Maar wat?quote:
quote:
Jammerlijk en zo.quote:
Ik volg je nietquote:
Puick even proberen.quote:
Kale html is lelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik volg je niet. De css op de index, van wat?
Grootste veranderingen zijn de header die weg is, en het invoerveld plus smileys dat breder is.quote:
Ik ben ook kaal.quote:
Echt?quote:
Ik heb het over mijn anus he.quote:
Ik zie het, ziet er goed uit!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Grootste veranderingen zijn de header die weg is, en het invoerveld plus smileys dat breder is.
quote:
Oh ja, je eigen posts hebben een gekleurd randje. Maar ik weet niet of je zelf een kleurtje hebt ingesteld in de settings, dan zie je het misschien niet.quote:
Het was een solospelletje, maar nu ga ik lekker stoeipoezen met moblo, in SEX uiteraard.quote:
Oeh, zag je haar dirty teacher outfit vanmorgen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was een solospelletje, maar nu ga ik lekker stoeipoezen met moblo, in SEX uiteraard.
Ja, zie mijn quote aldaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, zag je haar dirty teacher outfit vanmorgen?
Correcte correctiequote:
We zijn al uitgeput van dat HARDER HARDER SNELLERRRR net.quote:
Ja mijn eigen posts zijn paarsquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, je eigen posts hebben een gekleurd randje. Maar ik weet niet of je zelf een kleurtje hebt ingesteld in de settings, dan zie je het misschien niet.
Alhoewel, denk eigenlijk dat je mijn posts met een gekleurd randje ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |