Denemarken is geen dance (en dat bedoel ik niet omdat ik negatief ben over dat liedje), maar pop.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:40 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vond het best goed, iig beter dan ik bij de halve finale nog vond.
Eurovision wordt straks nog een dance festival, met landen als Denemarken, Noorwegen en Duitsland. Volgend jaar Tiësto voor Nederland
Het begin van het nummer van Noorwegen was anders best uptempo, verder een soort vocal trance.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen hadden nummers die qua tempo echt niet snel genoeg zijn om voor "dance" door te gaan. Duitsland heeft matig gescoord.
Dat wil trouwens niet zeggen dat Nederland niet eens een dancetrack zou kunnen sturen.
Vind ik niet. Er worden moderne, elektronische sounds gebruikt, dat wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het begin van het nummer van Noorwegen was anders best uptempo, verder een soort vocal trance.
Het is Technoquote:Op zondag 19 mei 2013 02:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denemarken is geen dance (en dat bedoel ik niet omdat ik negatief ben over dat liedje), maar pop.
Goed dat hij het zegt, want dan weten we iig wat het NIET is. Is Jan toch nog ergens nuttig voor.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het is Techno
Aldus deskundige Jan Smit.
Techno, nou nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het is Techno
Aldus deskundige Jan Smit.
Het is Jan Smit die het zegt, dus dan hoef je toch al niet eens uit te leggen dat het niet kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 03:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Techno, nou nee.
Electro-pop dan maar.
Noorwegen ging *richting* trance.
Duitsland was gewoon dance.
En eigenlijk is het ook geen electro-popquote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is Jan Smit die het zegt, dus dan hoef je toch al niet eens uit te leggen dat het niet klopt
Gewoon ontkennen dat jij het hebt gezegd. Dat was Daniël Dekker!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En eigenlijk is het ook geen electro-pop
Het ging over Denemarken.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Industrial rock. Yeah Yeah Yeahs. Nine Inch Nails. Trent Reznor. Zulk soort muziek. En het is zeker geen techno of electro-pop.
Ik vond het er ook minder uitsprongen dan gedacht. Komt voor een groot deel door de zang, de net iets te statische act en ik had ergens in het nummer ook nog wel een interessante hook gewild. Bijvoorbeeld net iets andere instrumentatie in de bridge...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Stukken beter dan donderdag, maar nog steeds vond ik dat het in een veld van 26 deelnemers achter elkaar het er toch minder uitsprong dan ik van tevoren had gedacht. Toch nog wel knap, die vierde plek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |