ja expres togquote:
JAJAquote:
JA!quote:
teveel suiker op denk ik vandaag. Dan voel ik me altijd beetje raar.quote:
ah noesquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had, die twee katten. Ene weggelopen bij de dierenarts (welke domme dierenarts laat een deur open staan) en eentje doodgebeten door een hond
een moment.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, waar is ellen? WAT DOE JE
Dat is wel flink balen als je daar zo gevoelig voor bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
teveel suiker op denk ik vandaag. Dan voel ik me altijd beetje raar.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ah noesDat is echt heel kut. En nu geen nieuwe meer?
minder suiker nuttigenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Weet hier iemand iets om je suikerspiegel omlaag te krijgen?
Sorry, geen ideequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Weet hier iemand iets om je suikerspiegel omlaag te krijgen?
Kom je beetje laat meequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
minder suiker nuttigen
Koop er stiekem een. Deed mijn moeder ook toen mijn vader geen cavia wildequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
Zeuren wat ik wilde, maar mocht niet
Gaan ze niet waarderen, plus ik moet dan alles betalenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Koop er stiekem een. Deed mijn moeder ook toen mijn vader geen cavia wilde
Ja oke. Dan neem je later een kittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan ze niet waarderen, plus ik moet dan alles betalen
quote:
Staat op in mijn bucket-listquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke. Dan neem je later een kittenof beter, neem er twee
whooop, wat nog meer?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat op in mijn bucket-list
Succesquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Pindas helpen. oke broodjes pindakaas maken![]()
* VoornaamAchternaam bloostquote:
schattugquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam bloost
wat dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Oeh VA je geeft me een goed idee voor een topic![]()
En niemand stelen alsjeblieft
dat ga ik heull niet verklappen nu hequote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
oh ik weet het al!!!
snel aanmaken!!!!!
Weinig nog, moet er nog eens aan werkenquote:
Ik hou je AT in de gatenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Oeh VA je geeft me een goed idee voor een topic![]()
En niemand stelen alsjeblieft
diequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
Welke UI vinden jullie leuker, die ronddraaiende of gewoon deze?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig nog, moet er nog eens aan werken
Sowieso New Zealand bezoeken
Oudoom in Australie bezoeken (hij schijnt nog niet dood te zijn)
Stage lopen in het buitenland
Een krabburger namaken
lief is diequote:
Slijmbalquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]die laatste.
wel met smiley's op de augurken!
Australie en Nieuw-Zeeland is vet! En stage lopen in buitenland ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dezequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
Welke UI vinden jullie leuker, die ronddraaiende of gewoon deze?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slijmbalik meen het oprecht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jajaquote:
Laat het me goedmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat het me goedmakenTsssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 6 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 532 Stuart
02. 507 promisionxexposed
03. 421 supersof
04. 398 RockNijntje
05. 351 JRRY
06. 328 Huppelmuts
07. 324 Pino112
08. 320 VoornaamAchternaam
09. 303 DeLuna
10. 299 Vinniiee
11. 280 BBQSausage
11. 280 LompeHork
13. 278 Bart
14. 274 Karina
15. 271 Fok-it
16. 268 Vaseline_
17. 248 GGMM
18. 246 ouyevoli
19. 241 2NutZ
20. 222 Pizza_Pepperoni
21. 219 Fototoestel90
22. 196 Ajacied422
23. 194 Sejt
24. 189 Zosk
24. 189 Specularium
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor meer statsOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
TsssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dubbelklik wel, gaan ze allemaal openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
En dan zegt Promi dat ze niet zoveel heeft gepost vandaagquote:![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
hahah ja iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan zegt Promi dat ze niet zoveel heeft gepost vandaag![]()
Niemand die reageer op mijn topicwat is deze
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dubbelklik wel, gaan ze allemaal openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super geheime boodschap hier, allen VA mag openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Rocknijntje nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volledige top-5 uit JNG SC
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
RockNijntje ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volledige top-5 uit JNG SC
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zal sof nooit voorbij gaan
Mogelijk door Rockiejj (geen idee hoe zijn naam precies is)quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh waarom dacht ik dat
komt wel goed schatjequote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Denk hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk door Rockiejj (geen idee hoe zijn naam precies is)quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mee bezigquote:
Nu blij fokit
Jaja, moet hem zo ook even makenquote:
Ja ik heb veel net bedachtquote:
Zo'n lieve reclamequote:
Ik heb ook onhaalbare dingen zoals prime-time draaien op een groot meerdaags festival, of in een zaal als het ziggo dome.quote:
Album in de billboard top 100 hebben
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nice als je dat gaat lukkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook onhaalbare dingen zoals prime-time draaien op een groot meerdaags festival, of in een zaal als het ziggo dome.
Album in de billboard top 100 hebben
Ik ga slapen. Hoofdpijn enzo.
Slaap lekker![]()
Misschien, heeeeel misschien is 15 maart het beginquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
awwww, meisje tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker![]()
Slaap lekker
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker![]()
Ik moet ook maar eens slapen, weer vroeg op
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Vetquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien, heeeeel misschien is 15 maart het begin
Sweet dreamsquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker![]()
![]()
Hopelijk zakt de hoofdpijn snel meisje!"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Welterusten manquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet ook maar eens slapen, weer vroeg op
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Stu heb jij geen dromen?
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vertel!quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee, dan word ik alleen maar unhappyquote:![]()
Waarom? Zo onrealistisch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan word ik alleen maar unhappy![]()
Nee, eigenlijk niet. Het is ook al laat en ik ga zo slapen, misschien morgenquote:
Je UI is ook wel een beetje eng.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nou ik sta nou niet bepaald bekend als Ajax-supporter.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik kies Ajax als ik een NL team moet kiezenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik sta nou niet bepaald bekend als Ajax-supporter.
Jij dan
Feyenoorder in hart en nierenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kies Ajax als ik een NL team moet kiezen
Jij dan
Dat hoop ik wel jaquote:Ben ook geboren in Rotterdam dus
Fair enoughquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel jaBen ook geboren in Rotterdam dus
![]()
Hou je niet van voetbal?quote:Je woont toch niet voor niets in Engeland?
Ik heb niet veel met voetbal eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je niet van voetbal?Je woont toch niet voor niets in Engeland?
![]()
Ik ben ook de enige in Jong SC volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met voetbal eigenlijk![]()
Ja TBakkert, maar die komt hier amper
Ik vind alleen het EK en WK leuk en de Champions league vanaf de halve finalequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige in Jong SC volgens mijJa TBakkert, maar die komt hier amper
Nou.. Ik zou volgende week al Champions League gaan kijken hoor.. Zitten nu al wat mooie affiches bijquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind alleen het EK en WK leuk en de Champions league vanaf de halve finale
Nah, doet me nog niet zoveel eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Ik zou volgende week al Champions League gaan kijken hoor.. Zitten nu al wat mooie affiches bij![]()
Maar dat kijk je dan toch omdat je mooi voetbal verwacht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, doet me nog niet zoveel eigenlijk![]()
Of gewoon omdat je wil weten wie er in de finale komen?
Als je dat eerste als reden hebt moet je volgende week gaan kijken
Meer het 2e vrees ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat kijk je dan toch omdat je mooi voetbal verwacht?Of gewoon omdat je wil weten wie er in de finale komen?
Als je dat eerste als reden hebt moet je volgende week gaan kijken
![]()
Haha ja okequote:Zodat je op je werk mee kan praten
Ja, gewoon nieuwsgierig ook welquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja okeZodat je op je werk mee kan praten
Engeland vanavond knap gewonnenquote:
Dan woon je niet dicht genoeg bij een pubquote:
Ongeveer 5 minuten lopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan woon je niet dicht genoeg bij een pub
* Stuart gaat slapen though![]()
![]()
Welterusten Fok-it![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen though![]()
![]()
Welterusten Fok-it![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha zie nu pas je sig/ondertitel![]()
![]()
Alleen nog 2 volle dagen
Met jou?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mwa heb totaal geen zin vandaag, we moeten naar Avifauna
Morgen gelukkig wel 12 uur vrij
Tax wil tetten :)!![]()
Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Mwa heb totaal geen zin vandaag, we moeten naar Avifauna
Morgen gelukkig wel 12 uur vrijLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee maar ik heb gewoon geen zinquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?Tax wil tetten :)!![]()
Ah, het is zo'n ochtendquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar ik heb gewoon geen zin
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
huhquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:06 schreef Taexon het volgende:
Taxi tax moet vanmiddag weer sate-menus halenyay
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, ik had liever in bed gelegenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, het is zo'n ochtend
zo doe maar luxequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:06 schreef Taexon het volgende:
Taxi tax moet vanmiddag weer sate-menus halenyay
Same, ''creativiteitsles''quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, ik had liever in bed gelegenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik zou het niet weten, ik sliep toenquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik zo'n leuke droom. Dus het was leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik sliep toen![]()
Ahw wat leuk voor je, ja mijn nacht was ook leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was fantastisch, de jouwe?![]()
![]()
nachten zijn altijd leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahw wat leuk voor je, ja mijn nacht was ook leuk.
Ja slaapquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nachten zijn altijd leuk![]()
![]()
naw Wellantcollege is ook niet allesquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
beter dan mijnes. mijn school is gewoon
wa'n gekke naam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw Wellantcollege is ook niet alles![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL![]()
![]()
![]()
goedemorgen allemaal
prom en jer
ook zo'n zin in deze geweldige dag? ik lig nog in bed maar ik kan zien dat de zon schijnt hier![]()
er zijn wolkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef supersof het volgende:
prom en jer
ook zo'n zin in deze geweldige dag? ik lig nog in bed maar ik kan zien dat de zon schijnt hier![]()
![]()
![]()
Nou fantastisch, ja de zon schijnt hier ook dat is wel lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef supersof het volgende:
prom en jer
Gadverdamme. Er zijn idd heel veel foto's waarop ze er echt niet bepaald aantrekkelijk uitzietquote:![]()
![]()
Haar management wil die foto's van het internet verwijderenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gadverdamme. Er zijn idd heel veel foto's waarop ze er echt niet bepaald aantrekkelijk uitziet
Denken dat je zoiets even kan verwijderen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
lekker boeiendquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gadverdamme. Er zijn idd heel veel foto's waarop ze er echt niet bepaald aantrekkelijk uitziet
Haha lol. Beetje onnodig iedereen heeft wel ns onflatteuze kiekjes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haar management wil die foto's van het internet verwijderen
Denken dat je zoiets even kan verwijderen
Moet ze zich maar niet zo uitsloven.![]()
VAquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:06 schreef supersof het volgende:
http://m.gawker.com/59819(...)os-from-the-internet
ja hier
Mensen snappen het internet niet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
hier maar een beetjequote:
ja straks lekker met de hond wandelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou fantastisch, ja de zon schijnt hier ook dat is wel lekker
Same here, maar dan moet er weer zo'n shade-ding voor de ramen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mensen die geen zonaanbidders zijn
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
weer random PI's bij quoten
heerlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja straks lekker met de hond wandelen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same here, maar dan moet er weer zo'n shade-ding voor de ramen.zonnescherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is zonde maar in de zomer wel fijn!Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
mobiel kiest ze soms random uitquote:
ja iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen snappen het internet nietmaar ze zijn wel echt op ongelukkige momenten gemaakt.
veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weer ''creativiteitsles''![]()
Nee niet echtquote:Allemaal woordassociatie enzo
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
dan niet hequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee niet echtAllemaal woordassociatie enzo
Okeuj veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weer ''creativiteitsles''![]()
![]()
![]()
bazenmobielquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mobiel kiest ze soms random uitTax wil tetten :)!![]()
ja soms welquote:
Ja redelijk!quote:
3 stations:
1 moest mn patiënt roeien
1 moest mn patiënt lopen op een band
en de laatste moest ik bewegingen uitvoeren.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja redelijk!
3 stations:
1 moest mn patiënt roeien
1 moest mn patiënt lopen op een band
en de laatste moest ik bewegingen uitvoeren.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Die laatste was het moeilijkste, en die andere twee heb ik wel leuk gedaan.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
nicequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:25 schreef Rockiejj het volgende:
Die laatste was het moeilijkste, en die andere twee heb ik wel leuk gedaan.
Mensen die beweren niet klef te zijn en in de les de hele tijd zitten kusjes geven enzo
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ga ergens anders heen met je valentijnsspirit
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
zeg dat dan tegen zequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga ergens anders heen met je valentijnsspirit
weer een random pi
Neuh, meisje had me begin dit jaar afgewezen dus dan ben ik de klootzakquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
wat schattuuugquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die beweren niet klef te zijn en in de les de hele tijd zitten kusjes geven enzoTax wil tetten :)!![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, deaud moeten ze
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
![]()
![]()
I gave that bitch a catGIF bitches love catGIFSLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ie, die gast is engquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
hehehehehe in US Hoe Zie Je er nu uit
zit iemand met een Thrift Shop kapsel
het is zo. hij kijkt eng.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet zeggen mens dat is een belediging.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
![]()
heel vaak staat er toch ads by google op een site. Ik dacht vroeger dat het was aids by google en ik durfde er nooit op te klikken____
lieeefquote:
Lekker bezigquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
heel vaak staat er toch ads by google op een site. Ik dacht vroeger dat het was aids by google en ik durfde er nooit op te klikken____
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik hoef pas om 17 te werken. Maar ga zo kamer opruimen enzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Was vroeger hequote:
ik ook maar ik wil niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 17 te werken. Maar ga zo kamer opruimen enzo.![]()
ben jij thuis dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
jaquote:
uh ja op school?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
![]()
oh lolquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee schijt aan school ik heb geen zin meer.
Stoere jongenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee schijt aan school ik heb geen zin meer.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ja geniaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De man die dit bedacht
![]()
oke deze als laatste
![]()
nee deze als laatsteOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
oke als ik nog een leuke tegen komquote:
http://www.reddit.com/r/catgifsquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:06 schreef JRRY het volgende:
hoe kom je aan die gifjes sofje
poesjes.nl misschien?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
![]()
http://www.catgifpage.com(...)g-super-mouse-flyingquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:06 schreef JRRY het volgende:
hoe kom je aan die gifjes sofje
poesjes.nl misschien?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
lekkaaahquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef Taexon het volgende:
Ow mijn naam is nu de Bowie-Express tegen etenstijd
Vandaag geen sate maar turkse pizza'sOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef Taexon het volgende:
Ow mijn naam is nu de Bowie-Express tegen etenstijd
Vandaag geen sate maar turkse pizza's![]()
![]()
![]()
lol dit kan niet waar zijn
Ik heb er een op twee meter afstand liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een katje knuffelenMaar die slaapt
is het ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
lol dit kan niet waar zijn
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Jaloersquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er een op twee meter afstand liggenMaar die slaapt
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
oh hahahaquote:
Wat is het?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
![]()
AAAWH
ook die twee daarachter zijn schattigquote:
Ik wil een poes nu nu n
Een hele kleine schattige witte met kleine pootjes en een klein hoofd en schattige oogjes en een piepklein snuitje.![]()
![]()
Ik heb niks met vogelsquote:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: