wtf..quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
Fapdoekje leggen,
Niemand zeggen,
Ik heb de hele nacht gewaakt.
Twee paar schoenen heb ik afgemaakt:
Eén van stof en één van leer,
Hier leg ik mijn Fapdoekje neer.
Gadverquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
Fapdoekje leggen,
Niemand zeggen,
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
Fapdoekje leggen,
Niemand zeggen,
quote:
Groetjesssssquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben weg, dus het niveau zal wel flink omhoog gaan![]()
Doei schatjes![]()
Aan wie?quote:
Doeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
Doei schatjes![]()
Aan jezelf!quote:
Is dat hetzelfde danquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij begon over je handdoeken
doeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
Doei schatjes![]()
hamer moest lachenquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb een fapdoek voor mijn mond :S
want jij lust graag sperma?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb een fapdoek voor mijn mond :S
ja bahquote:
Nee, ik wil nier herkend wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
want jij lust graag sperma?
waarom een fapdoek dan, die is dan lekker hard en dan ga jij hem voor je mond doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, ik wil nier herkend worden
#OFSWAG
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom een fapdoek dan, die is dan lekker hard en dan ga jij hem voor je mond doen
Hij is gewassenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom een fapdoek dan, die is dan lekker hard en dan ga jij hem voor je mond doen
promquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze je goed verdoofd niet, anders is de pijn vreselijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Is een gaatje in je kies vullen eng? Bij de tandarts enzo?
de verdoving is het meest pijnlijke en het boren is gewoon irritant. That's itquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Nee, ze verdoven je gewoon met een paar kleine prikjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
mehquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze je goed verdoofd niet, anders is de pijn vreselijk
Gevecht?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
tandarts heeft mn tanden ook weer gelijk gemaaktwas bij een voortand een stukje uit van dat gevecht vorige week. Zag er niet uit.
Verdoving is idd kutquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de verdoving is het meest pijnlijke en het boren is gewoon irritant. That's it
Nee joh tuurlijk niet.quote:
Ja ranzig spulquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Verdoving is idd kutvooral als ze het in je mond laten lopen en dat je het proeft
Wou net zeggenquote:
Ze prikten bij mij een keer in een zenuw met die verdovingquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik roepen dat het pijn deed gaat ze gewoon door
Nee ik weet niet hoe dat kan. Was opeens een stukje wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ranzig spul
[..]
Wou net zeggen
Ja dat wijf moet echt niet zeuren de 18e hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze prikten bij mij een keer in een zenuw met die verdovingecht dat voelde kut
En ook eigenwijs de keer daarna zonder verdoving gedaan... dat was echt pijnlijk
geef me een Squote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geef me een S
geef me een T
geef me een U
STU
We klappen die chineesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat wijf moet echt niet zeuren de 18e hoor
Stomme chinees die me pijn doet
Mooizoquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is toch klein dus we kunnen haar aan
Nopequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
als jullie op laptop enzo zitten, zijn jullie vingers dan ook altijd zo koud
Nee, geen last van eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
op de computer wel jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Nopequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Niet hatenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef Stuart het volgende:
Nu staat hier dat bagger Thrift Shop nummer zelfs op 1
vrouwendingetje neem ik aan dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijne ook, irritant is dat
Denk het wel. echt vervelend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrouwendingetje neem ik aan dan?
weeniequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrouwendingetje neem ik aan dan?
jawel. want dit is voor bazenquote:
dat blijkt dan maar weerquote:
quote:
Ik denk 28 februariquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
ok, ik heb dus nieuwe zorgverzekering, die 1 maart in gaat. Maar wanneer stopt die oude dan? Met mijn verjaardag of ook pas 1 maart?
ook tot 1 maart. Verzekeringen gaan altijd per de eerste van de maand dacht ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
ok, ik heb dus nieuwe zorgverzekering, die 1 maart in gaat. Maar wanneer stopt die oude dan? Met mijn verjaardag of ook pas 1 maart?
28 februari denk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Geen idee, ik ken je polis nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
Oke, dus ik kan nog gratis naar de tandarts?
Voor 1 maart welquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
Oke, dus ik kan nog gratis naar de tandarts?
Als ze het eerder kon nu vast ookquote:
oke nicequote:
die van ons wordt rond de 25e afgeschrevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ook tot 1 maart. Verzekeringen gaan altijd per de eerste van de maand dacht ik.
Dekkingstijd en afschrijfdatum staan los van elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die van ons wordt rond de 25e afgeschreven
Daar ga ik ook vanuit. Volgens mij sowieso tot je 18e toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze het eerder kon nu vast ook
Schatting maken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
nog een vraag he.
als je zorgtoeslag wilt aanvragen moet je aangeven wat je in 2013 gaat verdienen per maand. Maar dat weet ik nog helemaal niethoe doe je dat dan?
ja dat gaat lastig als je variabele uren hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
nog een vraag he.
als je zorgtoeslag wilt aanvragen moet je aangeven wat je in 2013 gaat verdienen per maand. Maar dat weet ik nog helemaal niethoe doe je dat dan?
ja idd. dus weet het echt nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat gaat lastig als je variabele uren hebt
De BLD ook niet. Dus ga uit van een verwacht gemiddelde en ga niet te laag zitten zodat je ook niet hoeft terug te betalenquote:
Ik heb gewoon alles van 2012 ingevuld. Ga ik sowieso wel overheen, maar achquote:
Hou op schei uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Taexon het volgende:
Vinden jullie allemaal verassingen ook zo leuk?
En dan moet je waarschijnlijk dus terug betalen dat je nu mogelijk teveel krijgt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles van 2012 ingevuld. Ga ik sowieso wel overheen, maar achWel maandelijk ¤88:)
Nee, absoluut niet zelfsquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Taexon het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Taexon het volgende:
Leuk maar ik kan er níet tegen en wil altijd weten wat de verassing isquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Taexon het volgende:
Gaat het over de jaaropgave?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles van 2012 ingevuld. Ga ik sowieso wel overheen, maar achWel maandelijk ¤88:)
Ik zal er niet heel veel over heen gaan, maar de zomervakantie zal wel aantikken ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan moet je waarschijnlijk dus terug betalen dat je nu mogelijk teveel krijgt?
ik wil je wel wat gevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik krijg helemaal niks, stakker ik
Ach gossiequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
dildo'squote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik vind dit niet leuk
en penissen mogen niet jij rebel
Toch lastig als je straks bijv. 200 euro (op jaarbasis) moet terugbetalen lijkt me. Nou ja, ik ken de bedragen ook verder niet. Ik heb er zelf immers niet mee te makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal er niet heel veel over heen gaan, maar de zomervakantie zal wel aantikken ja.
Waarom? Geen tijd voor fok?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is het toch vreselijk om een goed boek te lezen
Goede boeken zijn wel goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Let maar opquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zal lekker staan in je zoekgeschiedenis
Wat? Lezen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik dat later nooit zal kunnen![]()
Wacht maar ik krijg je nog welquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Let maar op
(Ik heb zelf een pesthekel aan verassingen want ik ben te nieuwsgierig)
Dus pest ik anderen met verassingen
Neeeequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoezo nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik dat later nooit zal kunnen![]()
quote:
niet?!quote:
Dan ben je waarschijnlijk ook geen 18quote:
Nee kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook geen 18
quote:
Er komen vast nog wel meer goede boeken uit in de toekomstquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat die boeken verdomd goed zijn geschreven
Veel ;dquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor boeken lees je zoals ?
ooh okeequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar ik betaal het ook niet
Ja maar die wil ik schrijvenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel meer goede boeken uit in de toekomst
Ook. Maar ook gewoon als ontspanning.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Veel ;d
Jij moet zeker voor je lijst lezen?
Nou, doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar die wil ik schrijven
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
We willen geen haters, we willen geen praters, we chillen hem relaxt en zeggen laters.
Dat is voor kindertjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik krijg mijn kinderbijslag, keep hatin'. Swaggerjagger.
Niet op je tweede al kunnen lezenquote:
Zoveel is dat niet toch? Wat zal het zijn? 300 euro per kwartaal? Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik krijg mijn kinderbijslag, keep hatin'. Swaggerjagger.
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk
Niet op je tweede al tweetalig zien en Grieks en Latijn kunnen lezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet op je tweede al kunnen lezen
pingen met de boys, de held dag dorrrr, dat is de reden dat ik jou niet hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dit is de rap van 3kb zet m op je iphone of je bb en als je die niet hebt doe je niet mee.
Zo'n feest is het niet hoor, valt tegen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee klopt
was het maar zo'n feest
300 ja,quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel is dat niet toch? Wat zal het zijn? 300 euro per kwartaal? Geen idee eigenlijk
Vind het sowieso een achterlijk iets. Een fokpremie van net na de oorlog
Ah oké. Voor je lijst zou ik Herman Koch en Tessa de Loo wel aanraden. Verder lees ik ook veel ontspanning maar meer gewoon dat ik een random boek uit de kast pak en dat ga lezen, en als het leuk is dan lees ik door en als het niet leuk is niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook. Maar ook gewoon als ontspanning.
Nou ja, anderzijds is 100 euro per maand natuurlijk niet verkeerdquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
pingen met de boys, de held dag dorrrr, dat is de reden dat ik jou niet hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
pingen met de boys, de held dag dorrrr, dat is de reden dat ik jou niet hoor
Nee dat is waar, het gaat me ook meer om de 18+ feesten makkelijker binnenkomen en andere makkelijkheden, en stufi is ook wel fijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet hoor, valt tegen.
juist daaromquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, anderzijds is 100 euro per maand natuurlijk niet verkeerd
Ik ben een rock chick en dat weten dan de meesten, kom een keertje spacen op mn leipe feestenquote:
Aan de ene kant wil ik ze wel lezen, maar aan de andere kant heb ik daar het geduld niet voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
En heb je The Hunger Games al gelezen?
we chillen in Nooddorp, we chillen elke dag, met mn vrienden tot laat in de nachtquote:
Mhh, Herman Koch is dus absoluut niet mijn smaakquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké. Voor je lijst zou ik Herman Koch en Tessa de Loo wel aanraden. Verder lees ik ook veel ontspanning maar meer gewoon dat ik een random boek uit de kast pak en dat ga lezen, en als het leuk is dan lees ik door en als het niet leuk is niet.
En heb je The Hunger Games al gelezen?
Als ze opschieten met het inkomen van je ouders berekenen is het fijn jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is waar, het gaat me ook meer om de 18+ feesten makkelijker binnenkomen en andere makkelijkheden, en stufi is ook wel fijn.
Nootdorp.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
we chillen in Nooddorp, we chillen elke dag, met mn vrienden tot laat in de nacht
stufi kreeg ik op mijn 17e ook hoor, moet je voor studeren. Zit je nog op de middelbare krijg je een soort van scholierentoeslag ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is waar, het gaat me ook meer om de 18+ feesten makkelijker binnenkomen en andere makkelijkheden, en stufi is ook wel fijn.
bahquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
herman koch - het diner. ik werd gek van dat boek
oh lolquote:
Ik eb wel eens gefantaseerd dat ze haar kleren dan uittrekt, gaat paaldansen en een bb in haar vagijn douwtquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
iphone is de beste dat weten we allemaal maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na
Ik niet. Ze heeft wel leuke krulletjes in dr haar als Beyonce.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik eb wel eens gefantaseerd dat ze haar kleren dan uittrekt, gaat paaldansen en een bb in haar vagijn douwt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik eb wel eens gefantaseerd dat ze haar kleren dan uittrekt, gaat paaldansen en een bb in haar vagijn douwt
ik studeerde ook op mijn 16/17e en toen had ik nergens recht opquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stufi kreeg ik op mijn 17e ook hoor, moet je voor studeren. Zit je nog op de middelbare krijg je een soort van scholierentoeslag ofzo
nu een krankzinnig drukke week, maand, leven, maar gelukkig is het in juni zomervakantie. = werken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
Vrijdag een krankzinnig drukke dag maar gelukkig is het daarna weekend
MBO dan toch? dan is er niet zoiets als stufi dacht ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik studeerde ook op mijn 16/17e en toen had ik nergens recht op
mbo ja maar toen ik 18 werd in niveau 2 kreeg ik wel stufi omdat ik er toen pas recht op hadquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MBO dan toch? dan is er niet zoiets als stufi dacht ik
Waar ben je dan zo krankzinnig druk mee je hele leven?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
nu een krankzinnig drukke week, maand, leven, maar gelukkig is het in juni zomervakantie. = werken.
dan werkt het gewoon anders...quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo ja maar toen ik 18 werd in niveau 2 kreeg ik wel stufi omdat ik er toen pas recht op had
Duo is sowieso vaagquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan werkt het gewoon anders...
Ja multitasken eh (of hoe dat ook heet.) i dunnoquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ben je dan zo krankzinnig druk mee je hele leven?
ik keek gewoon take me out enzo met die kinderen. komt die vrouw nog even terug. "Ja misschien beter als je iets anders gaat kijken."quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kijk verplicht babytv omdat hij van andere zenders nachtmerries krijgt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja multitasken eh (of hoe dat ook heet.) i dunno
Like what?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
Ik ben nu nog veel meer dingen tegelijk aan het doen.
is toch niet moeilijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
Ik ben nu nog veel meer dingen tegelijk aan het doen.
quote:
Ik kan sowieso niet zingenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
ik kan alleen niet typen en tegelijk zingen
Druk baasjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
boekpresentatie maken
muziek luisteren
ontspanning
drinken
eten
andere websites kijken zoals online webshops.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm a survivorrr i'm not blablaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
ik kan alleen niet typen en tegelijk zingen
drogersquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het raam dat iemand geen droger heeft in huis en alles op wasrekken hangt. Wat vinden jullie? Verstandig of groene rakker?
nee gewoon zingen en bijvoorbeeld dit typen, dat kan ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
I'm a survivorrr i'm not blabla
nee lukt niet igg als je dezelfde tekst probeert te zingen.![]()
Jij hangt alle handdoeken, lakens en dekbedovertrekken gezellig aan rekjes door het hele huis?quote:
Ik wel op zich.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet zingen
wij hebben een zolder waar we was ophangenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hangt alle handdoeken, lakens en dekbedovertrekken gezellig aan rekjes door het hele huis?
Mijn vader had voordat hij getrouwd had ook geen droger, puur omdat hij alles ophangde, ze zijn in zoverre niet essentieelquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het raar dat iemand geen droger heeft in huis en alles op wasrekken hangt. Wat vinden jullie? Verstandig of groene rakker?
gezelligquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek gewoon take me out enzo met die kinderen. komt die vrouw nog even terug. "Ja misschien beter als je iets anders gaat kijken."__
Maar dat duurt lang, is veel werk en het voelt niet zo zacht aan. Wat heb je tegen drogers? Het stroomverbruik? Wil jij later zelf geen droger?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben een zolder waar we was ophangen
Jupquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
Kunnen jullie fietsen met je mond dicht?
Nee, het is niet essentieel, dat is waar. Maar vind je het handig en prettig? Het lijkt me erg lastigquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn vader had voordat hij getrouwd had ook geen droger, puur omdat hij alles ophangde, ze zijn in zoverre niet essentieel
Doe het, doe het!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik ze wel lezen, maar aan de andere kant heb ik daar het geduld niet voor
Lekker vliegjes etenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
nee en mascara opdoen lukt ook niet met mond dichtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
jonguns kijk um hij is echt leukquote:
Kun jij niezen zonder met je ogen te knipperen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
Haha oke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mhh, Herman Koch is dus absoluut niet mijn smaak
Nee nog niet
Zijn ze daar bij jou nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ze opschieten met het inkomen van je ouders berekenen is het fijn ja
Ja tuurlijk anders ziet dat er zo mongolisch uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
Ja dat bedoelde ik met stufi, van die toeslag. Maar ik kon ff niet op het woord komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stufi kreeg ik op mijn 17e ook hoor, moet je voor studeren. Zit je nog op de middelbare krijg je een soort van scholierentoeslag ofzo
Als ik snel iets nodig heb is het niet handig. maarja ik woon ook niet bij me vader en hij heeft inmiddels een drogerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is niet essentieel, dat is waar. Maar vind je het handig en prettig? Het lijkt me erg lastig
Ja Peter moet opschieten met de jaaropgaaf van 2011quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Zijn ze daar bij jou nog steeds mee bezig?
Drogers zijn niet nodig en geen zachte handdoeken, idc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat duurt lang, is veel werk en het voelt niet zo zacht aan. Wat heb je tegen drogers? Het stroomverbruik? Wil jij later zelf geen droger?
Aha, dus ook hij heeft het gemak gekozenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als ik snel iets nodig heb is het niet handig. maarja ik woon ook niet bij me vader en hij heeft inmiddels een droger
Nee dat is echt moeilijk hoor. Niet echt open mond, maar ik moet wel door mn mond ademen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup
Ik hoop jij ook wel eigenlijk
daarom mondkapje togquote:
Tijdgebrekquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Drogers zijn niet nodig en geen zachte handdoeken, idc.
Stroomerbruik enzo. En beetje moeite kun je wel doen.
Oh dat kan ik wel met mn mond dichtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee en mascara opdoen lukt ook niet met mond dicht
vast nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij niezen zonder met je ogen te knipperen?
Ken je dat, een neus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is echt moeilijk hoor. Niet echt open mond, maar ik moet wel door mn mond ademen hoor
Niet AL mijn kleren gaan in de droger maar ik denk 75% toch zeker welquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn kleren gaan niet de droger in
Gaat mijn kwaliteit
ik alleen als ik me inspanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel met mn mond dicht![]()
Ja maar die heb je nodig. Ik wil later echt geen droger.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tijdgebrek
En stroomverbruik? Nou ja, dat is maar zo dan toch? Een vriezer en koelkast vreten ook veel stroom
Ja, maar. nou..quote:
Ik wil niet zonder drogerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar die heb je nodig. Ik wil later echt geen droger.
Is reuze handig. Een wasmachine heb je ook niet nodig, toch zou ik niet zonder kunnen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar die heb je nodig. Ik wil later echt geen droger.
Zijn vrouw al eerder, maar toen die bij elkaar introkken hij ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dus ook hij heeft het gemak gekozen
okquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen Okken die dat irritant vinden
Precies, kan ook prima met het handjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is reuze handig. Een wasmachine heb je ook niet nodig, toch zou ik niet zonder kunnen.
Of gewoon 'haha.', of 'leuk.', vooral die punt erachter zettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Verstandigquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zijn vrouw al eerder, maar toen die bij elkaar introkken hij ook
alsof jij het gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is reuze handig. Een wasmachine heb je ook niet nodig, toch zou ik niet zonder kunnen.
Naw deze situatie verdiende okquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of gewoon 'haha.', of 'leuk.', vooral die punt erachter zetten
Hij doet het vast niet op de handquote:
Was het met taxi ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Naw deze situatie verdiende ok
Verassing.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |