Bij de aldi ja. Gewoon naar de betere supermarkten gaan. Echt mooie meisjes vaak daar.quote:
Vomar, dichtsbij, maar ook vaak bij de dirk niet veel soeps, AH meestal wel maar is wel water verder vaakquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij de aldi ja. Gewoon naar de betere supermarkten gaan. Echt mooie meisjes vaak daar.
ik zeg altijd hoi en fijne dag en heb dat nooit als ongemakkelijk ervarenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Hier bij de Albert Heijn, Dekamarkt, Action allemaal leuke kassameisjes. Ik ging zojuist afrekenen en toen groette dat kassameisje mij niet dus ik keek vanuit mijn ooghoek met 1 oog haar aan en toen zei ze: "hoi", ik zei toen terug: " haij". Ik vind het maar ongemakkelijk.
Dat is ook mijn ervaring. Ik wilde dan ook altijd hierom bij de AH gaan werkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
De mooiste meisjes werken bij de AH.
Voor dát zelfs niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Ik wilde dan ook altijd hierom bij de AH gaan werkenmaar ik had er de ballen niet voor.
Ooh, stiekem supermarktmeuk verkopen vanuit je kelderquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb nog een paar kassmeisjes in de kelder, mocht je interesse hebben
je kan ook vriendelijk zijn zonder als geilneef over te komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef Trebo het volgende:
Je denkt dat je sjans hebt ja.. het kassa meisje denkt "jezus, perverseling nummer 150, flikker op kneus"
Mijn probleem is denk ik dat ik denk dat zij denken dat ik hen wil neuken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kan ook vriendelijk zijn zonder als geilneef over te komen
waarom doen ze dan altijd lief en zeggen ze tot straksquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef Trebo het volgende:
Je denkt dat je sjans hebt ja.. het kassa meisje denkt "jezus, perverseling nummer 150, flikker op kneus"
staat in het draaiboek, klant laten terugkomenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom doen ze dan altijd lief en zeggen ze tot straks
Ik stem voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
staat in het draaiboek, klant laten terugkomen
wachten op de dag dat ze het veranderen in
klant laten komen
Nee, ik dacht dat ik in mijn omgeving als viezerik gezien zou worden. Toen maar jaartje in distributiecentrum gewerkt.quote:
ik zou dan geen naambordje omdoenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Re het volgende:
Ons kassameisje heet jihad, altijd een explosief gesprekje
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Re het volgende:
als jij hoi zegt met een glimlach, dan zouden ze niet het idee moeten krijgen dat ze je wil gevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn probleem is denk ik dat ik denk dat zij denken dat ik hen wil neuken.
Knurft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ik in mijn omgeving als viezerik gezien zou worden. Toen maar jaartje in distributiecentrum gewerkt.
Hè, wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Re het volgende:
beheurlijkquote:
waarom zou je anders glimlachen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als jij hoi zegt met een glimlach, dan zouden ze niet het idee moeten krijgen dat ze je wil geven
waarom niet? Of glimlach jij alleen maar als je wil neuken?quote:
Of aan dr tietjes wil zitten, jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
waarom niet? Of glimlach jij alleen maar als je wil neuken?
ja echt, al schijnt de echte betekenis wat milder te zijnquote:
stoerquote:
Kan me echt niet voorstellen dat iemand zo heet, misschien heb je het verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja echt, al schijnt de echte betekenis wat milder te zijn
nah is echt zoquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat iemand zo heet, misschien heb je het verkeerd gelezen?
Dat is een vrij normale naam.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat iemand zo heet, misschien heb je het verkeerd gelezen?
En zelfs dit kan je nog niet goed typen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel of niet? Ik kijk altijd naar de betaalscherm namelijk.
Ja, dat is toch goed, dat is wat je als man moet doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn probleem is denk ik dat ik denk dat zij denken dat ik hen wil neuken.
Tuurlijk, gewoon doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het oke om een nummer te vragen bijvoorbeeld?
Met kassameisjes flirten is briljant heeft me vaak gratis bier opgeleverd, ze kregen het vaak wat warmquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen.
Een beetje verstandig kassameisje geeft je dan het doorkiesnummer van de informatiebalie
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:37 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Met kassameisjes flirten is briljant heeft me vaak gratis bier opgeleverd, ze kregen het vaak wat warm.
En nummers regelen enz is prima te doen heb er toch meerdere geregeld.
meisjes
Neen, ik ben geen geile lekkere jongen. Maar genoeg zelfvertrouwen om ze aan durven te sprekenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:46 schreef Gripper het volgende:
[..]Tuurlijk internetheld
"Oh Imanidiot, je bent zo'n woest aantrekkelijke man, je pakte me in met 1 oogopslag. Ik druip van m'n kassakrukje, ik ben zo in de war van geilheid dat ik je deze krat bier nu gratis meegeef"
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef flyguy het volgende:
Is het niet normaal om met ieder mens waarmee je iets van interactie hebt oogcontact te maken?
Beetje normaal mens wel. Contactgestoorden moeten daar over nadenken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
In elke winkel waar je binnenkomt/iets koopt maak je toch oogcontact?
Haha, dit inderdaad. Dat meisje hoort vriendelijk te doen tegen klanten, maar sommige druiloren zien dit als flirten. Dear lord.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit voor autistentopic.
En wat hebben Fokkers sowieso met kassameisjes? Is dit op hun moeder na de enige interactie die ze met vrouwen hebben? Elke dag een magnetronmaaltijd, blikje energydrink en een zak chips kopen en dan even glimlachen naar het kassameisje.
En als er oogcontact is, of ze ook glimlacht terug, dan kun je misschien eindelijk je maagdelijkheid verliezen. Want dat zijn namelijk signalen dat ze je piemel wil.
Hier in Schiedam werkt me anders een lelijke vadsige asociale ZEUGquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
De mooiste meisjes werken bij de AH.
Niet doen, bij de meeste ketens mag je geen fooien accepteren en moeten ze het inleveren. Toen ik bij de AH werkte gaven ze als excuus hiervoor dat dat moest om je kassaverschil een beetje goed te maken aangezien je elke week wel een paar euro te kort komtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:28 schreef wspa_ het volgende:
Als een mooi kassameisje me lief aankijkt geef ik d'r meestal wel fooi. Gewoon bedrag netjes naar boven afronden. Lelijke zeugen krijgen geen cent teveel
Precies, fooi komt gewoon ten gunste van de supermarkt zelf. Wel schattig dat die sukkeltjes de lokale supermarkt spekken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet doen, bij de meeste ketens mag je geen fooien accepteren en moeten ze het inleveren. Toen ik bij de AH werkte gaven ze als excuus hiervoor dat dat moest om je kassaverschil een beetje goed te maken aangezien je elke week wel een paar euro te kort komt
Ik geef nooit fooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, fooi komt gewoon ten gunste van de supermarkt zelf. Wel schattig dat die sukkeltjes de lokale supermarkt spekken.
Volgens mij heb jij gewoon helemaal geen ballen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Ik wilde dan ook altijd hierom bij de AH gaan werkenmaar ik had er de ballen niet voor.
Krent.quote:
ga jij in Utrecht op de Twijnstraat naar de AH?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Re het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |