Nee hoor, want niemand snapt iets van dat hele idee door die berg hormonen en bijkomende dementie. Dus geheid dat je dan ligt van: "Oh!! Links!! En meisje, nee een jongen, nee spiegelen... He verdoriequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Suikertante het volgende:
Wat bizar!! Dat is wel een heel makkelijke manier om het te zien, als je het dan niet wilt weten moet je wel heel hard je hoofd uitschakelen tijdens een echo!
Foto stond al in het vorige topic, druifquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Logi! Je dochter is er, wat geweldig!!! En een heel mooi gewicht ook toch?? Ben erg benieuwd naar een foto! Geniet lekker van elkaar!
Vervolgens lees ik het bericht van Musique... verdorie wat een rotnieuwsSterkte!!!
Serieus? Dan denk ik dat mijn telefoon m voor me verstopt heeft!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto stond al in het vorige topic, druif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |