Ja de mobs die "buiten" de gate staan. Zo'n commander en stuk of 6-8 mobs bij hem. (Zat ook AT daily) Hier heb ik veel frostweave verzameld. Beste is als je doet op de tailor zelf, die vind extra clothesquote:Op woensdag 13 februari 2013 07:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ah thx voor de tip. Ik moet nog een paar 100.
Patch duurt dus nog minimaal 3 weken.quote:If you’ve already made plans and sank your Valor, don’t fret! As of this announcement, and even if you have 0 Valor currently, you still have enough time to cap out at 3000 Valor before patch 5.2 goes live. (It’s math!)
Ik zag idd filmpje op youtube. Vanmiddag weer wat te doen. Heb je ook nog een mooie spot voor embersilk? Zat zelf aan deepholm te denken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja de mobs die "buiten" de gate staan. Zo'n commander en stuk of 6-8 mobs bij hem. (Zat ook AT daily) Hier heb ik veel frostweave verzameld. Beste is als je doet op de tailor zelf, die vind extra clothes
Embersilk hmm.. ergens een plek in Cata waar veel humanoids zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zag idd filmpje op youtube. Vanmiddag weer wat te doen. Heb je ook nog een mooie spot voor embersilk? Zat zelf aan deepholm te denken.
Ja, die troggs in Deepholm is een goede.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zag idd filmpje op youtube. Vanmiddag weer wat te doen. Heb je ook nog een mooie spot voor embersilk? Zat zelf aan deepholm te denken.
Ik heb ook alleen links. Zijn er afgelopen twee in mijn guild geweest die nooit MC doen en allebei rechts hebben gelootquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
MC weer geen right half of the windseeker ik word er gek van echt waar
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:45 schreef Olment het volgende:
Yay. gisteravond met een andere guild Elegon gedowned. Helaas geen gear,, was een plate avondje, denk op 1 leather item na van alle 5 de bosses alleen plate gear.
Zie ik ons team atm nog niet doenSommige zijn echte falers
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |