Dat is geen bucketlistquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Djurres het volgende:
Ik wil graag een mooi leven lijden, het intresseert me niet of ik arm of rijk word, of dat ik heel oud word, of jong sterf, intresseert me allemaal niets, zolang ik maar een gelukkig leven heb. Dat vind ik het belangrijkst, en wat dan op mijn pad komt, dat zie ik dan wel weer!
Nee, klopt, maar ik wil dit bezoeken en dat bezoeken dit doen en dat doen, ben je dan gelukkig?quote:
jaja leuk maar het topic is bedoeld voor bucketlists.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik wil dit bezoeken en dat bezoeken dit doen en dat doen, ben je dan gelukkig?
Je kan allerlij leuke dingen doen, maar als je dan niet gelukkig ben, wat dan?
Yupquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw bucketlist:
-gelukkig zijn
Prima, maar ik zou dat best eens graag zien, iemand met een huge bucketlist die rijk is, alles heeft, gedaan heeft wat ie wil, maar toch ongelukkig, en een arm iemand die krap aan kan rondkomen maar wel kan genieten van t leven..quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje saai wel.
Iedereen wil al gelukkig zijn.
Dat je rijk bent betekent niet dat je per se ongelukkig bentquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef Djurres het volgende:
[..]
Prima, maar ik zou dat best eens graag zien, iemand met een huge bucketlist die rijk is, alles heeft, gedaan heeft wat ie wil, maar toch ongelukkig, en een arm iemand die krap aan kan rondkomen maar wel kan genieten van t leven..
Zit ook een verschil tussen gelukkig willen zijn en ook daadwerkelijk gelukkig zijn.
Dat zeg ik ook niet, het is meer een voorbeeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat je rijk bent betekent niet dat je per se ongelukkig bent
Maar je maakt dus geen bucketlist, omdat je bang bent er ongelukkig van te worden? Ik bedoel er zijn toch wel dingen die je graag wil doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef Djurres het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het is meer een voorbeeld.
Ik heb idd geen bucketlist. Ik zie wel wat er gebeurt in mn leven, wat niet weet, wat niet deert, dan weet je ook nooit wat je heb moeten missen, om het maar zo te zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je maakt dus geen bucketlist, omdat je bang bent er ongelukkig van te worden? Ik bedoel er zijn toch wel dingen die je graag wil doen?
Dus je hebt geen ambities of toekomstplannen of doelen in je leven?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik heb idd geen bucketlist. Ik zie wel wat er gebeurt in mn leven, wat niet weet, wat niet deert, dan weet je ook nooit wat je heb moeten missen, om het maar zo te zien.
Tuurlijk wel, ik heb alleen geen list met, goh, dit moet ik echt nog een keer gezien hebben, of dit MOET ik een keer gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je hebt geen ambities of toekomstplannen of doelen in je leven?
Dat is ook een bucketlist.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb alleen geen list met, goh, dit moet ik echt nog een keer gezien hebben, of dit MOET ik een keer gedaan hebben.
Kijk, k wil graag hogerop in mn werk, doorleren, mooi huisje en misschien wel een gezinnetje, ooit nog is een eigen bedrijf, maar de rest er omheen? ik laat me verassen
Ik wil wel je over dramatische vriendin zijn xdxdquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dingen die ik wil doen:
-In Rome gaan wonen
-Een boek schrijven
-Een gedichtenbundel schrijven
-Door het Middelandse Zeegebied gaan backpacken voor een jaar.
-Naar Dublin gaan
-Een vriendin krijgen die ontzettend over dramatisch is
-Een paar nachten in een flatje bij iemand overnachten in een stad (en dan zo'n kapot oud appartement, waar je de hele tijd sirene's voorbij hoort komen).
-Iets duurs kopen en dan verbranden
-Iets duurs kopen en dan houden
-Fok-it's toekomstige vrouw
-Fok-it's dochter als ze ouder dan 16 is (en als hij ooit besluit kinderen te krijgen)
-In Azië of Afrika mensen gaan helpen
-Iets gaan studeren wat ik leuk vind
-Een huis kopen en dan overal boekenkasten neerzetten
-Italiaans leren
-Flessenpost maken en dan hopen dat ie wordt beantwoord
-Een konijnenpak kopen
Misschien dat ik 'm later bijwerk, of niet.
Ben je emotioneel instabiel genoeg?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel je over dramatische vriendin zijn xdxd
Stop met vragen, je kwetst mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je emotioneel instabiel genoeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |