Nee. Neeeeeee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Shredu > Zyzz.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die boven benen je afschrikken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Neeeeeee.
Dit is niet lekker.
Ja daarom gewoon elke dag 5gr creatine, jaartje trainen en je bent zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beest, maar dt duurt lang zonder supplementen.
Kuiten heb ik wel goed, altijd gevoetbalt enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon elke dag 5gr creatine, jaartje trainen en je bent zo.
En kuiten zijn voor een heel groot deel genetics.
Voordeel dat wanneer je voetbal doet, je geen benen hoeft te trainen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kuiten heb ik wel goed, altijd gevoetbalt enzo.
Maar zo ripped vind ik persoonlijk niet echt praktisch, denk dat je veel commentaar en vooroordelen krijgt.
True, maar voetbal nu niet meer dus doe heel af en toe.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Voordeel dat wanneer je voetbal doet, je geen benen hoeft te trainen.
Daarom, gewoon 2x per week voetbaltraining en een wedstrijd, krijg je vanzelf benen zoals op die foto.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Voordeel dat wanneer je voetbal doet, je geen benen hoeft te trainen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom, gewoon 2x per week voetbaltraining en een wedstrijd, krijg je vanzelf benen zoals op die foto.
Idd check de benen van seedorf maar eens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom, gewoon 2x per week voetbaltraining en een wedstrijd, krijg je vanzelf benen zoals op die foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 1marcelfilms op 06-02-2013 23:45:56 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Sjezus, ik vind iemand qua lichaam niet snel te dik of te dun, maar dit is gewoon ziek.quote:
Nee. Te gespierd, te dun.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef very het volgende:
Al dat overdreven gedoe...dit lijkt mij het ideale lichaam (al zou de borst net iets groter mogen)
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat de meeste vrouwen zoiets mooier vinden dan zo'n hulk-lichaam
dit is al te, en vooral die benen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Shredu > Zyzz.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Niet elke roids geven je een opgeblazen Lichaam, wil je droog en meer spier neen dan gewoon trenbolone > vetverbranding en meer massaquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef applefishstick het volgende:
Een mr. olympia fysiek too much vinden kan ik me goed voorstellen. Voor mij geen juice teveel nadelen moet wel zeggen dat ik het overwogen heb. Word gewoon zo breed als jij wilt. Tuurlijk vind niet iedereen dat mooi maar je kan moeilijk iedereen tevreden houden.
zo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Pluizel het volgende:
Beh, ik vind het allemaal 3 keer niksWaarom niet gewoon een kerel die wél gespierd is (gewoon van regelmatig sporten) en die ook gewoon een normaal vetpercentage heeft?
Het metrische systeem, gebruik het.quote:
Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
is logisch, want die dunne vent met die paar spieren is ook gezond en leeft precies hetzelfde leven, dus hij MOET betere genen hebben dan die spierbundel die veel spieren heeft meer niet beter leeft..quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:46 schreef DeRakker. het volgende:
Vrouwen vallen op gespierde mannen maar willen geen vaste relatie met ze, schreven we anderhalf jaar geleden. Omdat de uitspraken van onderzoeker David Frederick ons nog steeds intrigeren hebben we zijn publicatie er maar eens bijgepakt. Wat we lazen delen we graag met jullie.
Musculatuur is een uithangbord voor gezondheid. Een man met spieren verbruikt veel energie. Spieren verraden dus dat een man goed voor zichzelf kan zorgen. Spieren staan ook voor kracht, en betekenen dat een man bescherming kan bieden. Spieren staan voor goede genen, die een vrouw graag in haar kinderen wil stoppen. Dus daarom vallen vrouwen op gespierde mannen. Wil de theorie.
Maar klopt die theorie ook? Er zijn ook argumenten voor het tegenovergestelde. Mannen met veel spieren hebben veel androgenen in hun lichaam. Androgenen betekenen ontrouw en misschien zelfs geweld, zeggen biologen. Een vrouw die het aanlegt met man die tsjokvol androgenen zit riskeert haar leven. Dus zijn gespierde mannen juist niet aantrekkelijk.
Frederick, verbonden aan de University of California in Los Angeles, liet honderveertig studentes een figuur zien van mannenlichamen, met meer of minder spieren.
[ afbeelding ]
Daarna vroeg Frederick de studentes hoe aantrekkelijk ze de lichamen vonden. De figuur hieronder geeft de scores aan: hoe hoger de curve, hoe hoger de score. Vrouwen vinden de ultiem gespierde lichamen uitgesproken onaantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Frederic liet ook realistische figuren van mannenlichamen genereren. De lichamen hadden meer of minder vet, en meer of minder spieren. Je ziet ze hieronder.
[ afbeelding ]
De onderzoekers lieten de figuren zien aan de studentes, en vroegen ze te omschrijven wat voor eigenschappen pasten bij de lichamen. Zijn de mannen seksueel aantrekkelijk? Zijn ze dominant? Zijn ze lief? Zijn ze gewelddadig (volatile)? De figuur hieronder laat de scores zien.
[ afbeelding ]
De brawny-man is volgens de vrouwen ietsiepietsie minder aantrekkelijk dan de built-man. Hij is niet lief, en moet altijd de baas spelen en hij heeft losse handjes. Toen de onderzoekers ernaar vroegen, bleek dat vrouwen opvallend vaak one night stands met zulke mannen hadden, maar juist opvallend weinig vaak een vaste relatie. Gespierde mannen zijn er voor de lol.
Voor de gemiddelde bodybuilder is dat allemaal niet relevant. Zijn fysiek is stukken verder ontwikkeld dan de brawny- en built-fysiek die vrouwen aantrekkelijk vinden. Het is raar maar waar: als bodybuilders vrouwen willen verleiden, zullen ze het moeten hebben van hun karakter.
http://www.ergogenics.org/psychologie41.html
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:36 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet?
De meeste professionele voetballers doen zelf aan krachttraining voor benen.
Seedorf, C Ronaldo daarom hebben ze ook grote benen.
Een speller als Messi die dat nauwelijks doet heeft zulke benen
[ afbeelding ]
Als je gespierde benen wilt hebben moet je echt gaan squatten en dan ook met behoorlijk veel gewicht.
http://krachttraining.net(...)oor-wielrenners.htmlquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef TrapsAndDelts het volgende:
Voor mij is te extreem
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij perfect
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je dan wel aan de speciale supplementen.
Fok Vrouwen?? of anderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ladies & gentlemen: we got him!
His name is Kai![]()
I´ll send you the bill
Nee natuurlijk geloof ik dat niet. Is echt zo'n curlbrah mentaliteit. Voetballers en wielrenners enzo trainen ook gewoon benen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:36 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet?
De meeste professionele voetballers doen zelf aan krachttraining voor benen.
Seedorf, C Ronaldo daarom hebben ze ook grote benen.
Een speller als Messi die dat nauwelijks doet heeft zulke benen
[ afbeelding ]
Als je gespierde benen wilt hebben moet je echt gaan squatten en dan ook met behoorlijk veel gewicht.
pisterijden is 'een beetje fietsen'quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
http://krachttraining.net(...)oor-wielrenners.html
Ga eens lezen jij.
Je gelooft toch niet dat je zulke benen krijgt met een beetje fietsen....
Kap even met dat trollen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pisterijden is 'een beetje fietsen'
ga eens terug naar de realiteit
noem mij een sportschoolknul die 75km/u kan fietsen
ah sportschoolonzekerheid, als iemand daadwerkelijk iets kan moet het snel weer over dumbells gaanquote:
Nee ik heb groot respect voor wielrenners alleen is het onmogelijk om zulke benen te krijgen door alleen maar te fietsen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ah sportschoolonzekerheid, als iemand daadwerkelijk iets kan moet het snel weer over dumbells gaan
ja daarom zie je nooit wielrenners op straat, alleen meer krachttraining aan het doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Nee ik heb groot respect voor wielrenners alleen is het onmogelijk om zulke benen te krijgen door alleen maar te fietsen.
Krachttraining is een vereiste.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daarom zie je nooit wielrenners op straat, alleen meer krachttraining aan het doen
Wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daarom zie je nooit wielrenners op straat, alleen meer krachttraining aan het doen
Laat die mensen lekker in een sprookje leven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
http://krachttraining.net(...)oor-wielrenners.html
Ga eens lezen jij.
Je gelooft toch niet dat je zulke benen krijgt met een beetje fietsen....
Alle topsporters doen aan krachttraining.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat iemand aan krachttraining doet moeten ze het allemaal doen? okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alle topsporters doen aan krachttraining.
Zelfs Usain Bolt.
Krachttraining heb je gewoon nodig voor meer spiermassa, voor een grotere explosieve kracht die je kan toepassen in de sport.
Bij voetballers bijv. om hardere trappen te geven en bij wielrenners makkelijker een berg op te komen.
Het is onmisbaar als aanvulling.
Usain bolt doet zowel krachttraining als sprinten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´ll send you the bill
Ja. Forstermann van die picca van Life2.0 doet o.a. 640kg legpress.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Nee ik heb groot respect voor wielrenners alleen is het onmogelijk om zulke benen te krijgen door alleen maar te fietsen.
Krachttraining is een vereiste.
Nope obliques niet mooiquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Perfecte built imo.
[ afbeelding ]
No offense tegen babo maar die gast is een kabouter man, voorderest babolimp ^0^ cheeky smilequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Perfecte built imo.
[ afbeelding ]
- 4/10 facial aestheticsquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Perfecte built imo.
[ afbeelding ]
Ziet er anders gewoon goed uit hoor. (lichaam)quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
- 4/10 facial aesthetics
- Vagina abs
- Manlet
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
No offense tegen babo maar die gast is een kabouter man, voorderest babolimp ^0^ cheeky smile
Wat is deze??quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
- 4/10 facial aesthetics
- Vagina abs
- Manlet
Zn abs zijn idd vaag, en op die foto is niet te zien hoe mini die gast is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
- 4/10 facial aesthetics
- Vagina abs
- Manlet
Hij is iets van 1.70 toch ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zn abs zijn idd vaag, en op die foto is niet te zien hoe mini die gast is.
En ook hij heeft gecycled
Die hele aesthetics crew cycled voor het leven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zn abs zijn idd vaag, en op die foto is niet te zien hoe mini die gast is.
En ook hij heeft gecycled
Ja maar de meeste hebben een aesthetic fysiek, shredded as fuark. Komt babo aan met zn manlet genetics, alsnog op zn driewielerquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die hele aesthetics crew cycled voor het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |