tss volgens mij ben jij gewoon heel normanaalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stop met vragen, je kwetst me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pizza_Pepperoni op 09-02-2013 09:43:44 ]Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tss volgens mij ben jij gewoon heel normanaalJa ga me topic ff verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tss volgens mij ben jij gewoon heel normanaaljammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
omg yayquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
grpaje tog je bent wel emotioneel instabiel en over dramatisch
-Op tv komen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nu doe je te stabiel
Wat is toch een mooi streven
inderdaad staat gepland voor volgend jaarquote:Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan moet je wel lang fietsen, maar het is wel een mooie
Dat lijkt mij inderdaad ook echt awesome!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
-Als ik ooit medicijnen ga studeren, bij artsen zonder grenzen gaan werken.
Ik ben eigenlijk al gedoopt, een aantal jaar geleden had ik veel twijfels bij het geloof, en had eigenlijk ook niets met God. Nu is dat wel anders, en ik zou mezelf om die reden graag nogmaals willen laten dopen.quote:
Is het niet zo dat het heilige water je reinigt van al je zonden en je toelaat tot het rijk van de heer en de zonden die daarna komen je vergeven zullen worden bij het voelen van oprecht berouw? Dus dan maakt het nog een keer dopen niets uit? Maar mijn bijbelkennis is niet erg groot, so correct me if I'm wrongquote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al gedoopt, een aantal jaar geleden had ik veel twijfels bij het geloof, en had eigenlijk ook niets met God. Nu is dat wel anders, en ik zou mezelf om die reden graag nogmaals willen laten dopen.
Het gaat bij mij meer om het idee..God houd toch wel van me, of ik me wel of niet nog eens laat dopen!quote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het heilige water je reinigt van al je zonden en je toelaat tot het rijk van de heer en de zonden die daarna komen je vergeven zullen worden bij het voelen van oprecht berouw? Dus dan maakt het nog een keer dopen niets uit? Maar mijn bijbelkennis is niet erg groot, so correct me if I'm wrong
Een soort commitment, dat kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:02 schreef Catnip het volgende:
[..]
Het gaat bij mij meer om het idee..God houd toch wel van me, of ik me wel of niet nog eens laat dopen!
Maar ik vind het gewoon zo fijn idee, dat ik het kan overdoen..een soort nieuw begin.
En ik weet niet precies of het zo werkt, ik geloof zelf van niet. Maar iedereen denkt dat natuurlijk weer anders over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |