SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stoofvlees was trouwens fucking lekker
Ook in moeilijke tijden.![]()
Maar goed ik heb dus Shica gekocht, en ten eerste het is al een fantastisch mooi 5je en hij ruikt naar mokkaAangenaam geurtje, nu de smaak nog. Echter, mijn camera is stuk op mijn telefoon.
Een foto zit er helaas niet in. Vrijdag krijg ik een lease toestel en wordt mijne gemaakt.
( nou ja ik vermoed gewoon een nieuwe )Ook in moeilijke tijden.![]()
Smoesjes!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar goed ik heb dus Shica gekocht, en ten eerste het is al een fantastisch mooi 5je en hij ruikt naar mokkaAangenaam geurtje, nu de smaak nog. Echter, mijn camera is stuk op mijn telefoon.
Een foto zit er helaas niet in. Vrijdag krijg ik een lease toestel en wordt mijne gemaakt.
( nou ja ik vermoed gewoon een nieuwe )Your beauty never ever scared me.![]()
jouwquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles nog goed tussen jouw & Henk?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hertog Jan! Had het kunnen weten hahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
t.z.t. post ik wel foto van factuur
Al gezien wat HJ betekent ?Your beauty never ever scared me.![]()
Voor zo ver ik weet welquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles nog goed tussen jouw & Henk?
Hij vroeg vanavond of ik morgen samen (via Skype) WIDM wou kijken
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet wel
Hij vroeg vanavond of ik morgen samen (via Skype) WIDM wou kijken![]()
Aaaaah
Your beauty never ever scared me.![]()
Hahah had je moeten weten !quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hertog Jan! Had het kunnen weten haha
Blanco, Joint, Hertog Jan.
Blanco? *stoned*quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah had je moeten weten !
Blanco, Joint, Hertog Jan.Your beauty never ever scared me.![]()
GA JE VREEMD?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet wel
Hij vroeg vanavond of ik morgen samen (via Skype) WIDM wou kijken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh toch wel.. Dacht al dat je het daar over had maar kon ff de link niet leggen tussen jouw en Blanko (tegenwoordig met een k)quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tent achter de brandweer.Your beauty never ever scared me.![]()
Whuahaha als jij eens wist wat gore zieke nachten ik daar heb gehadquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh toch wel.. Dacht al dat je het daar over had maar kon ff de link niet leggen tussen jouw en Blanko (tegenwoordig met een k)
Haha verdomme, ik kijk pownews.. Hebben ze het over de slechste scholen van Nederland, vragen ze zo'n meisje 'hoeveel is 100 gedeeld door 4' uh ja weet niet ben slecht in rekenen. Godverdomme waar gaat dat heen met die middelbare scholen tegenwoordig, als ze zelfs dit niet weten haha!Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Haha verdomme, ik kijk pownews.. Hebben ze het over de slechste scholen van Nederland, vragen ze zo'n meisje 'hoeveel is 100 gedeeld door 4' uh ja weet niet ben slecht in rekenen. Godverdomme waar gaat dat heen met die middelbare scholen tegenwoordig, als ze zelfs dit niet weten haha!![]()
Moet gelijk denken aan hoog geleid GOok in moeilijke tijden.![]()
Nu wordt ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whuahaha als jij eens wist wat gore zieke nachten ik daar heb gehad
Kom er zelf niet zo vaak eigenlijk. Ik ga volgende week naar een hardcorefeestje daar
Het is wel Pownews natuurlijk he. Voor hetzelfde geld stelden ze haar een hele andere vraag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Haha verdomme, ik kijk pownews.. Hebben ze het over de slechste scholen van Nederland, vragen ze zo'n meisje 'hoeveel is 100 gedeeld door 4' uh ja weet niet ben slecht in rekenen. Godverdomme waar gaat dat heen met die middelbare scholen tegenwoordig, als ze zelfs dit niet weten haha!
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wordt -tquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu wordt ik nieuwsgierig.
Kom er zelf niet zo vaak eigenlijk. Ik ga volgende week naar een hardcorefeestje daar![]()
't is een ik vorm
![]()
Maar uuhmm ja ik heb me daar regelmatig klem gezopen en
gerookt enzohahaha uiteindelijk ergens in een kraakpand beland
bij een spoor ergens bij de jumbo
Ik geef eerlijk toe dat spelling niet mijn ding is (f en v in spreken, d/t/dt met schrijven.. blijf het maar proberen). Oh dat kraakpand ken ik wel..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
wordt -t![]()
't is een ik vorm
![]()
Maar uuhmm ja ik heb me daar regelmatig klem gezopen en
gerookt enzohahaha uiteindelijk ergens in een kraakpand beland
bij een spoor ergens bij de jumboZit nu tegenwoordig ergens anders en daar was je dus zelf laatst nog in de weggeefwinkel lol!
Die train etiquette plaatjes zijn echt geniaal
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
google op 'Queensland rail train etiquette'quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die train etiquette plaatjes zijn echt geniaal
http://www.collegehumor.c(...)in-etiquette-postersFuck the EBU.![]()
Dit.quote:Hahah lol. Is dat pand nu helemaal leeg danquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat spelling niet mijn ding is (f en v in spreken, d/t/dt met schrijven.. blijf het maar proberen). Oh dat kraakpand ken ik wel..Zit nu tegenwoordig ergens anders en daar was je dus zelf laatst nog in de weggeefwinkel lol!
?
Want ik kende 1 van die lui toevallig die er woonde van
Hondsrug College xdOok in moeilijke tijden.![]()
Pand aan het spoor is allang plat en daar staat nu UWVquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Hahah lol. Is dat pand nu helemaal leeg dan?
Want ik kende 1 van die lui toevallig die er woonde van
Hondsrug College xdAangenaam, nu ken je nog iemand die er woont
Vind deze ook wel mooi, die kopquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
google op 'Queensland rail train etiquette'
http://www.collegehumor.c(...)in-etiquette-posters
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nee die bedoel ik niet. Dat daar UWV stond wist ik al weer, dat was Spoorloos van vroeger bij het station.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pand aan het spoor is allang plat en daar staat nu UWVAangenaam, nu ken je nog iemand die er woont
Ik bedoel die dicht bij de weggeefwinkel flapdrol xd
Wat dicht bij de weggeefwinkel? *leest terug* Ik snap je echt even niet. De weggeefwinkel en spoorloos is 1 geheel en altijd al geweest? Of bedoel je dat niet. Sorry kan uit je reactie niet echt halen wat je nou bedoeld..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Dat daar UWV stond wist ik al weer, dat was Spoorloos van vroeger bij het station.Ik bedoel die dicht bij de weggeefwinkel flapdrol xd
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: