arme jij ......quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef pullup het volgende:
Ik ben met de roeiers maar tijdelijk verhuisd naar Sevilla voor twee weekjes
Ik zit er vanaf dinsdagquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit je daar nu?
En roeien jullie dan op die rivier die het oude en nieuwe gedeelte scheidt?
mazzelpik dat je er bent, genietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef pullup het volgende:
Ben er slechts één keer gefeest, uh weest, een paar dagen, maar vond het een fantástische stad. De mooiste van het hele rijtje steden dat we tijdens een wekenlange Andalusië-trip aandeden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef pullup het volgende:
Ik spreek ondertussen ook een briljant woordje kroegspaans.
En links onder de brug is de roeiclub (foto van gisteren0
[ afbeelding ]
Ja las het net , was een mooie serie!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Toverheks het volgende:
Wie kent hem niet, Kapitein peter Gilmore is niet meer.
Tijd terug had ik alle afleveringen weer eens gezien, jeugd sentiment en wat me zo opviel dat we in 30 jaar tijd wel met de vooruitgang in tv montage etc zijn gevorderd. Ze waren in de stuurhut, zware storm op zee, en het beeld bewoog wel maar de hanglamp bleef netjes recht hangen, de camera man zwiepte gewoon ff van links naar rechts. Was mooie serie.
Het is een van de meest relaxte steden die ik ken ik heb een paar van de andere steden tussendoor ook kort bekeken maar die zijn inderdaad minder bijzonder. Behalve de trainingskampen ben ik hier wel eens in mei en september geweest op WK's en wereldbekers maar dan is 40 graden inderdaad geen uitzondering en dat is niet te doen als je activiteiten moet ontplooien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er slechts één keer gefeest, uh weest, een paar dagen, maar vond het een fantástische stad. De mooiste van het hele rijtje steden dat we tijdens een wekenlange Andalusië-trip aandeden.
Het was er alleen -eind mei- wel 40 graden. Dus 's ochtends op pad en dan vroeg in de middag enkele tapas met een glaasje fino en daarna een siësta, was een prettige manier van dagindeling.
Wat is het daar nu, graadje of 15?
Jeetje en wij maar in de kou zitten, veel plezier daar!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een van de meest relaxte steden die ik ken ik heb een paar van de andere steden tussendoor ook kort bekeken maar die zijn inderdaad minder bijzonder. Behalve de trainingskampen ben ik hier wel eens in mei en september geweest op WK's en wereldbekers maar dan is 40 graden inderdaad geen uitzondering en dat is niet te doen als je activiteiten moet ontplooien.
De ochtendtrainingen zijn nu fris met 7 tot 12 graden en s'middags loopt het op tot 20 dus echt aangenaam.
Hmm lekker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een van de meest relaxte steden die ik ken ik heb een paar van de andere steden tussendoor ook kort bekeken maar die zijn inderdaad minder bijzonder. Behalve de trainingskampen ben ik hier wel eens in mei en september geweest op WK's en wereldbekers maar dan is 40 graden inderdaad geen uitzondering en dat is niet te doen als je activiteiten moet ontplooien.
De ochtendtrainingen zijn nu fris met 7 tot 12 graden en s'middags loopt het op tot 20 dus echt aangenaam.
Ja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had je deze uitvoering trouwens al eens gehoord? Monk met bigband.![]()
Lekker hoor, geniet ervanquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef pullup het volgende:
Juist!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
OEROEBOEROE OEHOEBOEROE RULESZZZZZ!!!!!!
OEROEBOEROE staat wat mij betreft vanaf nu voor het afwijken van de norm, voor vrijheid, voor zelfstandigheid, voor het afwerpen van de ketenen, het verzet tegen de gevestigde orde, gesymboliseerd door OEHOEBOEROE!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |