Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Die heb ik ook gezien ja. Wel krom dat ze twee grote lopen in 1 weekend plannen...
Zal wel iets met vergunningen te maken hebben. In principe zou in dat weekend ook nog de Den Haag Marathon georganiseerd worden, maar die hebben voorlopig nog steeds de vergunningen niet rond.
Spibelt binnen!! Mijn werkgever ziet het nut niet van deze prachtige accessoire! (hij is door mij wel aan het hardlopen gegaan en gebruikt mijn oude telefoonhoesje en vraagt of ik die soms terug wil )
Op donderdag 7 februari 2013 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende: Ondanks dat jullie hier al vergevorderd zijn, ga ik toch maar lekker posten over mijn Evy avontuur Ik voel me deels geïnspireerd door jullie en deels ook een beetje sneu
Ik heb dinsdag les 1 gelopen en dat lukte gewoon in één keer! Ik was met elke minuut lopen verbaasder en energieker. 2 Jaar geleden was ik er ook mee begonnen en heb ik 4 x over les 1 gedaan. Ik bleek al snel daarna erg ziek te zijn en ben gestopt met hardlopen en eigenlijk met alles in mijn leven. Ik heb een schildklierziekte waardoor ik dus heel lang totaal geen energie heb gehad. Ik heb 1,5 jaar op de bank gelegen en voel me nu weer prima. Maar het is gewoon heel gek dat les 1 zo goed ging. Ik heb een waardeloze conditie en 25 kilo overgewicht maar ik ben wel eindelijk een gezond mens qua energieniveau zeg maar. En dat was echt te merken. Wat een supergevoel! Echt heel bijzonder voor mij. Ik ben nog steeds aan het wennen aan het feit dat ik weer bijna net zo kan leven als andere mensen.
Super om te lezen, volhouden nou!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Hij zegt dat ik zojuist 9.54km heb gelopen in 37 minuten. Eergisteren was datzelfde stukje nog 7 km
GPS spikes YUCK wat heb ik daar een hekel aan. ik heb ook zo af en toe dat hij in het begin van m'n run de weg kwijt is dan hoor ik na 5 minuten dat ik 2 km nog wat heb gelopen.... dan kan ik hem net zo goed uitzetten want dan weet ik echt niet meer of ik nou sneller of langzamer dan de vorige keer liep
gisteren overigens weer eens gelopen (meer gebikkeld) zo een 8 km door de duinen en over het strand terug, (met hagel regen en windkracht 110)