Annie's Boobs die de paarse pen van Annie pakt, waar ze die hele aflevering naar zoeken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:35 schreef bambino het volgende:
Wat is er zo leuk aan deze gif?
Ik zie het niet, paarse schoenen ofzo?
[ afbeelding ]
Ja prachtigquote:
Spoilers moet je tussendoor lezen inderdaad, maar die zijn te verwachten in een review. Heb het er bijgezet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
NYT artikel zit vol met spoilers, al meteen in de eerste alinea. Niet lezen dus.
Ook lijkt de schrijver buitengewoon bitter over het feit dat Harmon weg moest. Ik zie het wel.
Ep 11, aangezien er maar 13 eps dit seizoen zijn. Ik gok erop dat hij wordt opgeroepen door die Reformed Neo Buddhism kerk. Collectieve zelfmoord!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze Pierce's plotselinge vertrek hebben verwerkt, maar dat is dus pas rond ep 15 ofzo te zien. Plotselinge begrafenis?
Ja, zit wel in de trailer in ieder geval. Dus zal wel te zien zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Is Pierce nog wel te zien in dit seizoen of helemaal niet? Ik volg het nieuws niet zo heel goed
Oh mooiquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, zit wel in de trailer in ieder geval. Dus zal wel te zien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |