Het is best wel moeilijk (voor mij iig) om te denken 'oh het heeft niks met mij te maken'. Die gedachte gaat toch door mijn hoofd snap je? Ook al wil ik graag geloven dat het niet met mij te maken heeftquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Persies. En niet denken dat hij ineens je vriend niet meer is, zo erg zal het vast niet zijn
Nogmaals: het hoeft niet eens per se met jou te maken te hebben
Hier ook iemand die nogal wat bloed heeft laten prikken. Ik kan trouwens nog steeds niet aanzien hoe ze die naald erin steken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en straks blijk je kanker te hebben zonder dat je het weet en is het straks al te laat om te behandelen.
Dus dat is juist een slecht excuus, bang zijn voor wat het kan zijn
En ik had eerst ook een schijthekel aan naalden, totdat ik elke 3 maanden bloedwaardes moest laten prikken ivm medicijngebruik. Prikje is ff kut, verder vind ik het wel geniaal om te kijken hoe ze die buisjes volzuigenJe merkt vanzelf dat er niks aan is
Ja dat is ook logisch, maar je moet er niet op focussenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is best wel moeilijk (voor mij iig) om te denken 'oh het heeft niks met mij te maken'. Die gedachte gaat toch door mijn hoofd snap je?
Dan kijk ik ook vaak even weg jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier ook iemand die nogal wat bloed heeft laten prikken. Ik kan trouwens nog steeds niet aanzien hoe ze die naald erin steken.
Ja als ie erin zit vind ik het niet meer erg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kijk ik ook vaak even weg jamaar kan er verder gewoon naar kijken
ik ga nu slapen trouwens popjeswelterusten
Hmm naja ik ben allang blij als hij daadwerkelijk nog langs mijn kamer komt om mij te knuffelen enz.. Zolang die dat nog wel wilt zal het (misschien) nog wel goedkomen haha. Maar goed het is nu nog de vraag of die echt hier langs komt of toch naar zijn eigen kamer gaat en me morgen pas ziet..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is ook logisch, maar je moet er niet op focussenHet hoeft nml niet zo te zijn
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:52 schreef Onorgineel het volgende:
Enige keer dat ik ging bloedprikken zat ik eerst in een uur in een wachtkamer, met allemaal ouderen die zo ontzettend chagrijnig waren
Ik kom binnen, 'Goedemorgen'
Niemand zegt iets, iedereen kijkt chaggo
2 minuten later komt er een oude dame binnenlopen die goedemorgen zegt
Werkelijk iedereen roept 't terug in koor
Heb je er zoveel dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg telkens flauwe opmerkingen in 't ziekenhuis met mijn (lichtelijke) angst voor naalden. Laatste keer nog toen ik er op de eerste hulp lag.. 'hoezo ben jij bang voor naalden? zijn je piercings en tattoo's nep dan?'. Argh
Ja maar voor dat soort mensen hebben ze vaten blauwzuur uitgevondenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg telkens flauwe opmerkingen in 't ziekenhuis met mijn (lichtelijke) angst voor naalden. Laatste keer nog toen ik er op de eerste hulp lag.. 'hoezo ben jij bang voor naalden? zijn je piercings en tattoo's nep dan?'. Argh
Nee. twee tattoo's (waarvan 1 alleen een woord op mijn pols is) en vijf piercings wat op dat moment er zeven waren. Ik heb aan beide kanten van mijn neus een knopjequote:
Dat is mij ook wel eens opgevallen in de wachtkamer van de huisartsquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:52 schreef Onorgineel het volgende:
Enige keer dat ik ging bloedprikken zat ik eerst in een uur in een wachtkamer, met allemaal ouderen die zo ontzettend chagrijnig waren
Ik kom binnen, 'Goedemorgen'
Niemand zegt iets, iedereen kijkt chaggo
2 minuten later komt er een oude dame binnenlopen die goedemorgen zegt
Werkelijk iedereen roept 't terug in koor
night nightquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja als ie erin zit vind ik het niet meer erg.
Welterusten.
just chillaxquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm naja ik ben allang blij als hij daadwerkelijk nog langs mijn kamer komt om mij te knuffelen enz.. Zolang die dat nog wel wilt zal het (misschien) nog wel goedkomen haha. Maar goed het is nu nog de vraag of die echt hier langs komt of toch naar zijn eigen kamer gaat en me morgen pas ziet..
Valt nog wel mee ja. Wil je nog meer zetten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. twee tattoo's (waarvan 1 alleen een woord op mijn pols is) en vijf piercings wat op dat moment er zeven waren. Ik heb aan beide kanten van mijn neus een knopje
Dat is waar..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
just chillaxJe komt er toch morgen pas achter dus dan kun je er nu beter gewoon niks van verwachten
Night night peeps
Ja ik wil mijn hele rechter onderarm vol hebben (daar heb ik al iets op staan heel subtiel) en qua piercings misschien nog iets erbij in mijn oor en anders laat ik het bij wat ik heb, heb verschillende piercings gehad inmiddels en vind dat hoofdstuk wel leuk geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt nog wel mee ja. Wil je nog meer zetten?
Oh jij sterkte overigens, las 't net pas van je vriendquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Jullie hebben gelijk.. En mijn (nog wel?) vriend ook. Ik moet gewoon heen gaan, alles op tafel gooien en eerlijk zijn. Dit schiet ook niet op,
Aha, zelf vind ik tattoos ook leuker dan piercings. Alleen die kan je niet uitdoen als je het wel leuk geweest vindt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil mijn hele rechter onderarm vol hebben (daar heb ik al iets op staan heel subtiel) en qua piercings misschien nog iets erbij in mijn oor en anders laat ik het bij wat ik heb, heb verschillende piercings gehad inmiddels en vind dat hoofdstuk wel leuk geweest
Dankje..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh jij sterkte overigens, las 't net pas van je vriend
Zolang niet boven de bilspleet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb helemaal niks, maar tattoos bij vrouwen kunnen doorgaans best leuk zijn
Kan je het niet aan iemand vragen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hm, heb morgen eerste twee uur zelfstandig werken aan een groepsopdracht, en daarna pas de introductie van de verschillende projecten en wat er verwacht wordt dit semester, ik weet niet of ik morgenochtend dan gewoon thuis kan blijven of gewoon moet gaan
Ik heb geen contact gegevens van de meesten, is nog niet uitgewisseld, en degene van wie ik het wel heb zal waarschijnlijk al slapen, hij is een van de weinige ochtendmensen geloof ikquote:
O dat is lastig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb geen contact gegevens van de meesten, is nog niet uitgewisseld, en degene van wie ik het wel heb zal waarschijnlijk al slapen, hij is een van de weinige ochtendmensen geloof ik
Dank je, en slaapsequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:52 schreef Piye het volgende:
[..]
O dat is lastig.
Maar ik ga slapen. Succes.
Sowieso Spinvisquote:
ja was ff Skyrimmenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is er nog leven in de rokerij hier?
dit, vind ik jammerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:28 schreef Midnight_snack het volgende:
Tis eigenlijk te laat om er eentje op te steken...
Vandaag ook heel de middag gespeeldquote:
Nee joh! Doe ik ook nogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:28 schreef Midnight_snack het volgende:
Tis eigenlijk te laat om er eentje op te steken...
vaak is iets minder erg dan je denktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Het is allemaal weer goed gekomen volgens mij. Hij baalde gewoon enorm dat ik niks laat doen aan mijn gezondheid, goedmaak seks gehad en het zit weer prima tussen ons haha
Hmm naja ik dacht dat het erg was omdat hij me ook niet wou zien enz maar bleek mee te vallen (ook al heeft hij een punt, ik bel morgen meteen de dokter)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
vaak is iets minder erg dan je denkt
Damn, nastyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:13 schreef Studeur het volgende:
Bedenk me net dat ik mn bongwater echt al maanden niet heb verschoondHet is helemaal geel enzo
Meneer bong heeft weer eens een flinke schoonmaakbeurt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |