Ja dat vind ik ook minder aan hasj. Je moet echt veel erin gooien voor je er wat van voelt. En als ik dat dan doe, ben ik gelijk niet meer van de bank af te slaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo scraal aan hasj dat je er altijd een,half zakje,in,moet donderen.
Heb ik nu,ook plus het smoken duurt langer met hasj.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook minder aan hasj. Je moet echt veel erin gooien voor je er wat van voelt. En als ik dat dan doe, ben ik gelijk niet meer van de bank af te slaan.
Pak ze eerst allemaal uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
Ik ben van die fruitella mini's aan het vreten maar ze zitten apart verpakt per 3 stuks. Dus je zit eerst kloterig die dingen open te frummelen, komen er 3 uit die óók stuk voor stuk verpakt zijn. Zo veel moeite voor een snoepje wat je gewoon achter elkaar in je mond wil stoppen
Nu nog één over maar had de laatste idd allemaal alvast uit gepaktquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Pak ze eerst allemaal uit.
Of ben ik nu al te laat?
Niet meteen het ergste denken joh!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Argh problemen met mijn vriend.. Verdomme. Weet nog niet wat er aan de hand is maar voelt niet goed. Hij zegt dat ik moet slapen, hij is in de kroeg en dat me niet wilt knuffelen en eerst nuchter wilt praten morgen. Oh no..
Ja dat bedoel ik. Ik wil hem knuffelen enz en dat mag niet eens..quote:
Oohh dat is zo klote als je dan nog zo moet afwachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Argh problemen met mijn vriend.. Verdomme. Weet nog niet wat er aan de hand is maar voelt niet goed. Hij zegt dat ik moet slapen, hij is in de kroeg en dat me niet wilt knuffelen en eerst nuchter wilt praten morgen. Oh no..
Nee, nuchter praten op zich is niks mis mee. Maar als iemand expliciet zegt, dat je het nuchter nog maar eens moet gaan bespreken, zou ik ook geen goed gevoel hebben. Maar misschien is het wel iets kleins. Dus niet gelijk het ergste denken nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik wil hem knuffelen enz en dat mag niet eens..
(of jij bedoeld dat je niet nuchter moet praten hehe maar ik vind het best wel ernstig klinken)
Dikke joint opstekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Argh hoe moet ik nou nog gaan slapen. Godverdomme
Melatonine, wietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Argh hoe moet ik nou nog gaan slapen. Godverdomme
Dat heb ik dus totaal niet. Ik kan nog steeds flink peinzen als ik stoned ben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dikke joint opsteken
Dan vind ik het altijd te moeilijk om na te denken over dat soort dingen
Ik slaap altijd vrij snel als ik stoned benquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet. Ik kan nog steeds flink peinzen als ik stoned ben.
Helpt niet, piekeren blijft wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dikke joint opsteken
Dan vind ik het altijd te moeilijk om na te denken over dat soort dingen
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik slaap altijd vrij snel als ik stoned ben
Meestal kan ik het aardig uit m'n gedachten weghouden dan, of dan denk ik er ff aan en dan "meh, te moeilijk" en 'gooi ik het weg'quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet. Ik kan nog steeds flink peinzen als ik stoned ben.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
Of je verpulvert een puur melatoninepilletje en je flikkert 't in een joint, kijken wat er gebeurt
ik heb dat juist best vaak. ook 1 van de redenen waarom ik ben gaan minderen met blowen, ik zat vaak echt alles uit te werken in mn gedachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal kan ik het aardig uit m'n gedachten weghouden dan, of dan denk ik er ff aan en dan "meh, te moeilijk" en 'gooi ik het weg'Maar heb ook wel eens gehad dat je er juist dieper over gaat nadenken idd, hoewel dat niet zo vaak voor komt
ik ben juist meer gaan blowen om dat gepieker te stoppenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb dat juist best vaak. ook 1 van de redenen waarom ik ben gaan minderen met blowen, ik zat vaak echt alles uit te werken in mn gedachten
Waarom ga je dan niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei tegen hem dat ik buikpijn had.. En naja ik ben ook wel vaker beroerd en ik was laatst nog lijkbleek. Was best lang ongesteld.. Ik heb het idee dat hij het niet leuk vind dat ik er niks aan doe. Hij zei namelijk ook in 1 van de berichtjes: Misschien klink ik als een kklijer maar je moet godverdomme eens naar de dokter! En sindsdien is het alleen maar ja we moeten praten
Hij heeft vaker aangegeven dat ik heen moet en toch doe ik het niet
waarom in godsnaam niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou niet van naalden enz en ik moet sowieso wel onderzoeken laten doen. Daarbij ook erg bang ofzo voor wat het kan zijn? Ik weet het niet echt eigenlijk..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet?
Uit eigen ervaring weet ik wat een dooddoener het kan zijn als iemand jou ziet zeuren over je gezondheid zonder dat je het laat onderzoeken zodat je er iets aan kan doen
Je kan het alleen maar voor zijn, mocht het iets zijn. En als dat zo is kom je er op een gegeven moment toch wel achter, dus wat heb je te verliezen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik hou niet van naalden enz en ik moet sowieso wel onderzoeken laten doen. Daarbij ook erg bang ofzo voor wat het kan zijn?
Als het iets ergs is, kan het alleen maar beter zijn om er snel bij te zijn. Daarnaast ben je nu dus toch een beetje bang. Als het niks is, ben je gerust gesteld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik hou niet van naalden enz en ik moet sowieso wel onderzoeken laten doen. Daarbij ook erg bang ofzo voor wat het kan zijn?
Ja geen idee, ik ben gewoon een eigenwijze trut denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je kan het alleen maar voor zijn, mocht het iets zijn. En als dat zo is kom je er op een gegeven moment toch wel achter, dus wat heb je te verliezen.
zelf ben je de enige die kan oordelen of je naar de dokter moet gaan of niet. als het al een langere tijd echt niet goed gaat zou ik wel even langs gaan. maar dat je er bijv wel eens lijkbleek uitziet kan er ook met een ongezonde leefstijl te maken hebben (laat/lang slapen/slecht eten/blowenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei tegen hem dat ik buikpijn had.. En naja ik ben ook wel vaker beroerd en ik was laatst nog lijkbleek. Was best lang ongesteld.. Ik heb het idee dat hij het niet leuk vind dat ik er niks aan doe. Hij zei namelijk ook in 1 van de berichtjes: Misschien klink ik als een kklijer maar je moet godverdomme eens naar de dokter! En sindsdien is het alleen maar ja we moeten praten
Ja en straks blijk je kanker te hebben zonder dat je het weet en is het straks al te laat om te behandelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus? Gaan, eigenwijze trutquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben gewoon een eigenwijze trut denk ik
Ik ken het, ben het zelf ook. Maar Henk laat me steeds meer het licht zien dat ik sommige dingen gewoon moet dóén omdat het anders nooit beter wordt, je verliest er eerder dingen mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben gewoon een eigenwijze trut denk ik
Echt een eye-opener kan dat zijn hè.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
Tsja, ik ben laatst ook dingen gaan doen en half een andere weg ingeslagen met m'n leven, dingen doen, meer motivatie krijgen om nog meer te doen. Ik moet zeggen, 't bevalt me prima
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Jullie hebben gelijk.. En mijn (nog wel?) vriend ook. Ik moet gewoon heen gaan, alles op tafel gooien en eerlijk zijn. Dit schiet ook niet op,
Persies. En niet denken dat hij ineens je vriend niet meer is, zo erg zal het vast niet zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Jullie hebben gelijk.. En mijn (nog wel?) vriend ook. Ik moet gewoon heen gaan, alles op tafel gooien en eerlijk zijn. Dit schiet ook niet op,
Studeren is ook goed, ja. Sowieso onder de mensen, en als je lekker bezig blijft, blijf je gemotiveerd en hou je ook nog ruim tijd over. Is in elk geval wat ik nu hebquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt een eye-opener kan dat zijn hè.
Word hier en daar nog wel belemmerd in het 'doen' van een aantal dingen, maar kan echt niet wachten tot ik in september weer start met de studie dat ik weer verder kan gaan met 'mijn leven verbeteren'
En je werkt eigenlijk aan je definitieve toekomstquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Studeren is ook goed, ja. Sowieso onder de mensen, en als je lekker bezig blijft, blijf je gemotiveerd en hou je ook nog ruim tijd over. Is in elk geval wat ik nu heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |