SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
ah, heb jij die fijne Avast vent ook?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef just me het volgende:
Zien we beren op de weg ?
Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.![]()
ik vlucht en vraag asiel aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat gevierd op het eiland, of laten ze je daarom vrij
Wil wil wel maar Geert nietquote:
Omdat je 6 jaar geregistreerd staat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
Waar zijn al die plaatjes, ik ben jarig
Wat jij wilquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je 6 jaar geregistreerd staat?
reagluurderquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
Waar zijn al die plaatjes, ik ben jarig
Nou dat valt wel mee met deze ellendequote:
afgesproken werk is hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dat je je meldt net nadat ik het aankondig
ellende? lees jij andersom of zo? of mis je het humor / sarcasme gen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee met deze ellende
Nee de poeslieve prrr prrrrrrrrrr Sarcasmequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ellende? lees jij andersom of zo? of mis je het humor / sarcasme gen?
Humor is een vakquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ellende? lees jij andersom of zo? of mis je het humor / sarcasme gen?
Hyves is zo.... 2005quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de poeslieve prrr prrrrrrrrrr SarcasmeIk zit liever op Hyves
Preciesquote:
Zelfs dit is niet grappigquote:
Wilde Hyves je niet of wilde jij Hyves niet ?quote:
Hij was niet leuk genoegquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Wilde Hyves je niet of wilde jij Hyves niet ?
Hyves woonde vast weer in een of ander ver buitenlandquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Wilde Hyves je niet of wilde jij Hyves niet ?
Ja, maar ik ben er nooit geweestquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Hyves woonde vast weer in een of ander ver buitenland
Mijn naamgever wel en die heeft me ooit mmegenomen voor een weekendje Benidorm, maar geen vonk die oversprong,,,quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoef is een Gomo, sjoef is een Gomo, na na na na na
Scherpquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je 6 jaar geregistreerd staat?
je vader is een Gomo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naamgever wel en die heeft me ooit mmegenomen voor een weekendje Benidorm, maar geen vonk die oversprong,,,
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
jij bent genetisch gemanipuleerd, nu weet ik het
Ik jou wel, maar daar maar je je verder niet druk omquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Laat Chufi maar schuiven
Ik heb besloten dat ik in dit topic niet meer ga quoten
Dan zouden we nu leuke plaatjes kunnen gaan posten van Homo'squote:
Mijn vader heeft me nooit Chufi genoemd... en zal dat ook al lang niet meer kunnen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
je vader is een Gomo? [ afbeelding ]
is je hartje nu gekrenkt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader heeft me nooit Chufi genoemd... en zal dat ook al lang niet meer kunnen...
geoefend voor wat dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Griek ook nog geoefend vanavond?
voor die balletjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geoefend voor wat dan?
wil iemand even de beelden die ik hier bij krijg stopzettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Griek ook nog geoefend vanavond?
Dan krijg je meer beeldn door dan ik want ik snap het niet !quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
wil iemand even de beelden die ik hier bij krijg stopzetten
Weet ik veel, maar die balletje is geen nederlandsquote:
owwwwwwwwwwwww je hebt het over voetbal?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Ned - Ita is net afgelopen en je bent er ...
Niet? Is het Duits?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar die balletje is geen nederlands
Beetje slappe Griek heb je Fann, Voetbal is toch alles voor naties in noodquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwww je hebt het over voetbal?
houdt ie niet van
ejjjjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje slappe Griek heb je Fann, Voetbal is toch alles voor naties in nood
Jij vraagt 'wie zijn balletje?' Nee, dat is intelligent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffffffff nu snap ik hem wel![]()
ik dacht al wat loopt Lien weer slap te lulllen
ja nou die hele SC is achterlijk, dus dat maakt ook niks meer uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vraagt 'wie zijn balletje?' Nee, dat is intelligent.
Nee, als het Duits was geweest was het wel goed geweest.quote:
U zegt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou die hele SC is achterlijk, dus dat maakt ook niks meer uit
serieus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sorry, ik zit hier bijna te huilen van het lachen
quote:
In Deutsland kennen ze alleen das Tor!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, als het Duits was geweest was het wel goed geweest.
'Die balletje' is wel Nederlands, alleen niet correct.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, als het Duits was geweest was het wel goed geweest.
er is geen grahaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?![]()
Ik zal de grap wel niet snappen dan denk ik![]()
Lastig, hč. Maar dat went vast. En anders zou ik me maar niet druk maken, maar dat is niet verplicht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lees maar terug, dan denk je echt, waar hebben die mensen het over?
![]()
ik snapte er in ieder geval geen snars van
Volgens mij zijn ze allemaal straalbezopen Fann.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
ah..... oké heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
er is geen grahaaaaaaaaaaaap![]()
ik moet gewoon lachen
Je moet ook niet teruglezen,,,, Meelezen en dan begrijp je hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Dat vermoeden krijg je wel...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal straalbezopen Fann.
Wat jij wiltquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Die balletje' is wel Nederlands, alleen niet correct.
oké ik lees even mee...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet teruglezen,,,, Meelezen en dan begrijp je het
Ik denk dat ze het ook niet moet willen begrijpenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet teruglezen,,,, Meelezen en dan begrijp je het
Aannamequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg je wel...
ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké ik lees even mee...
Quote jij me nou Dees?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet moet willen begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |