Dus? Jij denkt dat die gelijk worden gelynched?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:08 schreef manmeteenmening het volgende:
(ik ben een kafir he, een ongelovige)
Jah dat moet toch van sharia of nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus? Jij denkt dat die gelijk worden gelynched?
Het zijn geen hyena's hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef manmeteenmening het volgende:
[..]
Wow, verschiet ik toch van
Jaaa dat dacht ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn geen hyena's hoor.
Jezus, jij denkt dat je wordt gelynched in Iran omdat je geen moslim bent??
Nou eerder gestenigdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef manmeteenmening het volgende:
Stel dat ik een vriendin meepak naar Iran en zij loopt daar zonder hoofddoek rond. Die wordt wel neergeknald, neem ik aan?
Er gaan inderdaad een hoop westerlingen op vakantie naar Iran.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:24 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Tuurlijk geen probleem vliegtuigen vol gaan er elke zomer heen, hou toch op man
Nee, waarschijnlijk krijgt ze een boete of een waarschuwing.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef manmeteenmening het volgende:
Stel dat ik een vriendin meepak naar Iran en zij loopt daar zonder hoofddoek rond. Die wordt wel neergeknald, neem ik aan?
daar glijden we weer af.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je beeld klopt gewoon niet, is wat anders.
Er zijn bepaalde wijken in Nederland en belgie waar je ook al niet zeker bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef manmeteenmening het volgende:
[..]
Dus ik kan gerust een maand op vakantie gaan naar Iran, Irak, Afghanistan, Palestina, Koerdistan zonder te vrezen voor m'n leven?
Als ik een zomerjurkje draag op zijn minst aangerand, verkracht en als toetje zweepslagen wegens uitlokking.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn geen hyena's hoor.
Jezus, jij denkt dat je wordt gelynched in Iran omdat je geen moslim bent??
En als je normaal gekleed gaat in Egypte wordtje ontkleedt verkracht in groepsverband en een mes van je kut naar je aars geramd... Nu is dat laatste een incident... maar dat eerste is schering en inslag op het moment.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik een zomerjurkje draag op zijn minst aangerand, verkracht en als toetje zweepslagen wegens uitlokking.
quote:A muslim who raped a 13-year-old girl he groomed on Facebook has been spared a prison sentence after a judge heard he went to an Islamic faith school where he was taught that women are worthless.
Nou sluit je dochters maar op want we hebben dit in Nederlandquote:Yesterday Judge Michael Stokes handed Rashid a suspended sentence, saying: Although chronologically 18, it is quite clear from the reports that you are very naive and immature when it comes to sexual matters.
en de zogenaamd vrijgevochten moeder die en theekrransjhe bezoekt omdat de marokkanen de overlast van marokkanen zat isquote:Badr leegt in één teug zijn blikje en begint harder en agressiever te praten. "Waarom staan ze dan uren voor de spiegel voordat ze boodschappen gaan doen? Om er mooi uit te zien, toch? Dat doen ze voor jongens en als ze niet versierd willen worden, dan moeten ze maar een hoofddoekje omdoen. Moslimmeisjes, daar hebben we wel respect voor." Yassin corrigeert zijn vriend: "Niet als ze wél een hoofddoekje dragen maar ook sexy kleding. Dat slaat echt nergens op, dat zijn ook gewoon hoeren."
Hoe zouden jullie het vinden als bijvoorbeeld jullie zusjes zo bejegend zouden worden door jongens zoals jullie? Yassin schudt met zijn hoofd. "Als ik mijn zusje hier zie lopen, maak ik haar dood. Dat is het verschil tussen ons en Nederlandse mensen. Wij houden van onze zusjes en daarom beschermen wij ze. Ik zorg ervoor dat mijn zusjes niet de verkeerde kant opgaan, dat is mijn taak als broer. Nederlandse mensen houden niet van hun dochters, want die meisjes mogen alles.
[bron]Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meiden zich gedroegen? "Er wonen heel wat slechte meisjes in deze wijk hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.[/quote]quote:Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie,die les geeft op een basisschool maar niet met haar naam in de krant durft. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meiden zich gedroegen? "Er wonen heel wat slechte meisjes in deze wijk hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
Dat dit kan in dit universum.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
In before 'Dat dit kan op deze aardbol'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |