Ja dat vind ik ook minder aan hasj. Je moet echt veel erin gooien voor je er wat van voelt. En als ik dat dan doe, ben ik gelijk niet meer van de bank af te slaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo scraal aan hasj dat je er altijd een,half zakje,in,moet donderen.
Heb ik nu,ook plus het smoken duurt langer met hasj.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook minder aan hasj. Je moet echt veel erin gooien voor je er wat van voelt. En als ik dat dan doe, ben ik gelijk niet meer van de bank af te slaan.
Pak ze eerst allemaal uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
Ik ben van die fruitella mini's aan het vreten maar ze zitten apart verpakt per 3 stuks. Dus je zit eerst kloterig die dingen open te frummelen, komen er 3 uit die óók stuk voor stuk verpakt zijn. Zo veel moeite voor een snoepje wat je gewoon achter elkaar in je mond wil stoppen
Nu nog één over maar had de laatste idd allemaal alvast uit gepaktquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Pak ze eerst allemaal uit.
Of ben ik nu al te laat?
Niet meteen het ergste denken joh!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Argh problemen met mijn vriend.. Verdomme. Weet nog niet wat er aan de hand is maar voelt niet goed. Hij zegt dat ik moet slapen, hij is in de kroeg en dat me niet wilt knuffelen en eerst nuchter wilt praten morgen. Oh no..
Ja dat bedoel ik. Ik wil hem knuffelen enz en dat mag niet eens..quote:
Oohh dat is zo klote als je dan nog zo moet afwachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Argh problemen met mijn vriend.. Verdomme. Weet nog niet wat er aan de hand is maar voelt niet goed. Hij zegt dat ik moet slapen, hij is in de kroeg en dat me niet wilt knuffelen en eerst nuchter wilt praten morgen. Oh no..
Nee, nuchter praten op zich is niks mis mee. Maar als iemand expliciet zegt, dat je het nuchter nog maar eens moet gaan bespreken, zou ik ook geen goed gevoel hebben. Maar misschien is het wel iets kleins. Dus niet gelijk het ergste denken nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik wil hem knuffelen enz en dat mag niet eens..
(of jij bedoeld dat je niet nuchter moet praten hehe maar ik vind het best wel ernstig klinken)
Dikke joint opstekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Argh hoe moet ik nou nog gaan slapen. Godverdomme
Melatonine, wietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Argh hoe moet ik nou nog gaan slapen. Godverdomme
Dat heb ik dus totaal niet. Ik kan nog steeds flink peinzen als ik stoned ben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dikke joint opsteken
Dan vind ik het altijd te moeilijk om na te denken over dat soort dingen
Ik slaap altijd vrij snel als ik stoned benquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet. Ik kan nog steeds flink peinzen als ik stoned ben.
Helpt niet, piekeren blijft wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dikke joint opsteken
Dan vind ik het altijd te moeilijk om na te denken over dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |