Ik weet niet of je hem inmiddels hebt gedownload, maar hier kan je Youth Lagoon streamen:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
Ik zit op mijn werk, kan niet naarbenedenladen
Ik had het al gespot...en ik had deze link zelfs zelf gepost vorige weekquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:24 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem inmiddels hebt gedownload, maar hier kan je Youth Lagoon streamen:
http://www.npr.org/2013/0(...)on-wondrous-bughouse
Haha, ja. Ik wist ook niet meer hoe ik aan die link kwam. Ik dacht via 3voor12, maar dat was dus toch via Fokquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het al gespot...en ik had deze link zelfs zelf gepost vorige week![]()
Maar dank
youth lagoon?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:24 schreef DO2 het volgende:
Lekker geschift plaatje is het, hoor. Houdt een beetje het midden tussen AC en Deerhunter.
Doet het ook goed met de koptelefoon op.
Dat dacht ik, maar ik vind het echt geen enkel opzicht klinken als AC of Deerhunter dus ik dacht dat je het ineens over iets anders hadquote:
ik heb nog lang niet alles geluisterd hoor. Alleen de eerste 3 nummers ofzo, maar ik lees nu dat die Deerhunter/AC sound niet heel vreemd is aangezien het door hun producer geproduceerd is geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:50 schreef DO2 het volgende:
Niet? Ok. Dan luister ik blijkbaar met andere oren.
Wie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Lisa Loeb is ook helemaal niet verkeerd.
Hmm, is ze al niet meer bekend bij de jongeren?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Lisa Loeb is helemaal verkeerd.
Ik heb het wat aandachtiger geluisterd nu, en ik vind de vergelijking zeker wel opgaan. Jeetje, wat een nieuwe weg zijn ze opgegaan! Dat eerste album was nog een leuk chillwave albumquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:24 schreef DO2 het volgende:
Lekker geschift plaatje is het, hoor. Houdt een beetje het midden tussen AC en Deerhunter.
Doet het ook goed met de koptelefoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |