Ik moet me DK nog lvlen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:59 schreef Syphixx het volgende:
heeft iemand een horde char van apro lvl 55 die met me wilt lvl'en ? ben een healer
Ben je Horde of Ally? K ga binnekort met groepje ook FL weer eens doen, als je hordy bent kunde wel meequote:Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Kingleon het volgende:
o dat zou ik ook nog wel eens willen. Ragnaros verslaan
Nee helaas ben ally. Das wel jammerquote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben je Horde of Ally? K ga binnekort met groepje ook FL weer eens doen, als je hordy bent kunde wel mee
Dat zegt die altijd als je een keer op een ander IP adres hebt geprobeerd in te loggen als de sessie voorheen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Skillstorm het volgende:
Nouja ik speel het weer.
Wel raar gister toen ik op mijn laptop in probeerde te loggen, this account has been suspended for suspicious activity blabla. Maar ja, heb een password change gedaan en heb account weer terug.
Ik enjoy het levelen van miijn fire mage het meest op dit moment, hoewel 85-90 altijd een beetje irritant zal blijven.
TK is prima te soloen als blood dkquote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Kingleon het volgende:
Nice!! GZ wat een vette mount is dat.Kan je TK soloen?
GZ!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef DJ_ het volgende:
totaal 8x proberen maar, wel gespreid over 5 maanden maar toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef cherrycoke het volgende:
krijg mijzelf niet gemotiveerd om 85-90 te doen heb nu een DK die staat op 86 en een warrior op 86
1 qeust zijn saai
2 BG;s leveren geen xp op AV is 66k per tower down of ballinda, en een win 200k woehoe
3 dungeons heb je er een hele 2 van op 85 en 4 op 87 ofzo. en dat levert ook weinig tot geen xp op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |