abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122648836
Moslim-mannen vinden dat vrouwen het "uitlokken" als ze zich niet bedekken, lees: westers kleden.
Maar ook van vrouwen die wél volgens de heersende opvattingen bedekt zijn, kunnen ze niet afblijven.

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 08-02-2013 20:28:17 ]
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:13:47 #27
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_122648965
Onder Moebarak was dit nooit gebeurd.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_122649317
Vind het enorm laf van al die mannen, zeer kansloze actie omdat ze nooit berecht zullen worden ook.
pi_122649363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Flikker op zeg. Mij een beetje de les lezen, terwijl je andere mensen uitscheld voor barbaarse primitieveling. Noem je eigen vader zo maar. Eens even kijken wat je dan kan verwachten.
Hoe zou jij een groep mannen kwalificeren dan, die op straat vrouwen een steeg insleuren en verkrachten?

En voordat je doorgaat met schelden: ook in Nederland lopen genoeg moslimjongens rond die er identiek, primitief gedachtengoed op nahouden: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rlast-spuugzat.dhtml

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2013 19:24:08 ]
pi_122649396
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoe zou jij een groep mannen kwalificeren dan, die op straat vrouwen een steeg insleuren en verkrachten?
Niet als de gemiddelde moslimman in ieder geval.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 08-02-2013 21:04:57 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_122649489
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet als de gemiddelde moslimman in ieder geval.
Ik heb het genuanceerd tot de gemiddelde moslim-man in dergelijke landen.

Het is niet een enkeling die het doet, het is iets waar ze zich massaal, in grote groepen, aan schuldig maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 08-02-2013 21:05:09 ]
pi_122649513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is niet een enkeling die het doet, het is iets waar ze zich massaal, in grote groepen, aan schuldig maken.
Ook niet de gemiddelde moslimman in dergelijke landen. Anders was het ook geen nieuws,

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 08-02-2013 20:31:18 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_122649956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de Arabische lente te maken. Ook voor de Arabische lente was het voor een vrouw niet al te veilig in Egypte. Bij demonstraties in Libie, Tunesie en andere landen zag je dergelijke gedragingen richting vrouwen niet.
En dat is nou het rare. In geen enkel ander Arabisch land komt dit gedrag voor tijdens demonstraties en zo. Waar komt dit vandaan? Was dit altijd al zo in Egypte? De Egyptische cultuur komt bij mij ook niet over als een hele losse cultuur ofzo.
pi_122650277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef Peunage het volgende:

[..]

En dat is nou het rare. In geen enkel ander Arabisch land komt dit gedrag voor tijdens demonstraties en zo. Waar komt dit vandaan? Was dit altijd al zo in Egypte? De Egyptische cultuur komt bij mij ook niet over als een hele losse cultuur ofzo.
Als je ooit met vrouw/vriendin op vakantie ben geweest in Egypte, dan is dit bekend. Nog nooit was mijn vriendin zo blij om weer naar huis te gaan. Je wordt redelijk gescheiden van de lokale bevolking, maar des ondanks krijg je genoeg te maken met die viezeriken daar. Wat een ellendelingen daar. Ooit eens de pyramides willen zien? Blijf thuis

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 08-02-2013 20:33:42 ]
60 HRC
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:58:02 #35
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_122650909
Ja, klopt, in Egypte overal vieze grijpende mannen, MAAR... hetzelfde heb ik in Griekenland meegemaakt.
Heeft dus niets te maken met moslimmannen, maar meer met onderontwikkelde domme mannen

edit: Trouwens, was er laatst niet een aflevering van " Wie is de reisleider in India " waar ook datzelfde gedrag voorkwam?
pi_122651231
Wat een achterlijke cultuur weer. Dit is wat er gebeurd als de staatsreligie de islam is. Vrouwen en mannen zijn nou eenmaal niet gelijk binnen de islam en dan krijg je dit.

Het ligt niet eens echt aan de bevolking, die weten niet beter. Als jij jarenlang wordt geïndoctrineerd dat vrouwen minderwaardig zijn, dan ga jij dat geloven en ernaar handelen.
#freefrederike
pi_122651670
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een achterlijke cultuur weer. Dit is wat er gebeurd als de staatsreligie de islam is. Vrouwen en mannen zijn nou eenmaal niet gelijk binnen de islam en dan krijg je dit.

Het ligt niet eens echt aan de bevolking, die weten niet beter. Als jij jarenlang wordt geïndoctrineerd dat vrouwen minderwaardig zijn, dan ga jij dat geloven en ernaar handelen.
Helemaal waar, overal waar het idee heerst in cultuur en/of religie, dat de vrouw ondergeschikt is zal het geen pretje zijn voor vrouwen om te leven. En zullen mannen altijd denken dat ze met hun tengels aan elke vrouw mogen zitten. Al zullen er maar weinig religies zijn die de positie van vrouwen bevordert.
pi_122653110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 02:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
De gemiddelde dictator had de touwtjes strak in handen. Nu lopen de wilde honden los.
Och, in Saudi-Arabie waar de touwtjes ook strak in handen zijn staan nu meer dan 40 buitenlandse vrouwen te wachten in de dodencel omdat ze verkracht zijn door hun werkgever..

Wat is het verschil? Ik zie wel een overeenkomst.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 20:45:07 #39
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122653168
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

Och, in Saudi-Arabie waar de touwtjes ook strak in handen zijn staan nu meer dan 40 buitenlandse vrouwen te wachten in de dodencel omdat ze verkracht zijn door hun werkgever..

Die hebben een beter buitenlandbeleid?
pi_122653558
Nee, Islamitisch met of zonder dictator, maakt allemaal niets uit. Vrouw is nog minder dan de zolen van een varken in die landen.

Overigens door dit soort praktijken, Wilders had ik nooit wat mee maar mijn stem krijgt ie de volgende verkiezing. Blijkbaar is het voor de andere partijen en de rest vd wereld normaal om vrouwen te laten verrotten in de woestijn. Overtuig mij maar om dan niet een keer op blondie te stemmen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_122654658
quote:
Seksuele intimidatie is zeker geen nieuwkomer in Egypte: zodra het druk wordt op straat en lichamen per ongeluk met elkaar in aanraking komen, voelen vrouwen de handen over hun billen en benen gaan. Dat weet elke toerist die het land een keer heeft bezocht, maar ook iedere conservatief geklede islamitische vrouw die in Caïro is opgegroeid.
quote:
. Sinds november proberen organisaties als OASH/A het geweld te voorkomen en vrouwen te redden door tijdens demonstraties in groepen op het plein te patrouilleren.
Wat ik erg vind is dat een organisatie de vrouwen moet beschermen i.p.v de overheid.
quote:
De Hoge Commisaris voor Mensenrechten van de VN, Navi Pillay, deed op 14 januari 2013 een oproep om te komen tot een internationaal onderzoek naar de schendingen van de mensenrechten in Noord-Korea, die volgens haar al tientallen jaren geschieden in de vorm van verkrachtingen, martelingen, standrechtelijke executies en slavenarbeid.[20]
Wiki
Begin een beetje moe te worden van die geloven discussies. wanneer we dan toch moeten generaliseren kan je net zo goed zeggen "mannen vinden dus mannen mogen"

Ik vind dus de regering falen daar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_122654717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef HyperViper het volgende:
Wat een primaten zeg. Geen verrassing though, die gasten kwamen met kamelen en stokken hun demonstratie voeren.
Hèhè :D
pi_122663869
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

Echt? Ze krijgen de doodstraf OMDAT ze verkracht zijn? Is dit jouw versie van het verhaal of heb je nog een bron(geen blog, een bron)?
pi_122663908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Als je ooit met vrouw/vriendin op vakantie ben geweest in Egypte, dan is dit bekend. Nog nooit was mijn vriendin zo blij om weer naar huis te gaan. Je wordt redelijk gescheiden van de lokale bevolking, maar des ondanks krijg je genoeg te maken met die viezeriken daar. Wat een ellendelingen daar. Ooit eens de pyramides willen zien? Blijf thuis
Nooit in Egypte geweest nee. In andere Arabische landen komt dit dus niet voor.
pi_122668226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nooit in Egypte geweest nee. In andere Arabische landen komt dit dus niet voor.
BNN op reis in Iran gemist zeker?
60 HRC
pi_122668238
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Echt? Ze krijgen de doodstraf OMDAT ze verkracht zijn? Is dit jouw versie van het verhaal of heb je nog een bron(geen blog, een bron)?
Kom eens onder die steen vandaan!
60 HRC
pi_122668261
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ooit wel eens gehoord van het principe?: Hoe groter het verbod, hoe heftiger het misbruik.
Dit zijn mijn inziens gewoon de uitwassen die de islam creeërt dmv de strenge verboden mbt tot de omgang man/vrouw.
60 HRC
pi_122668289
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:40 schreef HardMetal het volgende:

[..]

BNN op reis in Iran gemist zeker?
Iran is geen Arabisch land. Maar ook dat was 1 geval en niet geaccepteerd in Iran.
pi_122668352
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:53 schreef Peunage het volgende:

[..]

Iran is geen Arabisch land. Maar ook dat was 1 geval en niet geaccepteerd in Iran.
Ok, maar toch wel heel toevallig dat zij daar net die ene groep mannen tegenkomt. Meneer de agent hielp haar, om daarna in zijn ééntje haar lastig te vallen. Ze zal wel pech gehad hebben dat ze in zo'n groot land net dat ene groepje tegenkomt....en die ene agent....
60 HRC
pi_122668373
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:02 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Ok, maar toch wel heel toevallig dat zij daar net die ene groep mannen tegenkomt. Meneer de agent hielp haar, om daarna in zijn ééntje haar lastig te vallen. Ze zal wel pech gehad hebben dat ze in zo'n groot land net dat ene groepje tegenkomt....en die ene agent....
Hoe vaak ben jij in Iran geweest? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')