SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet ze een beetje opwarmen voor dadelijk._!!!
![]()
Er op lol?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
LoLa, schat, terug je bed in
[b]AirwiN schreef [/b]
Er was een testquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef Topiek het volgende:
Maar waarom heb ik dat SMS je wel gekregen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stop ze dan in je kut, ook lekker warm.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stop ze dan in je kut, ook lekker warm.![]()
Ik doelde meer op het feit dat ze wat los moeten komen op het toetsenbord voordat ik een paar pagina's ga typen voor school![]()
![]()
Dat was het plan maar toen ontdekten ze dat het nog niet optimaal werktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga dan piano spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik doelde meer op het feit dat ze wat los moeten komen op het toetsenbord voordat ik een paar pagina's ga typen voor school![]()
Dat klopt. Niks ontvangenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het plan maar toen ontdekten ze dat het nog niet optimaal werkt![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh.. Stond maar 10% van Nederland in het systeem ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het plan maar toen ontdekten ze dat het nog niet optimaal werkt![]()
![]()
Goede telefoons joh, die iPhone'squote:Op donderdag 7 februari 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.computeridee.n(...)or-iphone-gebruikers![]()
![]()
Dunno, er waren rond Utrecht sowieso zendmasten die het bericht niet door stuurden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:18 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oh.. Stond maar 10% van Nederland in het systeem ofzo?
Hoe dan ook, er wordt nog een hoop aan gesleuteld dus verwacht nog meer testberichten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk DrPhil!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Piraat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik doe die piraat rechtsachter na_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik doe die piraat rechtsachter na![]()
![]()
Dr Phil is best heftig. Griet van 16 wordt zwaar mishandeld door haar vader. Geslagen met een riem. Haar papa is een rechterquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dank je ...quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:26 schreef Topiek het volgende:
Kijk maar.. Ned 1. Die neger in het groen
ik luister lekker muziek![]()
![]()
What the fuckquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dr Phil is best heftig. Griet van 16 wordt zwaar mishandeld door haar vader. Geslagen met een riem. Haar papa is een rechter![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hup dan, moet de afwasmachine nog uitruimen![]()
![]()
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen probleem Captain LoLa. Nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
En bedankt voor je bijdrage.. Moet je niet naar school?![]()
![]()
Ghehehequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
En bedankt voor je bijdrage.. Moet je niet naar school?
LoLa lieverd
[b]AirwiN schreef [/b]
Over 20-jarigen zijn we nog in overleg!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 20-jarigen zijn we nog in overleg!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 20-jarigen zijn we nog in overleg!![]()
![]()
Yeah, like that's gonna scare mequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is dezen!!quote:
Ik zei WE dus heus niet alleen ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was dan ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah, like that's gonna scare me![]()
![]()
Hups en haar gang.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dezen!!
Ik zei WE dus heus niet alleen ik![]()
Oh, nou indruk maakte het ook niet hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de bedoelingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
I haz a gang?quote:
Nais!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, nou indruk maakte het ook niet hoor.![]()
![]()
Wat dan wel?quote:
Kinderen zijn zo cute als ze boos proberen te kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
zijn we in overleg.. WE
Hups en Lola?quote:![]()
Gewoon even een gefrustreerd gezicht trekken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Kinderen zijn zo cute als ze boos proberen te kijken![]()
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon even een gefrustreerd gezicht trekken.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Tob.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
wel meebie but yep i can do spiek Duitsj![]()
Kinderen, als jullie nou even buiten gaan spelen, kunnen de volwassenen even serieus een gesprek voeren.![]()
Waar wilt u het over hebben, mevrouw?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen, als jullie nou even buiten gaan spelen, kunnen de volwassenen even serieus een gesprek voeren.![]()
Dat kan niet ... 18+ praat enzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar wilt u het over hebben, mevrouw?![]()
Ik ben 20quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet ... 18+ praat enzo![]()
![]()
Ik heb 2 invites, en ik weet niet wie jij bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt mijn vriendje niet zijn he![]()
GingahNinja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 2 invites, en ik weet niet wie jij bent.![]()
![]()
quote:!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen, als jullie nou even buiten gaan spelen, kunnen de volwassenen even serieus een gesprek voeren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandig joch die Vinquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt mijn vriendje niet zijn he
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga koffie zetten danquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog geen koffie gehad bedenk ik me net![]()
![]()
Hij is leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry maar die zullen jullie nog wel vaker zien vandaag ben ik bang
[b]AirwiN schreef [/b]
Just didquote:
edit: vertaling: Zojuist gedaan
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 09:57:43 ]![]()
Ghehehequote:
Die jeugd is zo lastig vandaag he
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Die jeugd is zo lastig vandaag heWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
De jeugd heeft zoveel leukere nummers dan Watskeburtquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jeugd heeft zoveel leukere nummers dan Watskeburt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik heb irish koffiequote:
heb zo tentamen en anders ben ik zenuwachtig
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb irish koffie
heb zo tentamen en anders ben ik zenuwachtig![]()
![]()
Te erg ditquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb irish koffie
heb zo tentamen en anders ben ik zenuwachtig
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor labiele faalhaas ben je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb irish koffie
heb zo tentamen en anders ben ik zenuwachtig![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor labiele faalhaas ben je?kom haten dan
quote:![]()
ik maakte maar een grapje hoorWie drinkt er nu whiskey voor een tentamen
Jijquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik maakte maar een grapje hoorWie drinkt er nu whiskey voor een tentamen
![]()
![]()
Daar ga ik straks heenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil naar de filmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh hell yeahquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en omdat de film in de stad pas laat draait moet ik nog naar de kuip ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Parker!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat moet je DAAR doen danquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en omdat de film in de stad pas laat draait moet ik nog naar de kuip ook![]()
![]()
Die doet toch alleen maar van die slechte boevenfilms?quote:met 'goede' boeven zeg maar?
Voelt zeker goed om zoiets tegen een ander te kunnen zeggenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Check IMDB luie flikkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die doet toch alleen maar van die slechte boevenfilms?met 'goede' boeven zeg maar?
![]()
![]()
Soppen op stathamquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jupquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voelt zeker goed om zoiets tegen een ander te kunnen zeggen![]()
![]()
Bel de begravenisondernemer maar vast voor het geval je dood neer valt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er de kracht niet meer voor![]()
alsof ik begraven zou willen wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel de begravenisondernemer maar vast voor het geval je dood neer valt.
Volgens mij verzorgd hij/zij ook crematiesquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof ik begraven zou willen worden![]()
![]()
alsof ik gecremeerd zou willen wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij verzorgd hij/zij ook crematie's
We hakken je in stukjes en eten je wel op danquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof ik gecremeerd zou willen worden![]()
![]()
Bel dan de Chinees maar, zodat ze een nieuw gerecht kunnen makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof ik gecremeerd zou willen worden![]()
![]()
GMTAquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hakken je in stukjes en eten je wel op dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hakken je in stukjes en eten je wel op danWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel dan de Chinees maar, zodat ze een nieuw gerecht kunnen maken![]()
![]()
![]()
Niet erin!!quote:
Ernaast. Als ie erin zat was ik echt niet gegaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik luister zelf muziek dan klik ik nooit op YT linkjes, dat is storendquote:![]()
duidelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet erin!!
Ernaast. Als ie erin zat was ik echt niet gegaan
Maar ga je alleen?![]()
Fappen is voor mannen
Soppen is voor vrouwen
Maar vrouwen kunnen ook spuiten hihi
Ik wil sneeuw, misschien efkes naar de Ardennen rijden hihiWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik luister zelf muziek dan klik ik nooit op YT linkjes, dat is storend
Mogguh.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Jij ging toch een korte break nemen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef sararaats het volgende:
Fappen is voor mannen
Soppen is voor vrouwen
Maar vrouwen kunnen ook spuiten hihi
Ik wil sneeuw, misschien efkes naar de Ardennen rijden hihidat is wel heel kort
![]()
![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging toch een korte break nemen?dat is wel heel kort
![]()
![]()
prioriteiten stellen heet datquote:Je weet wel... leuke dingen verkiezen boven dingen die moeten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prioriteiten stellen heet datJe weet wel... leuke dingen verkiezen boven dingen die moeten....
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets in mij zei: posten patatquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging toch een korte break nemen?dat is wel heel kort
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hoeft niet hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Soms he, dan zie je bepaalde mensen posten en dan zie je ook een foto voor je!!
Vaak is dat een leuke MI, maar zo heel af en toe dus niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinquote:, Lola
, Hups
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Hoi hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Vaak is dat een leuke MI, maar zo heel af en toe dus niet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi liefjequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Vaak is dat een leuke MI, maar zo heel af en toe dus niet.
![]()
Wat is dezenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dinsdag geloof ik, en dan 2 lessen achter elkaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yo Vin, wanneer heb je je volgende les?![]()
Ik zag op het nieuws dat de strijkijzer door een poes wordt vervangen in Monopolyquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
De strijkplank staat al de hele ochtend demonstratief te wachten...
Ik ben nog steeds aan het winnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi hoiquote:. Hoe issie daar in het hoge Noorden? Ik zag dat jullie een nieuwe kat hadden
.
Nice, kun je meer doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dinsdag geloof ik, en dan 2 lessen achter elkaar.. Bijzondere verichtingen alles.
![]()
HUHquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag op het nieuws dat de strijkijzer door een poes wordt vervangen in MonopolyJA dat is die kat die bang is van jouquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi hoi. Hoe issie daar in het hoge Noorden? Ik zag dat jullie een nieuwe kat hadden
.
[..]
Nice, kun je meer doen. Bijzondere verichtingen alles.
![]()
![]()
Ik vind het zo grappig hoe jij en Cryothic mijn sarcasme niet zienquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
JA dat is die kat die bang is van jou.
![]()
Juh, inderdaad. Al weet ik niet of we dan ook al bijzondere verrichtingen gaan doen. Ik zie welquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi hoi. Hoe issie daar in het hoge Noorden? Ik zag dat jullie een nieuwe kat hadden
.
[..]
Nice, kun je meer doen. Bijzondere verichtingen alles.
.
Motorrijlessen zullen wel stil liggen zeker?![]()
De pionnen bij Monopoly, (hond, kruiwagen, hoed, strijkijzer, raceauto en schoen) die strijkijzer wordt dus vervangen door een poesquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HUH
[..]
JA dat is die kat die bang is van jou
[b]AirwiN schreef [/b]
2 weken niet gelest inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juh, inderdaad. Al weet ik niet of we dan ook al bijzondere verrichtingen gaan doen. Ik zie wel.
Motorrijlessen zullen wel stil liggen zeker?. Dinsdag weer gereden
, door de hagel heen hahaha. Oefeningen gingen al een stuk beter en hij gaat een avb examen inplannen
.
![]()
Ik zie het wel hoor, maar het is niet zo grappigquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig hoe jij en Cryothic mijn sarcasme niet zien.
![]()
okequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor, maar het is niet zo grappig![]()
Dacht het wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er verder ook niet op gereageerd toch?![]()
Neequote:
Ik ken je inmiddels wel een beetje
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 11:13:44 ]![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanavond vroeg naar bedquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Ik ken je inmiddels wel een beetje. Gelezen dat dat het enige is dat daadwerkelijk werkt.
![]()
Klotequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 weken niet gelest inderdaad. Dinsdag weer gereden
, door de hagel heen hahaha. Oefeningen gingen al een stuk beter en hij gaat een avb examen inplannen
.
Whehe, zal je wel gevoeld hebben. Mooi, lekker op weg
![]()
![]()
Juist nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klote
Whehe, zal je wel gevoeld hebben. Mooi, lekker op weg
. Dik motorpak alles. Was tijdens de oefeningen haha, die kerel kou lijden
.
![]()
quote:!
Ja samen? Kunnen we elkaar nog beter leren kennenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond vroeg naar bed. Gelezen dat dat het enige is dat daadwerkelijk werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, ik voelde het wel toen het hagelde. Whehe, ja van die oefeningen krijg je het wel warmquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist niet. Dik motorpak alles. Was tijdens de oefeningen haha, die kerel kou lijden
.
![]()
![]()
Hij heeft, net als de rest van de FOK!kers hier, iets meer vet dan jijquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ik voelde het wel toen het hagelde. Whehe, ja van die oefeningen krijg je het wel warm
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ja samen? Kunnen we elkaar nog beter leren kennenNee nee, jij sprak mij al genoeg toe daarover, werd er rood vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Dat maakt niks uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft, net als de rest van de FOK!kers hier, iets meer vet dan jij. Ook als je dik bent voel je hagel wel vallen.
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, jij sprak mij al genoeg toe daarover, werd er rood van.
![]()
![]()
Was een klein buitje, hele kleine brokjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ook als je dik bent voel je hagel wel vallen.
.
![]()
Voor iedereen hier tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij je outfit al?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tssk. Alsof jij nooit seks hebt. Jij hebt meer seks in een week dan ik in een jaar.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk. Alsof jij nooit seks hebt. Jij hebt meer seks in een week dan ik in een jaar.![]()
![]()
![]()
Leugens dit!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk. Alsof jij nooit seks hebt. Jij hebt meer seks in een week dan ik in een jaar.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een klein buitje, hele kleine brokjes.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, jij sprak mij al genoeg toe daarover, werd er rood van.
Allemaal het zelfdequote:![]()
Mannen![]()
![]()
?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Allemaal het zelfde![]()
Mannen![]()
![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Allemaal het zelfde![]()
MannenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
1 keer per week is alsnog meer dan mijn gemiddelde.quote:En jij al helemaal, vuilakje.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aha!!quote:
Kaneel had het dus tegen jou!!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Allemaal het zelfde![]()
Mannen_!
![]()
Als ik student zou zijn dan had ik alweer een pandapunt te pakken hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer per week is alsnog meer dan mijn gemiddelde.
[..]
En jij al helemaal, vuilakje.
[b]AirwiN schreef [/b]
denk dat ik (saai) in wintersportoutfit ga.... vanwege het feit dat ik eerst de hele dag in de -10 staquote:![]()
![]()
Praktisch dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat ik (saai) in wintersportoutfit ga.... vanwege het feit dat ik eerst de hele dag in de -10 sta
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik student zou zijn dan had ik alweer een pandapunt te pakken hoor!
Ongehoord dit!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben het er ook niet zo mee eens hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, je hebt toch weer iets op de planning? Daar zijn de meeste hier jaloers opquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet zo mee eens hoor. Vrouwen, ze hebben het zo gemakkelijk.
![]()
Ghehequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch weer iets op de planning? Daar zijn de meeste hier jaloers op. Vrouwen, ze hebben het zo gemakkelijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
seks op de planning? ik zou er een moord voor doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch weer iets op de planning? Daar zijn de meeste hier jaloers op. Vrouwen, ze hebben het zo gemakkelijk.
![]()
![]()
Ik heb hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
seks op de planning? ik zou er een moord voor doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij het niet op de planning dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zn vriendin is nog te jong voor seks johquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij het niet op de planning dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat gevoel had ik alleen toen ik IN een relatie zatquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
seks op de planning? ik zou er een moord voor doen. Daarbuiten helemaal niet eigenlijk.
![]()
Dat is anders, huppel heeft een fb. Die van mij is wel meer dan datquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij het niet op de planning dan?.
![]()
Je had een relatie zonder seks?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik alleen toen ik IN een relatie zat. Daarbuiten helemaal niet eigenlijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
1 maar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is anders, huppel heeft een fb. Die van mij is wel meer dan dat.
[b]AirwiN schreef [/b]
1 keer per 3 maandenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had een relatie zonder seks?. Ja, ik snap niet waarom ik dat volhield.
![]()
Ok uhm okquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 keer per 3 maanden. Ja, ik snap niet waarom ik dat volhield.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow snap!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn vriendin is nog te jong voor seks johawwwwquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is anders, huppel heeft een fb. Die van mij is wel meer dan dat.
je was zo slecht ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 van mijn zonden denk ik dan. Ik dacht dat het aan mij lag.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dat gevoel helemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik alleen toen ik IN een relatie zat. Daarbuiten helemaal niet eigenlijk.
![]()
![]()
Ja, zo zou je het kunnen stellen ja. Probleem is alleen dat mevrouw het niet wilde bespreken dus ik ook geen vooruitgang kon boekenquote:.
![]()
ze was vast heel liefquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 keer per 3 maanden. Ja, ik snap niet waarom ik dat volhield.
![]()
![]()
Recent nog klachten dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het kunnen stellen ja. Probleem is alleen dat mevrouw het niet wilde bespreken dus ik ook geen vooruitgang kon boeken.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat sowieso. je moet het ook nog allemaal leren natuurlijk. (figuurlijk gesproken in dit gevalquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze was mijn eerste, dan pik je ook meer denk ik.)
![]()
Ik heb hem alles geleerd wat ik weet, he? Dus ik verwacht geen klachten.quote:quote:
Ja, dat dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso. je moet het ook nog allemaal leren natuurlijk. (figuurlijk gesproken in dit geval)
. Geleerd heb ik zeker.
Zo een fijne leermeester ook, kan ik iedereen aanbevelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem alles geleerd wat ik weet, he? Dus ik verwacht geen klachten.
[..].
![]()
Misschien moet je me even aan Bambi aanbevelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een fijne leermeester ook, kan ik iedereen aanbevelen.
Als je het niet erg vindt, dan ga ik niet bij Kaneel in de leerquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Geleerd heb ik zeker.
[..]
Zo een fijne leermeester ook, kan ik iedereen aanbevelen.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kijk de smurfen
[b]AirwiN schreef [/b]
AlbinoBambi, ik kan je kaneel de love goeroe van harte aanbevelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je me even aan Bambi aanbevelen..
Van jou zou ik dat ook niet nodig achtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, dan ga ik niet bij Kaneel in de leer.
.
![]()
Tsssk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, dan ga ik niet bij Kaneel in de leer.
Dank je. Ik zet je op mijn cv als referentie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
AlbinoBambi, ik kan je kaneel de love goeroe van harte aanbevelen.
Nodig, nodig... Misschien ben ik wel heel slecht in bed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
AlbinoBambi, ik kan je kaneel de love goeroe van harte aanbevelen.
[..]
Van jou zou ik dat ook niet nodig achten.
Daar zou ik maar op 1 manier kunnen achterkomenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nodig, nodig... Misschien ben ik wel heel slecht in bed..
![]()
Waarheid als een koe. Dat het gebeurt acht ik nihilquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zou ik maar op 1 manier kunnen achterkomen.
.
stil liggen te wachten tot het over is?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nodig, nodig... Misschien ben ik wel heel slecht in bed.![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Dat het gebeurd acht ik nihil.
.
![]()
Dat is wat mannen willen, toch? Een lijk in bedquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
stil liggen te wachten tot het over is??
Alsof jij niet als een beest tekeer gaat als je Muhahaha in je bed hebt liggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wat mannen willen, toch? Een lijk in bed?
Tegenwoordige tijd, werkwoord stam+t. Dus ja.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alsof ik niet altijd als een beest tekeer gaquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een beest tekeer gaat als je Muhahaha in je bed hebt liggen..
Ah, valt ook niet meequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd, werkwoord stam+t. Dus ja..
Beuren heeft wel gebeurd trouwens.
![]()
ja ogen dicht en benen in je nek!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wat mannen willen, toch? Een lijk in bed?
![]()
![]()
Dat idee heb jij van iedereen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
stil liggen te wachten tot het over is?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee alleen van jou, van Sammetje denk ik heel wat anders eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee heb jij van iedereen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik niet altijd als een beest tekeer ga.
![]()
Dat lukt alleen als de rigor mortis nog niet is ingetr... Oh, wachtquote:.
Als een konijn, ja?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik niet altijd als een beest tekeer ga.
Gewoon een beetje zitten, wachten totdat hij klaar is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo jammer dat jij dat idee hebt van mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
nee alleen van jou, van Sammetje denk ik heel wat anders eigenlijk
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Beest is voor jou synoniem aan konijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een konijn, ja?
Gewoon een beetje zitten, wachten totdat hij klaar is.?
het moet nog wel een beetje warm zijn hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als de rigor mortis nog niet is ingetr... Oh, wacht.
![]()
![]()
en dat ook altijd zo zal blijvenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij dat idee hebt van mij![]()
![]()
Nee, maar ik koos een beest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beest is voor jou synoniem aan konijn?
Ik wilde eerst krab zeggen, maar toen bedacht ik me dat dat er wel erg bizar uit moet zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik dacht meer aan 2 hyena'squote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beest is voor jou synoniem aan konijn?
.
![]()
Volgens een online test ben ik een eenhoorn in bedquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik koos een beest.
Ik wilde eerst krab zeggen, maar toen bedacht ik me dat dat er wel erg bizar uit moet zien..
Eerst even op de kachel leggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
het moet nog wel een beetje warm zijn hoor
Daar ben ik ook bang voorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
MIquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens een online test ben ik een eenhoorn in bed.
![]()
![]()
Waar kunnen we die test vinden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens een online test ben ik een eenhoorn in bed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: