1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
Lijkt mij goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef bork het volgende:
Is het hier?
Waarderweg, Drongelen, Noord-Brabant,
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Jazeker.
Nog 1 puntje voor mij, erbij aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rockfire wat was nu het lijstje? Ik kwam niet verder dan de ronde van Nederland maar die klopte niet.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik heb redelijk vaak gehint naar fietsen... Het ging dan ook om LF-routes en dan ben ik vervolgens het lijstje routes afgegaan en telkens de eerste en laatste Nederlandse plaats die in het traject werd genoemd genomen. Dus bijvoorbeeld de laatste twee plaatsen kwamen van LF23: Lemmer en Hoorn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef bork het volgende:
[..]
Nog 1 puntje voor mij, erbij aub.
Rockfire wat was nu het lijstje? Ik kwam niet verder dan de ronde van Nederland maar die klopte niet.
Correctquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:47 schreef Nico_S. het volgende:
Lauwersoog.
http://maps.google.nl/map(...)Q&cbp=12,107.53,,0,0
Leuk, geen seconde aan gedachtquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb redelijk vaak gehint naar fietsen... Het ging dan ook om LF-routes en dan ben ik vervolgens het lijstje routes afgegaan en telkens de eerste en laatste Nederlandse plaats die in het traject werd genoemd genomen. Dus bijvoorbeeld de laatste twee plaatsen kwamen van LF23: Lemmer en Hoorn.
Ik weet het het was geen makkelijke om te vinden, maar dat moest ook, anders zou ik veel te snel een nieuw lijstje moeten zoeken
Overigens heb ik een groot deel van die LF-routes ook echt zelf gefietst
Daar zou ik nou echt nooit opgekomen zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb redelijk vaak gehint naar fietsen... Het ging dan ook om LF-routes en dan ben ik vervolgens het lijstje routes afgegaan en telkens de eerste en laatste Nederlandse plaats die in het traject werd genoemd genomen. Dus bijvoorbeeld de laatste twee plaatsen kwamen van LF23: Lemmer en Hoorn.
Ik weet het het was geen makkelijke om te vinden, maar dat moest ook, anders zou ik veel te snel een nieuw lijstje moeten zoeken
quote:
Dat hoefde ook niet, daardoor had ik 46 plaatsen die ik af kon gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar zou ik nou echt nooit opgekomen zijn.
Ik had er ook nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat hoefde ook niet, daardoor had ik 46 plaatsen die ik af kon gaanHoewel ik het aan het eind wel een beetje jammer vond dat niemand hem wist te raden
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Goed bedacht!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef Nico_S. het volgende:
Bergen op Zoom.
http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=12,278.96,,0,0
quote:
quote:
quote:
Nieuwe kansquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
s*** was in Makkum wezen zoeken maar kon het zo gauw niet vinden...
Stand:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik die idd wel
Vliegveld Volkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was op zoek naar iets anders en toen zag ik die spotter, knip die moet ik hebben.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
quote:
Zoeken op een plaatje van "American Petroleum Company" bracht mij hier en dat bracht mij bij de SGB. Toen was het niet moeilijk meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Yep. Dat was vlotter dan ik verwacht had.
quote:
bork 279quote:
Verse lijstquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meer specifiek: Voor de Kijkuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:30 schreef takata het volgende:
Landgoed zonnebeek Zonnebeekweg Enschede
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:57 schreef Rockfire het volgende:
Witte kerk, Steenbergen
Ik zou hem toch echt geel noemen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef Pikhoofd het volgende:
Visschedijkweg, Oldenzaal, Overijssel, Nederland
Klopt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef takata het volgende:
Jan Olphert Vaillantlaan Amsterdam Ijburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Misschien wel, het komt maar op een trace voor in Nederland zover ik weetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze is al eens van wat verderaf geweest. Weet alleen niet meer waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |