Dit dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo groot is dat voordeel mbt de test toch niet? Je hebt er alleen wat aan als je op de juiste mol zit toch?
KIM doet niet mee dit jaar hoor.quote:
3 met 1500 en 1 met 2000...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
4 enveloppen, een met 500, een met 1000, een met 1500 en een met 2000?
Carolien niet, die had als enige haar vraag voor zich gehouden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef Pietepietje het volgende:
Maar iedereen weet nu toch even veel vragen vooraf, dus dat maakt niet uit
Als iedereen de vragen voor zichzelf houdt heb je er niets aan ja, maar wel als jij de enige bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo groot is dat voordeel mbt de test toch niet? Je hebt er alleen wat aan als je op de juiste mol zit toch?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KIM doet niet mee dit jaar hoor.
Lijkt mij ook erg tofquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
toch wil ik nog altijd een achter-de-schermen-aflevering hebben om te zien hoe ze WIDM nou echt maken en plannen enzovoorts
Ben ook wel benieuwd inderdaad hoe het gaat buiten de camera's om.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
toch wil ik nog altijd een achter-de-schermen-aflevering hebben om te zien hoe ze WIDM nou echt maken en plannen enzovoorts
Dan heeft zij 1 vraag meer, dat is toch niet veel? Al kan het natuurlijk wel net genoeg zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Carolien niet, die had als enige haar vraag voor zich gehouden.
Toen was dat wel een hint kan ik me herinneren.quote:
Wie is de volgende?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
Kijken of dit nog klopt...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |