quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
Ik las verkrachtquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kracht van het woord is het woord.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Zolang het maar niet zo'n fag variant als Chemie is, wel gewoon (Technische) Natuurkunde
Die had ernaast getrapt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef YazooW het volgende:
Kan gebeuren Dirk, volgende keer beter. Van Persie had die ook gewoon gemist.
sinds wanneer kijken nerdjes voetbal lolquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Niks mis met scheikundige technologie trouwens
Sinds altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
sinds wanneer kijken nerdjes voetbal lol
beperkte verstandelijke vermogens hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
sinds wanneer kijken nerdjes voetbal lol
Bedanktquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is gewoon een legitieme vraag.
Nijmegen en Eindhoven is amper Nederlandquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die italianen gaan er zo nog 1 inprikken.
Doe maar even 2-0 maken.
En Utreg dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nijmegen en Eindhoven is amper Nederland
Ja Utrecht is goed. Amsterdam ook, al zal je dat niet zo snel doen denk ikquote:
Robben heeft nog wel iets goeds gedaanquote:
Het is wel echt een specialiteit.quote:
quote:
mods hebben nooit verstand van voetbal, niet op reagerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Robben heeft nog wel iets goeds gedaan
Hij pakte inderdaad de bal toen deze buiten het speelveld was.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Robben heeft nog wel iets goeds gedaan
Zo hey, zet jij Van Gaal eens even flink op z'n plaats zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt Kuyt telkens geselecteerd?
#1 Hij ligt zo goed in de groep.
Als je iemand nodig hebt die goed in de groep ligt, huur dan een prostitutee in.
#2 Hij werkt zo hard.
Er is behoefte naar goede voetballers, geen havenarbeiders.
Ooh, heb niks tegen Amsterdam hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja Utrecht is goed. Amsterdam ook, al zal je dat niet zo snel doen denk ik
Utrecht is niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ooh, heb niks tegen Amsterdam hoor![]()
Maar ik moet nog kijken, Groningen schijnt geweldig te zijn, maarja andere kant van het land
Nee, want dan was het al 1 - 4 geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
Als Vermeer in het doel stond was dit niet gebeurd.
Klopt, de competitiewedstrijd tegen Vitesse was daar een mooi voorbeeld van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
Als Vermeer in het doel stond was dit niet gebeurd.
kijk eerst of je een TU wilt of nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ooh, heb niks tegen Amsterdam hoor![]()
Maar ik moet nog kijken, Groningen schijnt geweldig te zijn, maarja andere kant van het land
Ja dat is echt spektakel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wie zei ook alweer dat Italië nog wel zou scoren? Quotes bij de hand iemand?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ITALIA
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt Kuyt telkens geselecteerd?
#1 Hij ligt zo goed in de groep.
Als je iemand nodig hebt die goed in de groep ligt, huur dan een prostitutee in.
#2 Hij werkt zo hard.
Er is behoefte naar goede voetballers, geen havenarbeiders.
Klopt, 22 uit 29 voor Man Utd, scoort veel te weinig die gastquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Huntelaar had wel minstens 3x gescoord deze wedstrijd. Van Persie mist dat echte spitsen killerinstict, en is teveel met zichzelf bezig.
Hoi!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wie zei ook alweer dat Italië nog wel zou scoren? Quotes bij de hand iemand?
Hij loopt niet mee.quote:
Ik moet nog eerst zeker weten of ik wel natuurkunde wil of niet, of L&R of wtb ofzo (dan zit je wel meteen op TU ja.. )quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk eerst of je een TU wilt of niet
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Huntelaar had wel minstens 3x gescoord deze wedstrijd. Van Persie mist dat echte spitsen killerinstict, en is teveel met zichzelf bezig.
Krul heeft nog geen redding hoeven verrichtenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, want dan was het al 1 - 4 geweest.
banquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ITALIA
Inderdaad, het hangt ook een beetje van je studie af waar je het beste heen kan gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk eerst of je een TU wilt of niet
Te aanvallend vind ik, maar wel snel dus dat compenseert.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef Romanus het volgende:
Abate vond ik vorig seizoen niet zo goed maar hij heeft mij ongelijk bewezen. Speelt echt een goede wedstrijd vind ik
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel toch? Tegen Vitesse dekte Vermeer de bovenkant af en kreeg de ballen laag te verwerken. Die Italiaan schoot de bal wel hoog in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, de competitiewedstrijd tegen Vitesse was daar een mooi voorbeeld van.
Ja in wat voor een competitiequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Klopt, 22 uit 29 voor Man Utd, scoort veel te weinig die gast
Van Persie kan wel veel beter voetballen, dat vindt Van Gaal belangrijker dan iemand die maar een halve kans nodig heeft om te scoren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuyt mist kans dat is toch geen nieuws.quote:
En wat is dat bij Theoretische natuurkunde?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, het hangt ook een beetje van je studie af waar je het beste heen kan gaan.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee want Hansie durft geen kritische vragen meer te stellen aan Louisquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Zorro het volgende:
Dit doelpunt maakt het interview van Hansie met v Gaal dadelijk een heel stuk leuker
ja klopt, maar ik vind hem dit seizoen verdedigend ook best goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Te aanvallend vind ik, maar wel snel dus dat compenseert.
post nog een keer want dit leest niet goed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Robben speelde weer lekker voor zichzelf team heeft rust nodig tijdrekken gaat hij snel ingooien.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel toch? Tegen Vitesse dekte Vermeer de bovenkant af en kreeg de ballen laag te verwerken. Die Italiaan schoot de bal wel hoog in.
[..]
Ja in wat voor een competitieMan United tegen een Everton is alsof Ajax tegen een 5de klasser speelt.
Grappig man, moet je morgen op het schoolplein vertellen, lacht iedereen meequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel toch? Tegen Vitesse dekte Vermeer de bovenkant af en kreeg de ballen laag te verwerken. Die Italiaan schoot de bal wel hoog in.
[..]
Ja in wat voor een competitieMan United tegen een Everton is alsof Ajax tegen een 5de klasser speelt.
Hopelijk houdt hij het droog.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef HighVolume het volgende:
ah pierre ! nu.krijgen we echt een goede analys
Ditquote:
Ook dat komt door Robbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
post nog een keer want dit leest niet goed.
Heeft hij blijkbaar toch nog een paar grassprieten geraakt deze wedstrijd....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef Rickazio het volgende:
dit krijg je als je Kuyt zoekt op google=
homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Hoho, ze moeten nog douchen hequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Robben is niet geblesseerd ik denk dat we een feestje mogen vieren ondanks faal van kuyt.
hierbij
![]()
![]()
![]()
![]()
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !
GVDquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een kneus ben je dan als je met zo'n laserlampje gaat zitten schijnen.
We zijn gvd niet in spanje.
Geloof ik niet, maar gefeliciteerd met je gekruisigde kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat mankeer jij aan je ogen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Rodawa het volgende:
Kuyt speelde sterk, Maher zakte door het ijs.
Groot talent ja, maar hij kan natuurlijk niet tippen aan een Strootgod of een Wildschut.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Trouwens Verratti. Beter dan alle Nederlandse talenten bij elkaar.![]()
![]()
![]()
Met zo weinig mensen in het stadion moet je hem nu toch wel makkelijk kunnen vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Heb je wel gekeken? Hij speelde goed mee en creëerde genoeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft hij blijkbaar toch nog een paar grassprieten geraakt deze wedstrijd....
Die jongen blijft maar falen in Oranje. Maar goed,dat is blijkbaar altijd de schuld van alle anderen...(!)
Dit, als ik er naast zou staan zou ik dat lampie zijn strot in dauwen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
google: anti kuyt, regel 3quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar gefeliciteerd met je gekruisigde kat.
Heb je een nieuwe emoticon ontdekt jochiequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Laserpen, kinderachtig [ afbeelding ]
Ik zou zeggen Leiden. Amsterdam (VU en UvA), Nijmegen en Utrecht zijn ook goed alleen daar doe je natuur-en sterrenkunde. In Leiden kun je echt alleen natuurkunde studeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En wat is dat bij Theoretische natuurkunde?
twee minuutjes voor tijd 1-1 binnen krijgen, dat hebben wij toch een stuk langer vol gehouden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik kijk dat niet, falen ze weer eens?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
88 België 1 - 1 Slowakije
Echt een kandidaat voor de wereldtitel dat België.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Robben de camera inkijkt en dan zegt: Sophie lig je klaar, ik ben onderweg
Zou wel lachen zijn als Robben de camera inkijkt en dan zegt: Sophie lig je klaar, ik ben onderweg
Niemand neemt België serieus, zelfs de Belgen zelf niet. Het is een beetje hetzelfde als Feyenoorders die roepen dat ze kampioen wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Of als Louis het doetquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
BELGIE + NL in 1 team klaar. waarom wallonië niet oprotten van Belgiëquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie die persoon al helemaal zitten daar, met zn blije bakkes. Trots als een hond met 7 lullen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Italië verliest 5 oefenwedstrijden op rij en Nederland kan er niet van winnen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom zou je in godsnaam bij google-afbeeldingen op 'Anti Kuyt' googlen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Anti Kuyt' is al wel een andere zoekoptie, maar opmerkelijk ja.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Mod worden op FOK
Dudequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand neemt België serieus, zelfs de Belgen zelf niet. Het is een beetje hetzelfde als Feyenoorders die roepen dat ze kampioen worden
Daarom staat er ook 'laten', slome.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar mods kunnen niet bannen.
Je kan het zeker proberen, ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kan ik proberen jou mod af te maken als je verkeerd handelt
Geen idee. Wellicht een afkorting voor antiek, als in Kuyt zijn bijdrage aan dit elftal uit een ver verledenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam bij google-afbeeldingen op 'Anti Kuyt' googlen?
ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
Wie was nou 'men of the match' ?
Boerrigterquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry. Jij wil vast wel een knuffel?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon een legitieme opmerking, je hoeft niet meteen vijandig te doen.
maherquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
zijn er op het WK 2014 toch beide niet meer bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De wedstrijd was wel weer het vertrouwde Oranje.
Al 4 momenten gezien waarbij Kuyt en Robben elkaar verwijtend iets toeschreeuwen.
Narsinghquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
Om mee te beginnen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry. Jij wil vast wel een knuffel?
Dries Mertens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
Je moederquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben ze het logo van DWDD gejat?
Je grappen over Kuyt worden steeds leuker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Rickazio het volgende:
top avond mensen
[ afbeelding ]
grgr kuytje
okok, dit keer zal ik wel reageren:quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben ze het logo van DWDD gejat?
Dit krijg je bij 'Kuyt gif' dat je het weet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Rickazio het volgende:
top avond mensen
[ afbeelding ]
grgr kuytje
Thnx.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
okok, dit keer zal ik wel reageren:
Ja echt he, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |