quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / Queensland Rail train etiquette
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier zijn de originelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken.
Smokeze schatjes.![]()
Beter dan dit weet ik het niet uit te leggen. In ieder geval ene Ewout daar woondequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat dicht bij de weggeefwinkel? *leest terug* Ik snap je echt even niet. De weggeefwinkel en spoorloos is 1 geheel en altijd al geweest? Of bedoel je dat niet. Sorry kan uit je reactie niet echt halen wat je nou bedoeld..
Trustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
Smokeze schatjes.![]()
Dankjequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
Smokeze schatjes.![]()
Oh ja hem ken ik wel (helaas denk ik). Maar wat heeft dat met een pand die dicht is te maken? :pquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beter dan dit weet ik het niet uit te leggen. In ieder geval ene Ewout daar woonde
omdat ik die gast ken.
Je hebt een ander pand voor je. Laat maar xdquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hem ken ik wel (helaas denk ik). Maar wat heeft dat met een pand die dicht is te maken? :p
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ga er ook nog eentje draaien
Ik heb er nu twee in gedachte. Spoor vroeger en een pand in het centrum waar hij ook heeft gewoond, boven winkels. Ben nu nieuwsgierig sorry..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je hebt een ander pand voor je. Laat maar xd
quote:Systeemnotificatie
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Je moet niet de kant van het station op denken, juist niet, helemaal de andere kant op.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee in gedachte. Spoor vroeger en een pand in het centrum waar hij ook heeft gewoond, boven winkels. Ben nu nieuwsgierig sorry..
Oh wist niet dat je daar ook bekend mee was haha. Staat er nog, ken de mensen die er wonen maar hij woont er allang niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je moet niet de kant van het station op denken, juist niet, helemaal de andere kant op.
Haha ik chill zomers wel eens in het prakje bij de dierentuinquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je daar ook bekend mee was haha. Staat er nog, ken de mensen die er wonen maar hij woont er allang niet meer.
Haha leuk leuk. Ik ga wel naar de Ankara, maar bij keus aan beter doe ik dat sowiesoquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ik chill zomers wel eens in het prakje bij de dierentuin
Hahaha ken meer dan je denkt
De Cheers en Ankara ookghe ghe alleen daar kom ik nooit meer,
gore afzetters !
Is goed, kom ik wel effe naar de weggeef winkel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha leuk leuk. Ik ga wel naar de Ankara, maar bij keus aan beter doe ik dat sowiesoCheers vind ik helemaal kut, daar ga ik sowieso niet heen. Volgende keer als je toevallig in Emmen bent ofzo moet je maar even een gil geven. Roken we er even 1!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is goed, kom ik wel effe naar de weggeef winkel.
Neem ik Groningse shit mee
Gij zijt gezegend eerwaarde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Aap1000 het volgende:
goedeavond.
Waarde Fokker,
zojuist heb ook ik, wiet gerookt. Dit echter was het laatste van mijn wiet, waardoor mij nu niets rest om een grote pauze in te lassen.
Het leven, met vooruitzicht om een poos geen wiet te roken, ziet er dul uit. Vanaf heden dag zal ik pas weer kunnen roken tot de dag van overmorgen.
Voor mij is de tijd om Klaas vaak te omarmen aangebroken dus zal ik nog maar een half uur ongeveer lurken.
Is goed, tot morgenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ja! Maar wel even van te horen zeggen hoor, anders schrik ik mij vast dood haha!
Morgen..? Grapje zeker?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gij zijt gezegend eerwaarde.
[..]
Is goed, tot morgen![]()
Hahaha ja guess so. Hoewel ik morgen geen fuck te doen heb waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen..? Grapje zeker?
(enge is dat er morgen echt weggeef is)
Oh..quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ja guess so. Hoewel ik morgen geen fuck te doen heb waarschijnlijk.
quote:
Even nadenken. Ja volgens mij wel, heb weinig plannen morgen. Vrijwel nooit eigenlijk hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Haha ben je er de hele dag ?
Want misschien kom ik dan wel effe langs
Nawwwquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Aap1000 het volgende:
goedeavond.
Waarde Fokker,
zojuist heb ook ik, wiet gerookt. Dit echter was het laatste van mijn wiet, waardoor mij nu niets rest om een grote pauze in te lassen.
Het leven, met vooruitzicht om een poos geen wiet te roken, ziet er dul uit. Vanaf heden dag zal ik pas weer kunnen roken tot de dag van overmorgen.
Voor mij is de tijd om Klaas vaak te omarmen aangebroken dus zal ik nog maar een half uur ongeveer lurken.
Hahaha, okequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even nadenken. Ja volgens mij wel, heb weinig plannen morgen. Vrijwel nooit eigenlijk haha
mijne ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
NawwwTot overmorgen dan
Mijne is eindelijk aan
* GibsonLesPaul88 Roept: " Hey, pak is effe aan ! " en paast een snaak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
NawwwTot overmorgen dan
Mijne is eindelijk aan
Haha, zal ik mijn 06 dm-n?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha, oke![]()
Mini meet morgen met jou dan
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Roept: " Hey, pak is effe aan ! " en paast een snaak.
Rook ze.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
NawwwTot overmorgen dan
Mijne is eindelijk aan
trustequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:23 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Rook ze.
Nu ga ik echt, Weltrusten.
lolquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
zo terug, vriend een paar huizen verderop smst of ik daarheen kom met mn jonko
Hij zag me op mn balkon staan, hij stond zelf ook te blowen
eb je hem?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is goed. Dan app of sms ik wel effe.
Haha nicequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
zo terug, vriend een paar huizen verderop smst of ik daarheen kom met mn jonko
Hij zag me op mn balkon staan, hij stond zelf ook te blowen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |