketSOUP.com
Week Nine
April 4 - The Brighton Centre
Gary Anderson v James Wade
Phil Taylor v Robert Thornton
Wes Newton v Andy Hamilton
Michael van Gerwen v Simon Whitlock
Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
Tickets: 0844 847 1515 or www.brightoncentre.co.uk
Week Ten
April 11 Motorpoint Arena, Sheffield
Six matches to be played
Tickets: 0114 256 5656 or www.motorpointarenasheffield.co.uk
Week 11
April 18 The O2, Dublin
Six matches to be played
Tickets: 00353 818 719 3000 or www.theo2.ie
Week 12
April 25 NIA, Birmingham
Six matches to be played
Tickets: 0844 338 8000 or www.theticketfactory.com
Week 13
May 2 The Echo Arena, Liverpool
Five matches to be played
Tickets: 0844 8000 400 or www.echoarena.com
Week 14
May 9 Metro Radio Arena, Newcastle
Five matches to be played
Tickets: 0844 493 6666 or www.metroradioarena.co.uk
Play-Offs
May 16 - The O2, London
Semi-Finals
Final
Plus PDC Unicorn World Youth Championship Final
Tickets: 0844 856 0202 or www.theo2.co.uk
Helemaal niks mis meequote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Toch blijft de opkomst van Taylor gaaf, vooral hoe die vent zijn naam roept
net als je moederquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen is echt vies dik man. Hij waggelt gewoon.
Echt het model van een topdarter.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen is echt vies dik man. Hij waggelt gewoon.
Niet heel gewaagd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef Szura het volgende:
Mardle voorspelt een ninedarter in deze PL
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:32 schreef DeeBee het volgende:
Je weet nu ook gewoon dat het 6-6 gaat worden Taylor kennende...
planet funk - chase the sunquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef bjanaan het volgende:
Jammer, hoe heet dat deuntje wat ze na zo'n wedstrijd afspelen ?
Een Mclarentje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:06 schreef Slobeend het volgende:
Van Gerwen zei net ook iets in de trant van 'two games are never the same'.
Jan Roelfs.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:24 schreef Grifte het volgende:
Jacques zou gewoon met Sierd dit moeten presenteren, epische tv gegarandeerd.
Jonguhquote:
Het is wel vaker een aantal dagen achter elkaar, en aangezien ze dit gisteren al uitzonden, leek nieuwe wedstrijden niet heel vreemdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet zo gek he als gisteren de wedstrijden waren
Dat zijn toernooien D, geen competitie van 4 maandenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het is wel vaker een aantal dagen achter elkaar, en aangezien ze dit gisteren al uitzonden, leek nieuwe wedstrijden niet heel vreemd
Ik wist niet dat het een competitie van 4 maanden was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn toernooien D, geen competitie van 4 maanden
Ze spelen op donderdag. In de OP staat een schema welke weken live worden uitgezonden door RTL 7
Check ff de OP he, want niet alle weken zijn live op TV. En de PL is wel erg gaaf om te kijken. Enorm hoog niveau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een competitie van 4 maanden was.
Ik zag toevallig gisteren dat er weer darts op was, en zag dat het voor vanavond ook in de gids stond.
Nu weet ik dus dat ik alleen op donderdag hoef te kijken
De rondes die niet op tv zijn zijn neem ik aan wel via de RTL7 site te volgen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Check ff de OP he, want niet alle weken zijn live op TV. En de PL is wel erg gaaf om te kijken. Enorm hoog niveau.
Yep.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
De rondes die niet op tv zijn zijn neem ik aan wel via de RTL7 site te volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Dat is toch het hele idee van een langdurige competitie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Jij snapt het ook niet héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is geen voetbal. Je kan heel makkelijk best-of-11/13/15 spelen om gelijkspel te voorkomen, ze kiezen dus bewust voor die optie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van een langdurige competitie?
Eh ja dat klopt, zodat er tussen winnen en verliezen een groot punten verschil zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, het is geen voetbal. Je kan heel makkelijk best-of-11/13/15 spelen om gelijkspel te voorkomen, ze kiezen dus bewust voor die optie.
Ik snap het wel, ik vind er alleen geen reet aan zo. Zou jij het leuk vinden als je een tenniswedstrijd gelijk kan spelen?quote:
Ligt eraan in welke context. Als ze elke week korte partijen spelen En er aan het einde van een 4 maanden lange competitie playoffs komen en uiteindelijk een winnaar wel ja. Waarom niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik vind er alleen geen reet aan zo. Zou jij het leuk vinden als je een tenniswedstrijd gelijk kan spelen?
Waarom wel? In elke wedstrijd moet je een gelijkspel proberen te voorkomen vind ik. Je speelt een wedstrijd om te winnen of verliezen. Bij voetbal/hockey ligt dat anders natuurlijk, daar kan het niet. Maar als je een bepaalde aantal sets/punten moet halen voor een overwinning kun je best kiezen voor een systeem zonder gelijkspel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context. Als ze elke week korte partijen spelen En er aan het einde van een 4 maanden lange competitie playoffs komen en uiteindelijk een winnaar wel ja. Waarom niet.
Waarom zou dat bij voetbal of hockey "natuurlijk" anders liggen? Daar kan je toch ook "first to" systeem kunnen spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom wel? In elke wedstrijd moet je een gelijkspel proberen te voorkomen vind ik. Je speelt een wedstrijd om te winnen of verliezen. Bij voetbal/hockey ligt dat anders natuurlijk, daar kan het niet. Maar als je een bepaalde aantal sets/punten moet halen voor een overwinning kun je best kiezen voor een systeem zonder gelijkspel.
Bij voetbal en hockey ligt het anders omdat de wedstrijd een tijd limiet heeft (ben je nou dom of wat?). Bij darts en tennis heeft de wedstrijd geen tijdlimiet, maar een scorelimiet. Daar is het dus veel makkelijker om een gelijkspel te voorkomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou dat bij voetbal of hockey "natuurlijk" anders liggen? Daar kan je toch ook "first to" systeem kunnen spelen.
En het waarom wel omdat het in het concept van een langdurige competitie past.
Bij voetbal en hockey zou je natuurlijk ook gewoon de tijdlimiet eraf kunnen halen en een "first to" systeem kunnen introduceren. Ben JIJ nou dom of wat??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij voetbal en hockey ligt het anders omdat de wedstrijd een tijd limiet heeft (ben je nou dom of wat?). Bij darts en tennis heeft de wedstrijd geen tijdlimiet, maar een scorelimiet. Daar is het dus veel makkelijker om een gelijkspel te voorkomen.
Heb je je wel eens afgevraagd waarom dat daar anders is? Juist, het is een teamsport. Bij individuele sporten behoort geen gelijkspel, behalve als het gaat om Schaken bijvoorbeeld, maar dat heeft te maken met de regels van het spel waardoor er een pad-stelling kan ontstaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij voetbal en hockey zou je natuurlijk ook gewoon de tijdlimiet eraf kunnen halen en een "first to" systeem kunnen introduceren. Ben JIJ nou dom of wat??
Sterker nog, dat doen ze in sommige situaties al, het heet "sudden death".
En ja en nu hebben ze bij deze competitie een gelijkspel geïntroduceerd. Het is ook geen knockout toernooi zoals de meeste dart events.
Ja inderdaad een padstellingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je je wel eens afgevraagd waarom dat daar anders is? Juist, het is een teamsport. Bij individuele sporten behoort geen gelijkspel, behalve als het gaat om Schaken bijvoorbeeld, maar dat heeft te maken met de regels van het spel waardoor er een pad-stelling kan ontstaan.
Je hebt kennelijk mijn post niet goed gelezen, jammer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ja inderdaad een padstelling![]()
Je kunt ook gewoon gelijkspel overeenkomen, dat is veel makkelijker anyway.
In de Japanse voetbalcompetitie schoten ze na de wedstrijd penalties als het gelijk was geworden. De winnaar krijgt 2 punten en de verliezer 1.
Dan zie ik toch liever gewoon dat wedstrijden (in dit geval ook bij darts in zo'n competitie) gelijk kunnen eindigen. Het maakt het belang van winnen groter. Dat naast het feit dat sommige wedstrijden gewoon een gelijkspel verdienen.
Na de twee EL wedstrijden gaan ze live.quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:12 schreef icloud het volgende:
Helaas word het niet live uitgezonden op tv
Boeit me vrij weinigquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:12 schreef icloud het volgende:
Helaas word het niet live uitgezonden op tv
Gelukkig bestaat internetquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef ChilllayD het volgende:
We mogen vanavond volgens de tvgids maar een uurtje genieten van wat korte samenvattingen......
Internet jounguhquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef ChilllayD het volgende:
We mogen vanavond volgens de tvgids maar een uurtje genieten van wat korte samenvattingen......
Ik heb 3 kinderen en die liggen om 8 uur ale 3 rustig in bed. Waar heb je het in godsnaam zo druk meequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:33 schreef ChilllayD het volgende:
Vrouwtjuuuuh![]()
Maarmaarmaar, 22u tot 'eindtijd' komt hier veel beter uit, chaos nog om 20u. Kindje naar bed, voor ik op de bank plof is het meestal pas later op de avond. En en en ik wil van Gerwen wel op tv zien als ze het uitzenden en niet om 20:10 al voor Barney bij de laptop duiken.
Dus jaja ik zeur (eigen schuld) en dat ze Ajax uitzenden prima maarStuttgart en huppeldepup Genk
en dan nog dat suffe nabeschouwingsgeleuter.
Bahik vond het net zo heerlijk vorige week die hele donderdag avond/nacht Darts!!!
rtl7live.nl altijd, en via Frombar.tv kun je altijd wel een stream vinden met het commentaar van Sky Sportsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hoe laat komt het darts op tv vanavond? Sommigen zeggen 22.00uur maar op rtl7 teletekst staat 23.30uur.
Zijn er nog andere zenders of streams? bedankt!
weet je het nog steeds niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef icloud het volgende:
Zijn. Er ergens live statistieken te volgen?
nooit eerder van gehoord, kijk normaal zonder ipad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet je het nog steeds niet?
www.live.dartsdata.com
Werkt op het moment niet bij mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
herstel
http://live.dartsdata.com/
Nu werkt de site wel bij mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werkt op het moment niet bij mij
Of zijn ze nog niet begonnen?
taylor mag dat, ik heb iets tegen newton in dit toernooi, zoals ik vorige week betoog heb vind ik dat. Hij geen plaats in de pl verdiend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor gooide vorige week nog lager.
Had liever Deano of Kimmetje gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:18 schreef icloud het volgende:
[..]
taylor mag dat, ik heb iets tegen newton in dit toernooi, zoals ik vorige week betoog heb vind ik dat. Hij geen plaats in de pl verdiend.
Je had toch niet anders verwacht van Barneygodquote:
quote:
Van Walsh eind December.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef icloud het volgende:
Wanneer heeft wes voor het laatst gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |