PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, ik heb al 2 jaar in Eindhoven gestudeerd hequote:
Ah okequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen, ik heb al 2 jaar in Eindhoven gestudeerd he
Ja altijdquote:
Ga je met Sidney? Die herken ik dronken namelijk ook welquote:
Goeie eerste zinquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik mijn team met IF Klose in een andere formatie. Het team verkopen en dan opnieuw kopen in de goede formatie is goedkoper of niet?
Waar haal jij dat geluk vandaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:41 schreef ThadCastle het volgende:
Hhaaaa ik pull Gio dos Santos op de console
Ik open veeeeel. Heb nog geen speler van 100+ k gepulled. Jij welquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar haal jij dat geluk vandaan?
Maar dat was een bronze en geen silver. Ik open ook heel veel bronze packs maar ik krijg de laatste tijd niks goeds meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik open veeeeel. Heb nog geen speler van 100+ k gepulled. Jij wel
352 zonder Klosequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
4-5-1 of 4-4-1-1 met IF Klose in de spits?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
IF klose is een goaltjes machine, sorry paultje
Telt wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
Als er bij drop in matches gequit wordt telt het dan? Ik deed met zo'n dude samen en die ging helemaal tekeer toen ik scoorde haha
De accomplishments etc. Waarom is het hier zo dood?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Telt wat?
Scheids bij Burkina Faso - Ghana van gister is geschorst
Aardig stukje: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erlijke-Mensen.dhtml
Uhm ik denk het niet, vaak krijg je in de volgende pot weer die accomplishments te zien (maar dat kan ook visueel zijn). Eigenlijk zou je voor de wedstrijd bij je voortgang moeten kijken, iets in het potje doen en dan quiten > en checken of het nog telt...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De accomplishments etc. Waarom is het hier zo dood?
Gewoon random bronzes erin gooien. Fuck chem.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een suggestie hoe ik dit kan afmaken voor niet te veel coins?
Alle 5quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al de speciale packs geopend (player only)?
Waarom geen packs openen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:52 schreef Maver24 het volgende:
nee ik ga even geen packs openen, zeker niet die player packs, is toch alleen maar rommel, wil alleen nog even IF De Gea kopen maar die wordt alleen maar goedkoper, dus even wachten
1tje geopend. Hartquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al de speciale packs geopend (player only)?
Dat was je vanmiddag had gepost was wel goed, alleen een andere LCAM (Marcelo Sarvas)quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een suggestie hoe ik dit kan afmaken voor niet te veel coins?
luck indeed.quote:
Moet over 2 weken afquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
Thorben, hoe zit het eigenlijk met jou pws? Nog hulp nodig van een academici?
Hij hosselt een chick om hem op te bijven blazen.quote:
Showerquote:
Soldaatquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar toch geld zat dus dikke vette YOLO. Hoe ga jij dan?
Zien ze tenminste niet je hoofd hequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Soldaat![]()
[ afbeelding ]
Lekker zweten.
meer chicks dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zien ze tenminste niet je hoofd he
Niet orgineel thorbiequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zien ze tenminste niet je hoofd he
Ik heb een Rode.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry hugh maar welke powerranger ben jij?
Ga anders ff lekker ergens ander stoer doen jonguh. Je weet toch wat ik bedoel?quote:
Van mij natuurlijk !1!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet over 2 weken af
Welke academicus heb je in gedachte?
[..]
Hij hosselt een chick om hem op te bijven blazen.
Wat zet jij dan zoal op je FB?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef poker4lifee het volgende:
Net pak gehaalt:-P
Vind ik leuk · · Delen
heb ik voor dit soort berichten nou fb aangemaakt, leuk leuk.![]()
Succes met de pws presentaties, verbeter mijn 4.1
gehaaltquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef poker4lifee het volgende:
Net pak gehaalt:-P
Vind ik leuk · · Delen
heb ik voor dit soort berichten nou fb aangemaakt, leuk leuk.![]()
Succes met de pws presentaties, verbeter mijn 4.1
niksquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat zet jij dan zoal op je FB?
jaquote:
alles waarbij 2 aanvallers zijn, toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:09 schreef Gramulanion het volgende:
Welke formaties zijn oranje bij een ST in 4-2-3-1?
Nee, de plicht roept weer op zondag ochtend, dus dit jaar geen carnaval. Doe het ook rustig aan met de centen, ivm een eventuele verhuizing. Ga ik daarna wel op vakantie. Naar Thailand. Nog makkelijker vrouwenscoren dan vrouwen scoren en bier bestellen bij elkaar met carnavalquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij nog carnavallen?
Makkelijker vrouwen scoren dan bier bestellen met carnaval
Wel opletten dat het ook echt vrouwen zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, de plicht roept weer op zondag ochtend, dus dit jaar geen carnaval. Doe het ook rustig aan met de centen, ivm een eventuele verhuizing. Ga ik daarna wel op vakantie. Naar Thailand. Nog makkelijker vrouwenscoren dan vrouwen scoren en bier bestellen bij elkaar met carnaval
Dan is het toch geen vrouwen scoren meer, maar vrouwen bestellen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, de plicht roept weer op zondag ochtend, dus dit jaar geen carnaval. Doe het ook rustig aan met de centen, ivm een eventuele verhuizing. Ga ik daarna wel op vakantie. Naar Thailand. Nog makkelijker vrouwenscoren dan vrouwen scoren en bier bestellen bij elkaar met carnaval
Tja, denk dat voldoening net zo groot is als een vrouw moeten drogeren met alcoholquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan is het toch geen vrouwen scoren meer, maar vrouwen bestellen?
Gewoon een vrouw versieren zit er niet meer in?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, denk dat voldoening net zo groot is als een vrouw moeten drogeren met alcohol
Dus is toch enkel iets wat boven de rivieren gebeurt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, denk dat voldoening net zo groot is als een vrouw moeten drogeren met alcohol
Naja, dat gebeurt met carnaval toch? Zuipen tot je niet weet wat je doet en dan "scoor" je. Onder begeleiding van kutmuziek.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw versieren zit er niet meer in?
Ik begrijp je zin niet helemaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus is toch enkel iets wat boven de rivieren gebeurt?
Ohja, ach ik schatte Meneer Toefjes wel zo hoog dat hij ook zonder carnaval een dame kon 'regelen'quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, dat gebeurt met carnaval toch? Zuipen tot je niet weet wat je doet en dan "scoor" je. Onder begeleiding van kutmuziek.
Hmm vond het al zo gezellig...quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook [ afbeelding ]
Moet er nog even inkomen ja, eerste post sinds vanmiddag 12:00 uur
Ongetwijfeld was het hier gezellig zonder mij. Maar maatschappelijk relevante discussies, ho maarquote:
Nou, gooi er maar wat in dan !quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongetwijfeld was het hier gezellig zonder mij. Maar maatschappelijk relevante discussies, ho maar
Nou uhm....iemand tips als je echtgenote ineens out of the blue over kinderen begint?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, gooi er maar wat in dan !
Coinsmachine volgens JoodNL dus snel beginnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou uhm....iemand tips als je echtgenote ineens out of the blue over kinderen begint?
Nee. Discussie geslotenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou uhm....iemand tips als je echtgenote ineens out of the blue over kinderen begint?
Volgend onderwerp dan. Je mening over het op handen zijnde pensioenakkoord?quote:
Sociaal leenstelsel lijkt me een beter onderwerp gezien de vaste posters van dit topicquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgend onderwerp dan. Je mening over het op handen zijnde pensioenakkoord?
Uhm, hard fietsen en dan van het zadel laten glijden? Hark op de grond neerleggen etc..quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb genoeg "geregeld" Maar aan het einde zijn vrouwen bikkelhard en gemeen. Ze zijn fijn om te neuken. Verder hou ik ze op gepaste afstandquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ohja, ach ik schatte Meneer Toefjes wel zo hoog dat hij ook zonder carnaval een dame kon 'regelen'
Niet zoveel mis mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgend onderwerp dan. Je mening over het op handen zijnde pensioenakkoord?
Is dit geen overhaaste generalisatie? Of ben ik echt zo onwetend?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb genoeg "geregeld" Maar aan het einde zijn vrouwen bikkelhard en gemeen. Ze zijn fijn om te neuken. Verder hou ik ze op gepaste afstand
Die attitude ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb genoeg "geregeld" Maar aan het einde zijn vrouwen bikkelhard en gemeen. Ze zijn fijn om te neuken. Verder hou ik ze op gepaste afstand
http://www.facebook.com/photo.php?v=436078733128561quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uhm, hard fietsen en dan van het zadel laten glijden? Hark op de grond neerleggen etc..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/photo.php?v=436078733128561
Ik ben al een jaar of 13, 14 met relaties bezig geweest, dus niet echt overhaastquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is dit geen overhaaste generalisatie? Of ben ik echt zo onwetend?
ooh, maar wel een generalisatie denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 13, 14 met relaties bezig geweest, dus niet echt overhaast
Prachtig staaltje kunst bij DWDDquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 13, 14 met relaties bezig geweest, dus niet echt overhaast
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_s_got_talent.htmlquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef Thorb het volgende:
Dat schilderij bij DWDD, wat een kunst
Is gewoon een kwestie van geluk of pech hebben met wie je tegenkomtquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ooh, maar wel een generalisatie denk ik
Ik ken namelijk toch....
Dan heb ik mazzel gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van geluk of pech hebben met wie je tegenkomt
Wij een potje?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Voor die 5atb brazilpacehoere gasten moeten ze een speciale divisie voor maken.
Word er echt stront ziek van. :
Komt voor de Tbakkertquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sgoed. Tegen mijn brazil team? haha.
Grapje.
Add me maar; HugooAFCA
Ze zouden een toernooi moeten doen met verplicht 4 atb en max pace 85 ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gewoon afvoeren met de trein.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wij zouden de toko daar moeten gaan runnenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze zouden een toernooi moeten doen met verplicht 4 atb en max pace 85 ofzo.
5atb is nog niet eens het probleem, want counter ultra defensive 4-3-2-1 en te snelle boys voorin is net zo erg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Haha jij sssste mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als dit voor seasons was geweest had ik 3x rood gepakt en controller weg gelegd. 1ste goal was wel lekker. 2de onverdiend.
Ja omdat het kut goaltje was haha.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jij sssste mijEn je probeerde te sweaten
Ja anders staan Boussoufa en Faurlin in de spitsquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja omdat het kut goaltje was haha.
Maar je speelde defensive eh?
Ja was idd wel lelijke goal haha.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja anders staan Boussoufa en Faurlin in de spits
Jouw goal btw haha goeie aanname van mijn keepert
Heb je Fucito al? Indien neen, kopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Dit is hem uiteindelijk geworden.. paar kutspelers erin maar over het algemeen denk ik wel een redelijk fijn team voor deze prijs.
Mwah.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kreeg VDM voor zoiets niet een ban?
Ach, die komt ook bijna terugquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kreeg VDM voor zoiets niet een ban?
hoe lang nog?quote:
Ik vrees te kortquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe lang nog?
tevens, goeden avond
quote:
quote:Juventus is van plan een Nieuw-Zeelander met Chileense roots in huis te halen. De 21-jarige Marco Rojas staat momenteel nog onder contract bij Melbourne Victory, maar de Oude Dame overweegt om de aanvallende middenvelder de kans te geven zich te laten zien in de Serie A. Rojas, die al dertien keer uitkwam voor de nationale ploeg van Nieuw-Zeeland, zou zelf wel oren hebben naar een transfer naar Juve. (New Zealand Herald)
bazenfilmquote:
lekker geen last van nanananananaquote:
Avond Thyequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe lang nog?
tevens, goeden avond
Als die kaart in de zomer uitkomtquote:
quote:
Lekker, naar school, getraind en morgen een belangrijke presentatie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
avond, nog een leuke dag gehad?
ja.. schoolquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lekker, naar school, getraind en morgen een belangrijke presentatie.
Op FUT-gebied heb ik eindelijk Sergio verkocht. Wel met 200k verlies.
Voetbal, zaterdag tegen de fucking koploper....quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja.. school
gewoon voetbaltrainen of sportschool?
Waar speel je en welke klasse ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voetbal, zaterdag tegen de fucking koploper....
KAPOTMAKEN JONGUH!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voetbal, zaterdag tegen de fucking koploper....
Portugal met Pepequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Portugal met Ronaldo of Duitsland met Klose?
Bij beide shirts zul je raar worden aangekeken. Al is het Duitse shirt eigenlijk helemaal niet lelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Portugal met Ronaldo of Duitsland met Klose?
Ik wil sowieso (als ik Portugal ga kopen) met Ronaldo hebben, alleen jammer dat dat shirt nergens met lange mouwen te krijgen isquote:
ben jij battie ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil sowieso (als ik Portugal ga kopen) met Ronaldo hebben, alleen jammer dat dat shirt nergens met lange mouwen te krijgen is
Ik vind het altijd heerlijk om mensen in dat opzicht een beetje te provoceren, is dat erg slecht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij beide shirts zul je raar worden aangekeken. Al is het Duitse shirt eigenlijk helemaal niet lelijk.
Iederen die iets van jou niet mooi vindt heeft geen eigen mening of is onzeker. Oke.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk om mensen in dat opzicht een beetje te provoceren, is dat erg slecht?
Ik koop altijd expres felgekleurde schoenen omdat ik die reacties die ik krijg heerlijk vind. En ik ga er dan ook niet tegenin, maar gewoon genieten van mensen die of geen eigen mening hebben of hun eigen schaamte/onzekerheid proberen te projecteren op anderen
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk om mensen in dat opzicht een beetje te provoceren, is dat erg slecht?
Ik koop altijd expres felgekleurde schoenen omdat ik die reacties die ik krijg heerlijk vind. En ik ga er dan ook niet tegenin, maar gewoon genieten van mensen die of geen eigen mening hebben of hun eigen schaamte/onzekerheid proberen te projecteren op anderen
nee nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iederen die iets van jou niet mooi vindt heeft geen eigen mening of is onzeker. Oke.
Nou... Op de Xbox zag ik 'm gisteren voor 400k+ gaan en nu wordt er niet geboden als ze boven 300k staan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Prijzen dalen mooi hard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve Balo natuurlijk
Op PS3 is hij nog iets duurder..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou... Op de Xbox zag ik 'm gisteren voor 400k+ gaan en nu wordt er niet geboden als ze boven 300k staan.
momentje, ik heb een Triton ofzo, zoek 'm even op voor jequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
Weet iemand een goeie headset voor Xbox en PC +- 45¤?
Die werkt ook gewoon op de pc? En zit ie lekker rond/op de oortjes?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
momentje, ik heb een Triton ofzo, zoek 'm even op voor je
http://www.bol.com/nl/p/t(...)60/1004004011667538/
SPOILER: WIDM spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ding zit urenlang bij m'n broertje op z'n kop, dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die werkt ook gewoon op de pc? En zit ie lekker rond/op de oortjes?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef StijnDa het volgende:
SPOILER: WIDM spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Soms zelfs hele dagen niet. Mensen versturen steeds minder brieven.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms zelfs hele dagen niet. Mensen versturen steeds minder brieven.
Dat soort mensen gun je toch een verkoudheidje.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut finale zeg.
Komt hij met zijn Essien met 0 links. Sta ik na 29 minuten al 3-0 achter door o.a. 2 rebounds. Ik kom terug tot 3-2 dus ik denk een leuk potje te gaan spelen. Gaat hij natuurlijk rondtikken en tijdrekken bij de cornervlag. Op een gegeven moment komt hij naar het doel en scoort meteen.
Daarna werd ik vol van achter neergehaald maar ik kreeg geen penal en hij wel voor een tackle op de bal van voren. 5-2. Daarna nog wel 5-3 mja
Beetje jammer dit.
En vooral geen filmpjes doorklikken.
Kom maar clubben zonder zorgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut finale zeg.
Komt hij met zijn Essien met 0 links. Sta ik na 29 minuten al 3-0 achter door o.a. 2 rebounds. Ik kom terug tot 3-2 dus ik denk een leuk potje te gaan spelen. Gaat hij natuurlijk rondtikken en tijdrekken bij de cornervlag. Op een gegeven moment komt hij naar het doel en scoort meteen.
Daarna werd ik vol van achter neergehaald maar ik kreeg geen penal en hij wel voor een tackle op de bal van voren. 5-2. Daarna nog wel 5-3 mja
Beetje jammer dit.
En vooral geen filmpjes doorklikken.
Ik doe zo ook wel mee. Even een headset uitzoeken. Die van mij begeeft hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kom maar clubben zonder zorgen.
Nja, IF Konko toch maar gekocht, 17k BINquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef DuTank het volgende:
Wat is een mooie prijs voor IF Konko op de Xbox? 17k?
voor IF Konko is elke prijs goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef DuTank het volgende:
Wat is een mooie prijs voor IF Konko op de Xbox? 17k?
hahahahquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor IF Konko is elke prijs goed
jezelf quotenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, IF Konko toch maar gekocht, 17k BIN
ja was volgens mij wel zo'n beetje de goedkoopste BIN, gemiddelde prijs ligt op de Xbox op 18k volgens utbquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jezelf quoten
maar nette prijs denk ik, ik speel PS3 dus dat weet ik eigenlijk niet
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als die kaart in de zomer uitkomtMaar er wordt gezegd dat hij een UP naar silver kan krijgen.
wel jammer dat hij nu zo aan het dalen is dan, maar zijn prijs zal later toch nog wel boven die 40k uitkomen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gisteren gewoon 40k betaald voor IF Jackson omdat ik er per se mee wilde spelen, tering wat een baas. Hij lijkt echt zoveel sneller en sterker te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:27 schreef Zhano het volgende:
Haters laten de spoiler maar dicht.
SMLENO:De Sciglio is toch een speler die er laatst bij is gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is 400 voor een hoog-rated zilver wel
voor hoeveel gaat hij?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dunnow, don't care. Verkoop hem toch alleen als er een gelijkwaardige UP komt (lijkt me niet) of een SIF/TOTS ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel jammer dat hij nu zo aan het dalen is dan, maar zijn prijs zal later toch nog wel boven die 40k uitkomen?
grote kans dat hij wel in TOTS komt, zijn statistieken zijn echt ziekquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dunnow, don't care. Verkoop hem toch alleen als er een gelijkwaardige UP komt (lijkt me niet) of een SIF/TOTS ofzo.
Wat is de marktprijs van Nordfeldt, Zhano?
Weet je hoe je in de club komt? Je moet join a friends club doen > Band of Brada (misschien moet ik accepten). Dan play match en positie kiezen (LCAM)quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Verwacht niet teveel van mij he 14.gif
Done.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet je hoe je in de club komt? Je moet join a friends club doen > Band of Brada (misschien moet ik accepten). Dan play match en positie kiezen (LCAM)
Laagste bin is nu 38k. Tot begin vanmiddag over de 100k maar er waren er ook maar 2. Zijn echt veel bijgekomen inmiddels. Ik ga alles tot 25k kopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dunnow, don't care. Verkoop hem toch alleen als er een gelijkwaardige UP komt (lijkt me niet) of een SIF/TOTS ofzo.
Wat is de marktprijs van Nordfeldt, Zhano?
SMLENO:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
49k BIN is de laagste BIN in die formatie, 37k overall laagste.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De Sciglio is toch een speler die er laatst bij is gekomen?
dan is 400 voor een hoog-rated zilver wel
voor hoeveel gaat hij?
dan zou je toch altijd winst maken met omvormenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
49k BIN is de laagste BIN in die formatie, 37k overall laagste.
Best ziek, die autobuyer draait lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
49k BIN is de laagste BIN in die formatie, 37k overall laagste.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij zit je erin. Je moet nu play a match doen...
Jij ook al?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best ziek, die autobuyer draait lekker
quote:
welke autobuyer?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, die kudt van een ThadCastle loopt te zeggen dat ik er een heb#ikletgewoonop
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, die kudt van een ThadCastle loopt te zeggen dat ik er een heb#ikletgewoonop
jij nog een potje zo?quote:
ik moet nog even de PS naar boven brengen, TV beneden is bezetquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb je pedo pas ?
ik ben minderjarig.
schiet eens opquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik moet nog even de PS naar boven brengen, TV beneden is bezet
quote:
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
iemand van jullie al eens iets gehoord over 'krokodil'?
Dezelfde als ik waarschijnlijk. Krokodil?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
Chantal Janzen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie raden NOOIT wie er net naast mij zat in het restaurant.
Timmy Turner?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
Huub Stevens?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
ja dat is die goedkope variant op heroine, maar waar heel je vlees van wegsmelt ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dezelfde als ik waarschijnlijk. Krokodil?
Mijn ex kan het niet zien want die is psycho aan het doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ah. Sowieso downersquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja dat is die goedkope variant op heroine, maar waar heel je vlees van wegsmelt ofzo
Ab Normaal?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
SMLENO:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tripple?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
Hey sorry van die triplepost, egt soory
ekskuses aanvaart xdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
Hey sorry van die triplepost, egt soory
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ] egt, [ afbeelding ]
doe ik elke dagquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
iemand van jullie al eens iets gehoord over 'krokodil'?
Die vrije trap schoot ik wel slecht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ging nog best okay![]()
1. Assist waarbij ik 23 mm buitenspel stond
2. Vrije trap versiert waaruit we de winnen scoren
Prima hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die vrije trap schoot ik wel slecht.
Als je pro wat beter is mag je ze wel zelf nemen
Scoren jullie een beetje directe vrije trappen? BIj ons is het echt 1 op 100 ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die vrije trap schoot ik wel slecht.
Als je pro wat beter is mag je ze wel zelf nemen
Ja wel redelijk. Vandaag alleen eentje op de paal en eentje muruquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Scoren jullie een beetje directe vrije trappen? BIj ons is het echt 1 op 100 ofzo
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:19 schreef Thorb het volgende:
Een keer scoren en daarna niet meer passen he2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Doei Robbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet er vandoor, morgen weer vroeg dag. Was tof!
quote:
Hitler?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
Moet gelijk aan Carlton denken van Fresh Princequote:
wanneer komen de montages nouquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
Weer paar aardige club goals opgenomen
1.5 week hoop ik eerste filmpje te posten die jullie dan mogen afkrakenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer komen de montages nou
Maken jullie zo weinig doelpunten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
1.5 week hoop ik eerste filmpje te posten die jullie dan mogen afkraken
Moet dan steeds in die wedstrijden het fragment zoeken en die knippen. Dat kost wat tijd en doordeweeks speel ik liever gewoon FIFA in de vrije tijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maken jullie zo weinig doelpunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |