PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, ik heb al 2 jaar in Eindhoven gestudeerd hequote:
Ah okequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen, ik heb al 2 jaar in Eindhoven gestudeerd he
Ja altijdquote:
Ga je met Sidney? Die herken ik dronken namelijk ook welquote:
Goeie eerste zinquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik mijn team met IF Klose in een andere formatie. Het team verkopen en dan opnieuw kopen in de goede formatie is goedkoper of niet?
Waar haal jij dat geluk vandaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:41 schreef ThadCastle het volgende:
Hhaaaa ik pull Gio dos Santos op de console
Ik open veeeeel. Heb nog geen speler van 100+ k gepulled. Jij welquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar haal jij dat geluk vandaan?
Maar dat was een bronze en geen silver. Ik open ook heel veel bronze packs maar ik krijg de laatste tijd niks goeds meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik open veeeeel. Heb nog geen speler van 100+ k gepulled. Jij wel
352 zonder Klosequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
4-5-1 of 4-4-1-1 met IF Klose in de spits?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
IF klose is een goaltjes machine, sorry paultje
Telt wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
Als er bij drop in matches gequit wordt telt het dan? Ik deed met zo'n dude samen en die ging helemaal tekeer toen ik scoorde haha
De accomplishments etc. Waarom is het hier zo dood?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Telt wat?
Scheids bij Burkina Faso - Ghana van gister is geschorst
Aardig stukje: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erlijke-Mensen.dhtml
Uhm ik denk het niet, vaak krijg je in de volgende pot weer die accomplishments te zien (maar dat kan ook visueel zijn). Eigenlijk zou je voor de wedstrijd bij je voortgang moeten kijken, iets in het potje doen en dan quiten > en checken of het nog telt...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De accomplishments etc. Waarom is het hier zo dood?
Gewoon random bronzes erin gooien. Fuck chem.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een suggestie hoe ik dit kan afmaken voor niet te veel coins?
Alle 5quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al de speciale packs geopend (player only)?
Waarom geen packs openen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:52 schreef Maver24 het volgende:
nee ik ga even geen packs openen, zeker niet die player packs, is toch alleen maar rommel, wil alleen nog even IF De Gea kopen maar die wordt alleen maar goedkoper, dus even wachten
1tje geopend. Hartquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al de speciale packs geopend (player only)?
Dat was je vanmiddag had gepost was wel goed, alleen een andere LCAM (Marcelo Sarvas)quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een suggestie hoe ik dit kan afmaken voor niet te veel coins?
luck indeed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |