Ik hoef het maar één uurtje vol te houden vandaag. Dit gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
Dat was het avondje bier drinken weer wel. Nog 20 minuten de tijd om voor dood te blijven liggen en dan moet er weer naar de UB gerold worden.
De vrijdag was vroeger altijd studie vrij, vandaar dat de donderdag ook 'de studentenavond' is. Tegenwoordig moet men dus toch nog een uurtje of wat zien te overleven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik hoef het maar één uurtje vol te houden vandaag. Dit gaat helemaal goedkomen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah ja, er is ergens - ik kan hem nu even niet vinden - een schitterende etnografie van een antropoloog die een concert bezocht en dat dan observeerde. Wetenschap kan je het niet noemen - hoewel.. - maar de simpelheid van de mens komt weer mooi naar voren.
Sowieso is het in kaart brengen van zogenaamde social currents erg moeilijk. Het is niet uit te leggen waarom met 40 man zingen 'wie niet spring die is een jood' een goede besteding van de zondagmiddag is, tenzij je zelf het gevoel van het moment hebt ervaren.
Verplicht college met o.a. Aurelius, jeuj! Om 12 uur..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De vrijdag was vroeger altijd studie vrij, vandaar dat de donderdag ook 'de studentenavond' is. Tegenwoordig moet men dus toch nog een uurtje of wat zien te overleven.
Euh.. Dan heb je nog een goede 12 minuten om naar de faculteit toe te rollen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:46 schreef Giku het volgende:
[..]
Verplicht college met o.a. Aurelius, jeuj! Om 12 uur..
Ben nog niet helemaal aangekleed en wel om te gaan though
En mijn paracetapilletjes zijn ook opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh.. Dan heb je nog een goede 12 minuten om naar de faculteit toe te rollen.
Welk onderhoud? Beetje kijken en dan zegt hij: oke prima, tot over een half jaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Matia Bazar!
De hardstyle versie van Technoboy, daar kun je ook wel mee lachen
[..]
Ik geloof dat ik m'n casussen over al die vragen bij notariële c.s. nog wel heb. Waren best leuk.
[..]
Ah, jij bent dus ook zo iemand die met z'n auto (of later als je er één hebt) wel naar de garage gaat als er rook onder de motorkap vandaan komt? Onderhoud is verder toch onzin!
[..]
'Goed' was 'ie niet te noemen, maar erg vermakelijk was 'ie wel.
Alweer 5 uur up and runningquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
Dat was het avondje bier drinken weer wel. Nog 20 minuten de tijd om voor dood te blijven liggen en dan moet er weer naar de UB gerold worden.
Welk restaurant wordt het deze keer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
Die film heerst mega hard. Afgelopen week gezien en ik ben er nog steeds van overdonderd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Qua films sta ik eigenlijk voor alles open, als het maar goed is
Nu staat Dredd (2012) voor me klaar. Totaal wat anders, maar volgens een vriendje van me een bar goede film
Je zult toch moeten controleren of onderhoud nodig is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welk onderhoud? Beetje kijken en dan zegt hij: oke prima, tot over een half jaar
Een simpel eetcafetje in een upcomming neighborhood in Amsterdam Oost. Aangeraden door het Parool en het viel niet tegen. Vanavond staat er een luxueus diner te wachten in de Agora of de Mensa.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk restaurant wordt het deze keer?
Hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geroepen is een groot woord. Laten we zeggen dat ik opensta voor bijbeunen.
Dat en de mondhygiëniste doet ook veel preventief werk enzo. Althans bij mij, en dat zorgt er weer voor dat ik geen gaatjes en dergelijke heb.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je zult toch moeten controleren of onderhoud nodig is.
Ik ga overigens 1x per jaar.
Friet van Piet is inderdaad erg goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een simpel eetcafetje in een upcomming neighborhood in Amsterdam Oost. Aangeraden door het Parool en het viel niet tegen. Vanavond staat er een luxueus diner te wachten in de Agora of de Mensa.
Ik had vandaag een gat in mijn kies, dus ik mag weer terugkomen. Ellende. Beter stoken was het advies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat en de mondhygiëniste doet ook veel preventief werk enzo. Althans bij mij, en dat zorgt er weer voor dat ik geen gaatjes en dergelijke heb.
In vergelijking met de pasta bacon die zij in de mensa serveren is dat nog wel het overwegen waard.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Friet van Piet is inderdaad erg goed.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik had vandaag een gat in mijn kies, dus ik mag weer terugkomen. Ellende. Beter stoken was het advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |