Dat is dus deze:quote:Ushi Must Marry: Wendy van Dijk
Zonder twijfel is ze één van de leukste en best uitgevoerde typetjes van de afgelopen jaren op de Nederlandse tv. Met haar doorschijnend witte huid, geringe Engelse woordenschat, maar ook een bizar grote mond voor zo'n kleine dame, hield Japanse 'journaliste' Ushi de meest grote (inter)nationale sterren voor de gek. Samen met haar rechterhand Hiromi Tojo wist ze grootheden als Adèle, Jamie Oliver en Lionel Richie in de meest gênante, maar hilarische situaties te manoeuvreren.
Op 14 februari gaat de bioscoopfilm ‘Ushi Must Marry’ in première. Daarmee is dat het voorlopige einde van Ushi. Aan tafel: Wendy 'Ushi' van Dijk.
Red de vuursalamander: Freek Vonk
Dierenliefhebbers luiden de noodklok. Het is niet vijf voor twaalf, maar 1 voor twaalf voor de vuursalamander in Nederland. Een aantal jaren geleden kwamen er nog duizenden voor in de bossen van Limburg, inmiddels is dit aantal teruggelopen tot slechts 28. Wetenschappers kunnen de raadselachtige en plotselinge sterfte van dit aandoenlijke diertje niet verklaren. Als een ultieme poging om het diertje van de ondergang te redden worden de laatste exemplaren in quarantaine gehouden door de Universiteit van Gent. Onze eigen huisbioloog Freek Vonk zet zich in voor het dier, als ambassadeur.
haha...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef OProg het volgende:
Nog wel even een kleine toevoeging: Die foto is van een vuursalamander, ook wel gevlekte landsalamander of goudsalamander (Salamandra salamandra) genaamd. En NIET van Wendy van Dijk.
Om verwarring te voorkomen.
Ik doe een poging Pieter Derks te overtreffen.quote:
Nou, dat is wel geluktquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe een poging Pieter Derks te overtreffen.
Alsof daar zoveel voor nodig isquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe een poging Pieter Derks te overtreffen.
Ik durfde het niet te zeggen want dat zou ik een 'male chauvinist pig' zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
... en je weet dat vrouwen niet grappig zijn.
Ben je ook, vuige vrouwenhater, een beetje niet lachen om Claudia.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen want dat zou ik een 'male chauvinist pig' zijn.
Claudia is een man. Op zeker dat die staand pist.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je ook, vuige vrouwenhater, een beetje niet lachen om Claudia.
Claudia lacht is de enige die lacht om Claudia.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je ook, vuige vrouwenhater, een beetje niet lachen om Claudia.
Voorspelling: Matthijs schuift zenuwachtig zijn stoel naar achter als de salamander op tafel komt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Claudia lacht is de enige die lacht om Claudia.
Maar om weer on topic te gaan: leuk dat Freek komt en laten we hopen dat hij een salamander in de nek van Matthijs plaatst.
Het is wel erg voorspelbaar. Maar voorspelbaar is leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Voorspelling: Matthijs schuift zenuwachtig zijn stoel naar achter als de salamander op tafel komt.
Waarom kijken we in hemelsnaam nog?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Rustig aan jij he.
Vanavond mag je zeuren over Claudia
Wat is deze? Het sneeuwt niet eens.quote:Publiek gezocht voor vanavond! Gasten zijn onder meer Jacco Gardner, Wendy van Dijk en Freek Vonk. Bel met 088-8800 824
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |