SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
ah, heb jij die fijne Avast vent ook?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef just me het volgende:
Zien we beren op de weg ?
Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.![]()
ik vlucht en vraag asiel aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat gevierd op het eiland, of laten ze je daarom vrij
Wil wil wel maar Geert nietquote:
Omdat je 6 jaar geregistreerd staat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
Waar zijn al die plaatjes, ik ben jarig
Wat jij wilquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je 6 jaar geregistreerd staat?
reagluurderquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
Waar zijn al die plaatjes, ik ben jarig
Nou dat valt wel mee met deze ellendequote:
afgesproken werk is hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dat je je meldt net nadat ik het aankondig
ellende? lees jij andersom of zo? of mis je het humor / sarcasme gen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee met deze ellende
Nee de poeslieve prrr prrrrrrrrrr Sarcasmequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ellende? lees jij andersom of zo? of mis je het humor / sarcasme gen?
Humor is een vakquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ellende? lees jij andersom of zo? of mis je het humor / sarcasme gen?
Hyves is zo.... 2005quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de poeslieve prrr prrrrrrrrrr SarcasmeIk zit liever op Hyves
Preciesquote:
Zelfs dit is niet grappigquote:
Wilde Hyves je niet of wilde jij Hyves niet ?quote:
Hij was niet leuk genoegquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Wilde Hyves je niet of wilde jij Hyves niet ?
Hyves woonde vast weer in een of ander ver buitenlandquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Wilde Hyves je niet of wilde jij Hyves niet ?
Ja, maar ik ben er nooit geweestquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Hyves woonde vast weer in een of ander ver buitenland
Mijn naamgever wel en die heeft me ooit mmegenomen voor een weekendje Benidorm, maar geen vonk die oversprong,,,quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoef is een Gomo, sjoef is een Gomo, na na na na na
Scherpquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je 6 jaar geregistreerd staat?
je vader is een Gomo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naamgever wel en die heeft me ooit mmegenomen voor een weekendje Benidorm, maar geen vonk die oversprong,,,
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
jij bent genetisch gemanipuleerd, nu weet ik het
Ik jou wel, maar daar maar je je verder niet druk omquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Laat Chufi maar schuiven
Ik heb besloten dat ik in dit topic niet meer ga quoten
Dan zouden we nu leuke plaatjes kunnen gaan posten van Homo'squote:
Mijn vader heeft me nooit Chufi genoemd... en zal dat ook al lang niet meer kunnen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
je vader is een Gomo? [ afbeelding ]
is je hartje nu gekrenkt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader heeft me nooit Chufi genoemd... en zal dat ook al lang niet meer kunnen...
geoefend voor wat dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Griek ook nog geoefend vanavond?
voor die balletjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geoefend voor wat dan?
wil iemand even de beelden die ik hier bij krijg stopzettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Griek ook nog geoefend vanavond?
Dan krijg je meer beeldn door dan ik want ik snap het niet !quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
wil iemand even de beelden die ik hier bij krijg stopzetten
Weet ik veel, maar die balletje is geen nederlandsquote:
owwwwwwwwwwwww je hebt het over voetbal?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Ned - Ita is net afgelopen en je bent er ...
Niet? Is het Duits?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar die balletje is geen nederlands
Beetje slappe Griek heb je Fann, Voetbal is toch alles voor naties in noodquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwww je hebt het over voetbal?
houdt ie niet van
ejjjjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje slappe Griek heb je Fann, Voetbal is toch alles voor naties in nood
Jij vraagt 'wie zijn balletje?' Nee, dat is intelligent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffffffff nu snap ik hem wel![]()
ik dacht al wat loopt Lien weer slap te lulllen
ja nou die hele SC is achterlijk, dus dat maakt ook niks meer uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vraagt 'wie zijn balletje?' Nee, dat is intelligent.
Nee, als het Duits was geweest was het wel goed geweest.quote:
U zegt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou die hele SC is achterlijk, dus dat maakt ook niks meer uit
serieus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sorry, ik zit hier bijna te huilen van het lachen
quote:
In Deutsland kennen ze alleen das Tor!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, als het Duits was geweest was het wel goed geweest.
'Die balletje' is wel Nederlands, alleen niet correct.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, als het Duits was geweest was het wel goed geweest.
er is geen grahaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?![]()
Ik zal de grap wel niet snappen dan denk ik![]()
Lastig, hč. Maar dat went vast. En anders zou ik me maar niet druk maken, maar dat is niet verplicht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lees maar terug, dan denk je echt, waar hebben die mensen het over?
![]()
ik snapte er in ieder geval geen snars van
Volgens mij zijn ze allemaal straalbezopen Fann.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
ah..... oké heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
er is geen grahaaaaaaaaaaaap![]()
ik moet gewoon lachen
Je moet ook niet teruglezen,,,, Meelezen en dan begrijp je hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Dat vermoeden krijg je wel...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal straalbezopen Fann.
Wat jij wiltquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Die balletje' is wel Nederlands, alleen niet correct.
oké ik lees even mee...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet teruglezen,,,, Meelezen en dan begrijp je het
Ik denk dat ze het ook niet moet willen begrijpenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet teruglezen,,,, Meelezen en dan begrijp je het
Aannamequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg je wel...
ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké ik lees even mee...
Quote jij me nou Dees?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet moet willen begrijpen
Nou het ging over... en toen... en toen....quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, ik weet echt niet waar het over gaat, maar dat maakt niet uit
Dat heb ik niet lang volgehouden he, soms vind ik het zo'n klus om te quoten, maar dan snapt niemand me nog.quote:
maar de wending was het belangrijkstquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou het ging over... en toen... en toen....
dan haal ik mijn grote broer erbij en die is bij de politiequote:
Maak je niet druk Dees .. Je kunt altijd bij mij terecht met je quote (en andere zaken)quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden he, soms vind ik het zo'n klus om te quoten, maar dan snapt niemand me nog.
En dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
dan haal ik mijn grote broer erbij en die is bij de politie
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Dees .. Je kunt altijd bij mij terecht met je quote (en andere zaken)
Maar zij gelooft in mijquote:
Jij begrijpt me altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Dees .. Je kunt altijd bij mij terecht met je quote (en andere zaken)
Nou, ik weet het zelfs zeker dat hij bij de politie is!quote:
ik heb maar 2 kinderen hoorquote:
OKquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, ik weet het zelfs zeker dat hij bij de politie is!
je hoeft niet bang te zijn hoor, hij komt toch niet voor me op!quote:
Met mijn zussen is het altijd gezelligquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet gezellig dus je bent maar gaan FokKen?
Was tegen Dees JMquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb maar 2 kinderen hoor
en 1 fokt wel en de ander niet
Maar ze zijn alweer weg neem ik aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn zussen is het altijd gezellig
Ze zijn niet geweest, dat was een grapjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze zijn alweer weg neem ik aan
En we geloven het gelijk !!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet geweest, dat was een grapje
Maar nu weten we meteen wie er wel en niet fokt bij jouquote:
Alleen JM en Mquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu weten we meteen wie er wel en niet fokt bij jou
1ste bootquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij ook alles van jou.. Maar ff serieus ! Hoe laat kom je nu?
JJ is (just junior) leest alleen nog mee!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:58 schreef Lienekien het volgende:
Moet aap dan met de post naar school?
Een leer fokkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
JJ is (just junior) leest alleen nog mee!
Gaat het niet goed met hem Sjoef?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader heeft me nooit Chufi genoemd... en zal dat ook al lang niet meer kunnen...
Ow ik las het heeeel anders, ligt w.s. aan mij, sorry!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader is al 15 jaar dood B, jemig wat gaat de tijd snel ..
Ik zat er wel naast toen ie weg zakte ....quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader is al 15 jaar dood B, jemig wat gaat de tijd snel ..
Kende je dat nog niet ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
LEIP
We hebben één puzzelwoord gevonden:
SLIM
Ik kom er zelfs mijn bed voor uitquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Sacha, veel plezier morgen aan het vasteland!
Wat een vereringquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom er zelfs mijn bed voor uit
Sacha, veel plezier morgen aan het vasteland!
Nee gek is een psygische aandoening en maf is gewoon een béétje gek ofzoquote:
Zoals Sas een beetje maf is ja , maar vast ook gewoon heel liefquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee gek is een psygische aandoening en maf is gewoon een béétje gek ofzo
weetikveel![]()
ik ga slapen![]()
Vooruit dan ook voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
al die kusjes...
straks wordt onze huismuis weer hysterisch
Zit je ook gewoon PW te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
ik ga mij bezig houden met het nieuwe grootste priemgetal
Raar, leuk nieuws maar om daar nou bij twee -enigszins gelijksoortige- programma's aandacht aan te besteden.quote:
Ja vond ik eigenlijk ook wel, Juist omdat het in DWDD al helemaal uitgezogen was ... Maar goed ... Er is een nieuw priemgetal... Blij ? Doet me niks ..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Raar, leuk nieuws maar om daar nou bij twee -enigszins gelijksoortige- programma's aandacht aan te besteden.
Oh, persoonlijk doet het mij ook weinig, maar ik snap de blijdschap van mensen die helemaal op iets gefocused zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vond ik eigenlijk ook wel, Juist omdat het in DWDD al helemaal uitgezogen was ... Maar goed ... Er is een nieuw priemgetal... Blij ? Doet me niks ..
Mijn droom is dat dit nieuws straks in chocoladeletters op de voorpagina van de telegraaf staat, maar ze hebben helaas een andere agenda.quote:
Ja dat scheelt idd.. Ik zit te wachten op mn bestelde pizza.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Lekker toch, dan hoef je niet zoveel terug te lezen
Mmmm lekker, welke heb je besteld?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat scheelt idd.. Ik zit te wachten op mn bestelde pizza.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt lekker, jouw Del Padrone. Eet smakelijk!
Dan hoef je vanavond niet meer te poetsenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:44 schreef just me het volgende:
En weer terug van de mondhygienist en vele euro's armer
Nee en met een beetje erge pech over 'n poosje helemaal niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef je vanavond niet meer te poetsen
Oops dan staat er een glas water naast je bed?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee en met een beetje erge pech over 'n poosje helemaal niet meer
Dan kan je je tandjes in een glas leggen voordat je slapen gaatquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee en met een beetje erge pech over 'n poosje helemaal niet meer
Ben ook al jaren onder behandelingquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:08 schreef just me het volgende:
Laat er iets aan doen voordat het te laat is of je geld op is
Het is pure pech, zeker in de vorm die ik heb. Hij had verwacht dat het beter zou gaan toen ik gestopt was met roken maar sinds ik gestopt ben is het erger geworden... Nee ik ga niet weer rokenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ontstaat het, JM? Is het pech of is het te voorkomen?
Je hoeft niet te weten dat je ontstekingen had, ik heb het ook niet gemerkt todat...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ook al jaren onder behandelingMaar ik heb geen ontstekingen of zo ...
Ik ben helemaal niet ijdel maar ik doe er alles aan om zolang mogelijk mijn eigen tanden te houden!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Vervelend.
Die grabbelton, hč, waarvoor iedereen wel eens aan de beurt is. En sommigen wat vaker.
Wordt je dan ook plat gespoten voor pijnlijke behandelingen ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
Eens dito hier. En ik stam uit een tandarts familie
Als ik aan de tandarts denk zie ik alleen grote borenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een tandartsfobie, zie steeds dat grote huis met dat zwembad voor me wat ie uit zinloos boren betaalde.
Nee, alleen schoonmakenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt je dan ook plat gespoten voor pijnlijke behandelingen ?
toch wel gratis hč ?quote:
Grote boren da's meer mijn vak, die van de tandarts zijn van die kleine hoogtoerige met een eng geluid.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik aan de tandarts denk zie ik alleen grote boren
Ik ga zo slapen en wil niet aan tandartsboren denken!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grote boren da's meer mijn vak, die van de tandarts zijn van die kleine hoogtoerige met een eng geluid.
Groot huis ja ... Ja die van mn Pa was niet klein, maar mn broers huis is groter. Maar beide zonder zwembadquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een tandartsfobie, zie steeds dat grote huis met dat zwembad voor me wat ie uit zinloos boren betaalde.
Wat een armoede.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Groot huis ja ... Ja die van mn Pa was niet klein, maar mn broers huis is groter. Maar beide zonder zwembad
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
Morgen verder. Ga mn tanden in een bakje doen
het waren er 2 las ik net, het zal je maar gebeuren keer op keer!quote:
Hoi!quote:
golfer doet alleen jong belegenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alle belegen grappen al weer gemaakt?
Ik ben per 1/2 boventallig verklaard, moet/wordt verzocht te werken tot 1/6 en uit dienst 1/8.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:11 schreef just me het volgende:
Hoe is het Bluez, tot wanneer moet/mag je werken?
Wat zijn dat toch rotwoorden!! Boventallig, overbodig.... Je zou er een complex van oplopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben per 1/2 boventallig verklaard, moet/wordt verzocht te werken tot 1/6 en uit dienst 1/8.
Het blijft een rare situatie. Maandagmiddag horen we hoe of wat met onze vakantie-uren en opgebouwde zogenaamde PLB uren.
Zo is dat!quote:
Naar, hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben per 1/2 boventallig verklaard, moet/wordt verzocht te werken tot 1/6 en uit dienst 1/8.
Het blijft een rare situatie. Maandagmiddag horen we hoe of wat met onze vakantie-uren en opgebouwde zogenaamde PLB uren.
Denk dat je dagen/uren zoveel mogelijk moet opmaken. Misschien wel in de periode 1/6 - 1/8, want dan hoef je niet meer te werken maar nog wel in dienst ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee, we sprokkelen nu af en toe een dag, maar eerlijk gezegd heb ik er geen bal zin meer in om te gaan werken.Wat een ellende... sterkte Bluezz !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja meer kan je ook niet zeggen of doen je hebt er weinig aan maar toch![]()
Geen idee, we sprokkelen nu af en toe een dag, maar eerlijk gezegd heb ik er geen bal zin meer in om te gaan werken.Ja kan ik me voorstellen... Leuker zal het er niet om worden ... Als je overwerkt bent, moet je je gewoon ziek melden. Denk dat vele anderen dat ook zouden doen.. Sterkte iig BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu wel gewoon weekend ?
Geen idee, we sprokkelen nu af en toe een dag, maar eerlijk gezegd heb ik er geen bal zin meer in om te gaan werken.Het is voor alle betrokkenen KUT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
En zo is hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Bluezz valt onder jong, dus dat klopt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar ik kan uit betrouwbare bron toch ook wel melden dat ze ook (regelmatig) belegen is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bluezz valt onder jong, dus dat klopt niet
Beter belegen dan om verlegenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik kan uit betrouwbare bron toch ook wel melden dat ze ook (regelmatig) belegen is.
Ja zeg eensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh ja wat heb je gegeten Fann?
Ik iets bijna vergelijkbaars, maar dan met chineese chicken noodles en zonder boursin en spinazie maar met knoflook en chili sausquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nouhou ik heb Spaghetti gegeten met boursin en spinazie a la créme en
gebakken champignons en uitjes.
Ja ja is zéér vergelijkbaar !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik iets bijna vergelijkbaars, maar dan met chineese chicken noodles en zonder boursin en spinazie maar met knoflook en chili saus
En met de uitjes en de champignonsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ja is zéér vergelijkbaar !
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... dan was het bijna hetzelfde bijna....
brood met kaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vin ik ook lekker, ik ben dol op brood
Ik vooral met kaas en ham en vers uit de tostie-ijzer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vin ik ook lekker, ik ben dol op brood
is een beetje saaiquote:
zie mijn post...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik vooral met kaas en ham en vers uit de tostie-ijzer.
Ook nog lekker voor laat op de avondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik vooral met kaas en ham en vers uit de tostie-ijzer.
Alleen kaas en een beetje sambal saus erover is ook lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zie mijn post...
Ik ben alleen vegetariër dus geen ham
ow effe TV aan doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef sacha het volgende:
wat een smeerlap die Kamp bij DWDD![]()
nu is het MIJN schuld omdat ik mijn huis wil verwarmen en wil koken?
ik ben lui en saaiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is een beetje saaimet tomaat en ui en zwarte peper en dan in het tosti apparaat dat
is wel lekker
brrrrquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Alleen kaas en een beetje sambal saus erover is ook lekker.
Net de kachel half graadje lager gezetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef sacha het volgende:
wat een smeerlap die Kamp bij DWDD![]()
nu is het MIJN schuld omdat ik mijn huis wil verwarmen en wil koken?
Ja, dat is inderdaad lekker en dan het liefst plakjes bacon op de kaas leggen en voordat je de boterham erbovenop legt eerst even een beetje laten garen door het tosti-ijzer even een minuutje dicht te doen. Daarna de boterham erop, bakken en je vlamtostie is klaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Alleen kaas en een beetje sambal saus erover is ook lekker.
Ik heb hem net 5 graden hoger gezet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Net de kachel half graadje lager gezet
Ik ben al uren thuis !! Onder en bovenburen nemen het nu overquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb hem net 5 graden hoger gezet.
Sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef sacha het volgende:
ik eet g*dverd*mme brood en heb de houtkachel aan
Die luxe had ik in mijn vorige woning. Daar heb ik bijna nooit de kachel aangehad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al uren thuis !! Onder en bovenburen nemen het nu over
Dat kreeg ik vroeger thuis toen ik nog een kind was, maar zo gauw ik het huis uit was was het combineren met van alles en nog watquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, zet dat maar in het staatje leip
Weet ik veel, maar jij deed zo boos over je brood en kachelquote:
Zelf gebakken brood uit de kachel, zou dat kunnen ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar jij deed zo boos over je brood en kachel
En dat sacha zo zat te vloeken omdat ze haar schjmoel heeft gebrand?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf gebakken brood uit de kachel, zou dat kunnen ?
Dat zal het geweest zijn iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat sacha zo zat te vloeken omdat ze haar schjmoel heeft gebrand?
er stond een knipoog voorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar jij deed zo boos over je brood en kachel
ik kreeg thuis niets, brood met kaas is een luxequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kreeg ik vroeger thuis toen ik nog een kind was, maar zo gauw ik het huis uit was was het combineren met van alles en nog wat
jokkebrokquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de mijne ook, maar die zag je niet.
ja, anders raak ik in de warquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag van de week dezelfde maaltijd, zoals in grootmoeders tijd?
He ba, ik bepaal pas in de supermarkt wat ik die avond eet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag van de week dezelfde maaltijd, zoals in grootmoeders tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |