Vergoeden ze ook een hele flat denk je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bel dat mens ff van Bonje met de buren, krijgen ze een nieuwe vloerweet niet hoe oud die dingen zijn waar je woont maar der mankeert nog weleens wat aan de isolatie.
Maakt jou dat uit, jij hebt klachten dus woningbouw misschien een optie? Of het is een extreem lawaaiierig gezin, kan ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vergoeden ze ook een hele flat denk je?
Ik los het wel op mijn manier op...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maakt jou dat uit, jij hebt klachten dus woningbouw misschien een optie? Of het is een extreem lawaaiierig gezin, kan ook.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik los het wel op mijn manier op...
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig300 Watts RMS
Vast geen liefhebbers van jou muziek dus ha ha ha!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze de hint hebben begrepen lol Voor hoelang is nu alleen de vraag
Ik denk dat waar ze vandaan komen geen Hardhouse wordt gedraaidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast geen liefhebbers van jou muziek dus ha ha ha!!!
Dat denk ik ook niet waarschijnlijk. Nu maar afwachten of ze de les begrepen hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik denk dat waar ze vandaan komen geen Hardhouse wordt gedraaid
Tot die tijd blijf ik doorgaan met opvoeden hahahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet waarschijnlijk. Nu maar afwachten of ze de les begrepen hebben
The Nannyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tot die tijd blijf ik doorgaan met opvoeden hahaha
Ja ik was er, bijzondere film. Meer black dan comedy (Ik hou er wel van)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent geweest gister? Hoe was het?
wel leuk dat jij ervan genoten heb tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was er, bijzondere film. Meer black dan comedy (Ik hou er wel van)Kriterion is een fijne bioscoop.
Ik had geen flauw idee wie al die andere fokkers waren.
Geslaagde fok actie, jammer dat ipv honderd er maar vijftig op kwamen draven
Ja zeker, ik was ook al héél lang niet naar de bios geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
wel leuk dat jij ervan genoten heb toch
Is ook jammer, hoop mensen die een kaartje willen en dan niet gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was er, bijzondere film. Meer black dan comedy (Ik hou er wel van)Kriterion is een fijne bioscoop.
Ik had geen flauw idee wie al die andere fokkers waren.
Geslaagde fok actie, jammer dat ipv honderd er maar vijftig op kwamen draven
Zeker wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook jammer, hoop mensen die een kaartje willen en dan niet gaan
Maar leuk dat je geweest bnet!
Stel dat we meer acties in Kriterion zouden doen, zou je dan weer gaan?
Bij deze onze excuses maar soms komen er belangrijkere dingen tussenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook jammer, hoop mensen die een kaartje willen en dan niet gaan
Maar leuk dat je geweest bnet!
Stel dat we meer acties in Kriterion zouden doen, zou je dan weer gaan?
Kanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bij deze onze excuses maar soms komen er belangrijkere dingen tussen
Er komen nog meer actiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Verkeerde smiley![]()
deze is beter
Heeft het nut, denk je, eens een enquete te houden onder de FOK!kers?quote:
Geweldig dit te lezen danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker, ik was ook al héél lang niet naar de bios geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |