Nou dan zijn De Helaasheid der dingen, Hasta la Vista en Tot altijd wel mooie aanraders vind ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
Maar geen of weinig vlaams voor mij dus
Is voor mij lang geleden omdat ik t geen film vind voor even tussendoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Requiem pas nog gezien, was op tv
Ik zal de helaasheid ff aanvinkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan zijn De Helaasheid der dingen, Hasta la Vista en Tot altijd wel mooie aanraders vind ik.
Allemaal wat tragikomisch schrijnend grappig zielig mooi.
Och, het was laat, ik was aan het werken met een wodkaatje, het was te doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is voor mij lang geleden omdat ik t geen film vind voor even tussendoor.
Heb daarna een urendurende depressie
Tot de dubbele dildo kwam?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het was laat, ik was aan het werken met een wodkaatje, het was te doen.
Ik heb mijn ogen even afgewend jaquote:
Ik heb hem er meteen bijgepakt!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even afgewend ja
De film of de dildo?quote:
Duh. Niet de filmquote:
Zal ik de stapel briefgeld er vast bij pakken?quote:
CHAOS!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Wat je ook doet! De beker niet aanraken!![]()
http://producten.hema.nl/?whatthefark
Dat kan toch niet!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou gewoon, de hema maakte zo'n 2 jaar gelden als grapje deze site
als die maar niet ten koste gaan van jouw posten in deze reeksquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff ik heb 2 leuke masters gezien die ik nog wel zou willen doenhaha
nou ik heb ook geen geld meer om ze te gaan doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die maar niet ten koste gaan van jouw posten in deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |