Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.quote:
Zondag weer een vervolgdatequote:
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Ah!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Wauw, groot plan voor eerste date! Veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Zo, zware eerste datequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef -Splash- het volgende:
Hier volgende week ook weer een date. Gewoon gehosseld via het Fotoboek, jeweets!
50 eur op yuki.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Noem het dan gewoon een meetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef -Splash- het volgende:
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!
Val ook gelijk door de mand.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een meet![]()
Of Viking moet echt bi zijn, dan is het wat anders, maar zo komt ze hier niet over.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten...Zeg dan gewoon de waarheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |