abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122621471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:08 schreef manmeteenmening het volgende:
(ik ben een kafir he, een ongelovige)
Dus? Jij denkt dat die gelijk worden gelynched?
pi_122621476
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ja hoor.
Wow, verschiet ik toch van
pi_122621479
Yup alles moet zo turks/marrokaans/whatever mogelijk..

Maar verder wel profiteren van de nederlandse welvaart en als nederlanders er last van hebben gewoon bleren dat het racisme is.
pi_122621492
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus? Jij denkt dat die gelijk worden gelynched?
Jah dat moet toch van sharia of niet :@
pi_122621555
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ja hoor.
Tuurlijk geen probleem vliegtuigen vol gaan er elke zomer heen, hou toch op man
pi_122621559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef manmeteenmening het volgende:

[..]

Wow, verschiet ik toch van
Het zijn geen hyena's hoor. :')

Jezus, jij denkt dat je wordt gelynched in Iran omdat je geen moslim bent?? :')
pi_122621591
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jaaa dat dacht ik _O-
pi_122621627
Stel dat ik een vriendin meepak naar Iran en zij loopt daar zonder hoofddoek rond. Die wordt wel neergeknald, neem ik aan? O+
pi_122621666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef manmeteenmening het volgende:
Stel dat ik een vriendin meepak naar Iran en zij loopt daar zonder hoofddoek rond. Die wordt wel neergeknald, neem ik aan? O+
Nou eerder gestenigd
pi_122621680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:24 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Tuurlijk geen probleem vliegtuigen vol gaan er elke zomer heen, hou toch op man
Er gaan inderdaad een hoop westerlingen op vakantie naar Iran.

Palestina ben je ook gewoon veilig. Koerdistan is geen land, maar het is er bijzonder veilig.

Afghanistan moet je sommige gebieden wel vermijden.

Er zijn echter zoveel meer moslimlanden.
pi_122621727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef manmeteenmening het volgende:
Nee, waarschijnlijk krijgt ze een boete of een waarschuwing.

Waar ik het uiteraard mee oneens ben.
pi_122622001
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je beeld klopt gewoon niet, is wat anders.
daar glijden we weer af.
Hoe vergaat het christenen in Egypte?
Dus niet als een onwaarheid afschrijven

Wat erger is dat er bepaalde wijken zijn die daar welhaast in lijken te veranderen. En de autochtone bevolking verleent daar zijn medewerking aan danwel wordt monddodd gemaakt.

Het zal mij aan mijn billen oxideren wat ze in Iran met homo's overvallers en dieven doen.
Zelfs daar wil ondergetekende het zelfs eens zijn met de Sharia... recidivisme zal daar toch echt lager liggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef manmeteenmening het volgende:

[..]

Dus ik kan gerust een maand op vakantie gaan naar Iran, Irak, Afghanistan, Palestina, Koerdistan zonder te vrezen voor m'n leven? :{
Er zijn bepaalde wijken in Nederland en belgie waar je ook al niet zeker bent.
Ik zou je aanraden niet naar ran, Irak, Afghanistan, Palestina, Koerdistan te gaan, wat heb je daar te zoeken. maar het is van de zotte dat er stadsdelen zijn die voor vrouwen welhaast no-go area zijn.

maar dit is alweer het gevolg van die mensen op een kluitje gooien.
Met spreiding heb je grotere sociale controlle en minder kans op dat gedrag.

Sp3c en de zijnen zullen wel boos worden Maar hoe lang zullen Buurvrouw Fatima met dochters Esme en Aisha nog een hijaab dragen als Els truus Trijntje Klazine Bep en Jose dat niet doen, De ooms broers en neven niet 24/7 in de buurt zijn om die "vrijwillige keuze" te beinvloeden. Hoelang gaat Hassan meisjes lastig vallen zonder zijn neefjes als hij in een minderheids positie verkeerd.Dat gedrag wordt heel snel afgeleerd. En hoe afschikwekkend is een hoofdoek nog als je niet aangekeken wordt aangekeken als een stuk vuil omdat je in de minderheid bent.
En mischien leert de nieuwe genartie meiden dat ze er niet als een Beyonce bij hoeven te lopen
Ik vind ex-moslima's of niet gehijaabte moslima's vaak leuker gekleed dan dat suggestieve gebrek aan kleding.

Integratie is een middenweg toch? (Die ik persoonlijk iets meer in de richting van assimilatie zie) maar zeker een middenweg en niet geheel assimilatie

[ Bericht 6% gewijzigd door desiredbard op 07-02-2013 23:38:12 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_122622105
:') zucht...

Welterusten
pi_122626853
Ja, hoor oproep tot gebed zorgt voor integratie. Net als het niet leren van Nederlands. Ga toch weg, man. Ze zetten maar lekker een alarm op hun mobiel die vijf keer per dag afgaat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_122627384
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als ik een zomerjurkje draag op zijn minst aangerand, verkracht en als toetje zweepslagen wegens uitlokking.
pi_122629312
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 07:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als ik een zomerjurkje draag op zijn minst aangerand, verkracht en als toetje zweepslagen wegens uitlokking.
En als je normaal gekleed gaat in Egypte wordtje ontkleedt verkracht in groepsverband en een mes van je kut naar je aars geramd... Nu is dat laatste een incident... maar dat eerste is schering en inslag op het moment.

Het wordt ze geleerd en ze komen er mee weg...erger Wij laten ze er me weg komen:
Muslim Who Raped 13 Year Old UK Girl Spared Jail Because He Didnt Know It Was Wrong
quote:
A muslim who raped a 13-year-old girl he groomed on Facebook has been spared a prison sentence after a judge heard he went to an Islamic faith school where he was taught that women are worthless.
quote:
Yesterday Judge Michael Stokes handed Rashid a suspended sentence, saying: Although chronologically 18, it is quite clear from the reports that you are very naive and immature when it comes to sexual matters.
Nou sluit je dochters maar op want we hebben dit in Nederland

quote:
Badr leegt in één teug zijn blikje en begint harder en agressiever te praten. "Waarom staan ze dan uren voor de spiegel voordat ze boodschappen gaan doen? Om er mooi uit te zien, toch? Dat doen ze voor jongens en als ze niet versierd willen worden, dan moeten ze maar een hoofddoekje omdoen. Moslimmeisjes, daar hebben we wel respect voor." Yassin corrigeert zijn vriend: "Niet als ze wél een hoofddoekje dragen maar ook sexy kleding. Dat slaat echt nergens op, dat zijn ook gewoon hoeren."

Hoe zouden jullie het vinden als bijvoorbeeld jullie zusjes zo bejegend zouden worden door jongens zoals jullie? Yassin schudt met zijn hoofd. "Als ik mijn zusje hier zie lopen, maak ik haar dood. Dat is het verschil tussen ons en Nederlandse mensen. Wij houden van onze zusjes en daarom beschermen wij ze. Ik zorg ervoor dat mijn zusjes niet de verkeerde kant opgaan, dat is mijn taak als broer. Nederlandse mensen houden niet van hun dochters, want die meisjes mogen alles.
en de zogenaamd vrijgevochten moeder die en theekrransjhe bezoekt omdat de marokkanen de overlast van marokkanen zat is
quote:
Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie,die les geeft op een basisschool maar niet met haar naam in de krant durft. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meiden zich gedroegen? "Er wonen heel wat slechte meisjes in deze wijk hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
[bron]Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meiden zich gedroegen? "Er wonen heel wat slechte meisjes in deze wijk hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.[/quote]
]bron
Maar wij houden niet van onze dochters , zusjes en vrouwen, dus wij en zioj zijn zelf de schuld als ze lastiggevallen aangerand en verkracht worden.

Zolang ik dit soort artikeltjes lees......

[ Bericht 40% gewijzigd door desiredbard op 08-02-2013 09:55:35 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_122629443
In before "Maar Nederlanders of Engelsen doen dat ook hoor."
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_122629456
In before 'Dat dit kan op deze aardbol'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_122632941
kunnen we niet gewoon Rotterdam aan de allochtonen geven?

dan mogen ze daar alles zo indelen en afbreken als ze zelf willen.

maar niet meer buiten de stadsgrens komen.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:58:29 #45
104871 remlof
Europees federalist
pi_122633065
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
In before 'Dat dit kan op deze aardbol'.
Dat dit kan in dit universum.
pi_122633585
Een monoloog is geen discussie willen openen, maar een bevolkingsgroep willen bashen. Er van alles bijhalen wat volledig offtopic is om die bash kracht bij te zetten

Dicht dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')