ja maar het is allemaal de schuld van de banken, die namen veel teveel risico en nu is er paniek in de tent en de politici worden op pad gestuurd door de bankenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens tevreden leren te zijn. De zucht naar meer betaald zich uit afgelopen en komende tijd.
Weer zo'n vaag verhaal met allerlei conclusies zonder je stellingen fatsoenlijk te onderbouwen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja maar het is allemaal de schuld van de banken, die namen veel teveel risico en nu is er paniek in de tent en de politici worden op pad gestuurd door de banken
Men moet rekening houden dat een markt een terugslag kan krijgen en durven banken geen hypotheken meer te verstrekken als er ieder jaar 10% van de prijzen af gaat
is een mening,, mijn mening, voor mijn rekeningquote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer zo'n vaag verhaal met allerlei conclusies zonder je stellingen fatsoenlijk te onderbouwen.
Die mensen zitten thuis omdat ze werken en dat doen we niet meer, we zijn er aan gewend dat alles steeds duurder wordt en dat we allemaal slapend rijk worden met niet te werkenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:47 schreef _VoiD_ het volgende:
Oh nee, dan zijn er geen werkenden meer om dat voor ons te betalen. Lul niet zo dom dat het fantastisch is dat die mensen thuis zitten.
PC prive, of andere stimuleringssubsidies zijn altijd van tijdelijke aard. HRA is door zijn lange bestaan gemeengoed geworden. En als dat te abrupt afgeschaft wordt kunnen mensen rekeningen misschien niet betalen. Dat je geen pc of zonnepanelen kan kopen is geen ramp. Maar dat snaptje je zelf ook wel hoop ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het raakt jou niet vs. het raakt jou wel, bedoel je?
Serrieus he...quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja maar het is allemaal de schuld van de banken, die namen veel teveel risico en nu is er paniek in de tent en de politici worden op pad gestuurd door de banken
Men moet rekening houden dat een markt een terugslag kan krijgen en dan durven banken geen hypotheken meer te verstrekken als er ieder jaar 10% van de prijzen af gaat
ja alle oudere mensen krijgen de komende jaren een terugval in inkomen, en dat zijn er heul veul, die willen cashen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laat de markt nu maar gewoon zijn werk doen dan komt er 't snelst weer evenwicht.
Kost niks want reeds jaren afbetaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef michaelmoore het volgende:
Staan hier al huurwoningen leeg, sommigen al bijna een jaar, of dat niets kost
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Sjabba het volgende:
PC prive, of andere stimuleringssubsidies zijn altijd van tijdelijke aard. HRA is door zijn lange bestaan gemeengoed geworden. En als dat te abrupt afgeschaft wordt kunnen mensen rekeningen misschien niet betalen. Dat je geen pc of zonnepanelen kan kopen is geen ramp. Maar dat snaptje je zelf ook wel hoop ik.
Sjabba heeft een punt wanneer hij zegt dat de HRA al erg oud is en je tot op bepaalde hoogte mag rekenen op een betrouwbare overheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]![]()
Dus het probleem is tot aan je oogballen toe gefinancierd zijn en daardoor afhankelijk van een subsidie![]()
Tja... dat klinkt als 'niet zo heel erg slim'
Euhm.. de overheid verandert regelmatig de spelregels. De huurbescherming is ook al heel erg oud en ondanks dat wil deze overheid de spelregels aanpassen en de huurders 'straf' geven.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjabba heeft een punt wanneer hij zegt dat de HRA al erg oud is en je tot op bepaalde hoogte mag rekenen op een betrouwbare overheid.
net als de PC prive en levensloop en spaarloon??quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjabba heeft een punt wanneer hij zegt dat de HRA al erg oud is en je tot op bepaalde hoogte mag rekenen op een betrouwbare overheid.
Volgens mij veranderd er voorlopig weinig aan de HRA, huurbescherming, huurtoeslag, huuropslag.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Euhm.. de overheid verandert regelmatig de spelregels. De huurbescherming is ook al heel erg oud en ondanks dat wil deze overheid de spelregels aanpassen en de huurders 'straf' geven.
ik wel ja , hoezo?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Is er niemand in dit land die hun spullen gewoon met cash koopt?
Genoeg, autohandelaren, veehandelaren, meubelhandelaren etc. etc.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Is er niemand in dit land die hun spullen gewoon met cash koopt?
Ik vind het fijn als spullen "van mij zijn".quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik wel ja , hoezo?
betaal jij met ruilmiddelen??
Een uurtje met je vrouw voor een kruiwagen, zoiets?
Kabinet wil 'rijke' huurders straffenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij veranderd er voorlopig weinig aan de HRA, huurbescherming, huurtoeslag, huuropslag.
Duh...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Kabinet wil 'rijke' huurders straffen
Even wat anders:
Peter Boelhouwer wil aan een dood paard strekken, luister naar de waanzin die hij uitkraamt![]()
http://www.mejudice.nl/vi(...)-over-de-woningmarkt
Peter heeft zelf een 'kick off' nodig, deze man is een aanfluiting voor de wetenschappelijke wereld![]()
De man noemt de NVM een maatschappelijke organisatie, alles goed Petertje
er zijn tegenwoordig steeds meer schulden, en banken worden daar bang vanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als spullen "van mij zijn".
Dus de opleiding, auto's en vastgoed betaal je met cash. Niemand kan eraan komen, dat er niet opeens iemand komt die zegt " dit is van mij, want je hebt nog niet afbetaald". Maar dat je het gewoon betaald hebt. Alles met cash betalen, iets simpelers dan dat bestaat er niet. Op credit betalen...![]()
![]()
Anektdote.
Ik ken iemand die zelfs zijn piano least.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |