Dat begrijp ik nou niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als ik moet kiezen tussen een papzak, soepstengel of een opgeblazen wezen als de OP, dan kies ik voor de papzak of de soepstengel
er is niks mis met een getraind lichaam, er is iets mis met een overdreven getraind en onnatuurlijk lichaam. Ik vind wielrenners of schaatsers (bijvoorbeeld) mooiquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nou niet.
Wat is er mis met een goed getraind lichaam?
Ik zou er alleen respect voor hebben, keihard werken en veel discipline voor nodig.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er is niks mis met een getraind lichaam, er is iets mis met een overdreven getraind en onnatuurlijk lichaam. Ik vind wielrenners of schaatsers (bijvoorbeeld) mooi![]()
Ik vind die aders (?) en overdreven spierbundels gewoon echt heel erg lelijk en zelfs viezig eruit zien.
prima.quote:
Weet ik maar ik krijg nu al gezeik van vrienden dat ik te breed wordt en ze maken zich zorgen etc etc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
prima.
Ik houd zelf niet zo van die buikspieren (mag wat minder) maar als mijn vriend dat zou hebben of ambieren zou ik er prima mee kunnen leven. En ik kan me erg goed voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dit wel heel erg mooi vinden.
Maar smaken vschillen toch en als jij het mooi vindt zoals in de OP, waarom dan niet?
vraag ze of ze het minder erg vinden als je een check up laat doen ofzo, datze je met rust laten dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Weet ik maar ik krijg nu al gezeik van vrienden dat ik te breed wordt en ze maken zich zorgen etc etc.
Mijn familie zeikt ook elke keer, als ik straks nog breder wordt het nog erger.
Ik denk eerder dat ze jaloers zijn, de meest vrienden doen nooit iets aan sport en de meeste familieleden hebben obesitas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag ze of ze het minder erg vinden als je een check up laat doen ofzo, datze je met rust laten dan?
kan ook, maar er zijn ook mensen die het echt niet mooi vinden he. En zich zorgen maken... Kan het me voorstellen, mijn ex had een vergroot hart door teveel sporten op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze jaloers zijn, de meest vrienden doen nooit iets aan sport en de meeste familieleden hebben obesitas.
Stats phucking phagquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Weet ik maar ik krijg nu al gezeik van vrienden dat ik te breed wordt en ze maken zich zorgen etc etc.
Mijn familie zeikt ook elke keer, als ik straks nog breder wordt het nog erger.
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Pluizel het volgende:
Beh, ik vind het allemaal 3 keer niksWaarom niet gewoon een kerel die wél gespierd is (gewoon van regelmatig sporten) en die ook gewoon een normaal vetpercentage heeft?
Heb ze gehad dus ze bestaan! Tot ie zo hard ging trainen en weinig eten dat het vet eraf ging. Toen vond ik de meneer in kwestie nogal eng zonder kleding, echt een wandelende anatomie-oefeningquote:
Zyzz.quote:
die kuitjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Shredu > Zyzz.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Dan ben je wel een beest, maar dt duurt lang zonder supplementen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Shredu > Zyzz.
Bewijs:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |