Oh toch wel.. Dacht al dat je het daar over had maar kon ff de link niet leggen tussen jouw en Blanko (tegenwoordig met een k)quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tent achter de brandweer.
Whuahaha als jij eens wist wat gore zieke nachten ik daar heb gehadquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh toch wel.. Dacht al dat je het daar over had maar kon ff de link niet leggen tussen jouw en Blanko (tegenwoordig met een k)
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Haha verdomme, ik kijk pownews.. Hebben ze het over de slechste scholen van Nederland, vragen ze zo'n meisje 'hoeveel is 100 gedeeld door 4' uh ja weet niet ben slecht in rekenen. Godverdomme waar gaat dat heen met die middelbare scholen tegenwoordig, als ze zelfs dit niet weten haha!
Nu wordt ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whuahaha als jij eens wist wat gore zieke nachten ik daar heb gehad
Het is wel Pownews natuurlijk he. Voor hetzelfde geld stelden ze haar een hele andere vraag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Haha verdomme, ik kijk pownews.. Hebben ze het over de slechste scholen van Nederland, vragen ze zo'n meisje 'hoeveel is 100 gedeeld door 4' uh ja weet niet ben slecht in rekenen. Godverdomme waar gaat dat heen met die middelbare scholen tegenwoordig, als ze zelfs dit niet weten haha!
wordt -tquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu wordt ik nieuwsgierig.
Kom er zelf niet zo vaak eigenlijk. Ik ga volgende week naar een hardcorefeestje daar
Ik geef eerlijk toe dat spelling niet mijn ding is (f en v in spreken, d/t/dt met schrijven.. blijf het maar proberen). Oh dat kraakpand ken ik wel..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
wordt -t![]()
't is een ik vorm
![]()
Maar uuhmm ja ik heb me daar regelmatig klem gezopen en
gerookt enzohahaha uiteindelijk ergens in een kraakpand beland
bij een spoor ergens bij de jumbo
google op 'Queensland rail train etiquette'quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die train etiquette plaatjes zijn echt geniaal
Dit.quote:
Hahah lol. Is dat pand nu helemaal leeg danquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat spelling niet mijn ding is (f en v in spreken, d/t/dt met schrijven.. blijf het maar proberen). Oh dat kraakpand ken ik wel..Zit nu tegenwoordig ergens anders en daar was je dus zelf laatst nog in de weggeefwinkel lol!
Pand aan het spoor is allang plat en daar staat nu UWVquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Hahah lol. Is dat pand nu helemaal leeg dan?
Want ik kende 1 van die lui toevallig die er woonde van
Hondsrug College xd
Vind deze ook wel mooi, die kopquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
google op 'Queensland rail train etiquette'
http://www.collegehumor.c(...)in-etiquette-posters
Nee die bedoel ik niet. Dat daar UWV stond wist ik al weer, dat was Spoorloos van vroeger bij het station.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pand aan het spoor is allang plat en daar staat nu UWVAangenaam, nu ken je nog iemand die er woont
Wat dicht bij de weggeefwinkel? *leest terug* Ik snap je echt even niet. De weggeefwinkel en spoorloos is 1 geheel en altijd al geweest? Of bedoel je dat niet. Sorry kan uit je reactie niet echt halen wat je nou bedoeld..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Dat daar UWV stond wist ik al weer, dat was Spoorloos van vroeger bij het station.Ik bedoel die dicht bij de weggeefwinkel flapdrol xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |