PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
NL - Ita zal wel geen fuck aan zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Nederland - Italië of Engeland- Brazilië
allebei?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Duitsland - Frankrijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Die beginnen later en dat wordt een gelijkspelquote:
We hebben zoveel ervaring en talent, maar echt veel toppers hebben we dan weer niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL - Ita zal wel geen fuck aan zijn
[ afbeelding ]
zie hem net weg gaan voor 600K 3-4-2-1quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef over_hedge het volgende:
If balotelli is 400K of zo op ps3. vind ik meevallen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie hem net weg gaan voor 600K 3-4-2-1
Daar word ik ook zo gek vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat alles weer voor iedereen werkt?![]()
[ afbeelding ]
...natuurlijk geen serieuze vraag, want het antwoord kan ik zelf ook wel bedenken.
Hij kon naar Inter in de winter, maar sloeg het aanbod af. Chelsea schijnt hem ook te willen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die Paulinho basisspeler bij Brazilie is
Das wel ziek veelquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:21 schreef over_hedge het volgende:
wtf if di natale is 90K gestegen in 2 dagen.
Ja beetje jammer dat ik hem wil hebbenquote:
Ik ken hem alleen van FUT, maar zijn NIF en IF zijn beide baasjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij kon naar Inter in de winter, maar sloeg het aanbod af. Chelsea schijnt hem ook te willen.
Hij is een van de meest teleurstellende spitsen die ik heb gehad. Zonde van je coins, net als 90% van de IF's.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ik hem wil hebben
Wil hem als cam gebruiken bij een 41212. maar ga er ook niet zoveel voor betalen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is een van de meeste teleurstellende spitsen die ik heb gehad. Zonde van je coins, net als 90% van de IF's.
Het kan wel, maar het lijkt me kut. Zoveel belachelijk goede Colombiaanse spitsen en dan zet je er een CAM neer..quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wilde ook eigenlijk IF Bale - IF Di Natale hebben maar ja, dat wordt wel een heel duur grapje op deze manier
ps.
zou dit een beetje werken ?
[ afbeelding ]
Corinthians is de beste club ter wereldquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van FUT, maar zijn NIF en IF zijn beide baasjesZou een goede CDM kunnen zijn bij elke topploeg (nogmaals alleen FUT dus
)
Mij lijkt IF James niet geschikt als spits.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wilde ook eigenlijk IF Bale - IF Di Natale hebben maar ja, dat wordt wel een heel duur grapje op deze manier
ps.
zou dit een beetje werken ?
[ afbeelding ]
Toevallig een De Vrij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
* wanneer moet feyenoord weer spelen * moet nog van een paar CB's af![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Corinthians is de beste club ter wereld
#wkvoorclubs
Het is meer omdat niet anders kan want daarachter staat iets compleet anders, valt anders niet te mixen met Martinezquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het lijkt me kut. Zoveel belachelijk goede Colombiaanse spitsen en dan zet je er een CAM neer..
Wat is het team erachter dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is meer omdat niet anders kan want daarachter staat iets compleet anders, valt anders niet te mixen met Martinez
Nu gewoon hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef BDIL het volgende:
Waarom begint Engeland-Brazilië om 9 uur op EL?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
NORDFELDT IN FORM WAAAAT GENIAAL![]()
![]()
![]()
NORDFELDT![]()
![]()
![]()
Stond 9 uur bij programmagids UPCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie de neuk is YS nou weer en hoezo is hij de op een naar rijkste rappert van Nederland
Ik vind die van ons mooierquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het volkslied van Italië mooier dan die van ons
De Arsenal versie van Monreal daalt heel snel in prijs
quote:
Jij gaat ook na school?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zowaar zingt het meerendeel van Oranje mee
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Meteen 0-1 Italië al0 - 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef me eens een redenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wat de bedoeling zal zijn, Geef me eens een reden waarom Rodriguez niet als spits kan
[ afbeelding ]
Nee ik zit bovenop school.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef strakkeman het volgende:
Ozz wat speel je zielig man je speelt alleen maat op de counter op ultra verdedigend
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
0 - 20-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spelersvrouwen
1-4 Shirtsquote:
Ozz wat speel je zielig man je speelt alleen maat op de counter op ultra verdedigend
Ik vind niets van het shirt van Nederland mooi, ook de witte kraag nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die witte kraag vind ik niet echt mooi.
Ik speel niet eens meer. Dat hij nog durft de zeuren op mensen op fifa enige wat ik zie is passen op agbon en pato en sprintjes trekken.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik speel niet eens meer. Dat hij nog durft de zeuren op mensen op fifa enige wat ik zie is passen op agbon en pato en sprintjes trekken.
Ik bedoel de kraag bij Italië.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind niets van het shirt van Nederland mooi, ook de witte kraag niet
85 finishing is toch niet slecht, ik heb wel eens minder gezien en veel ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geef me eens een reden
Ik heb 150 wedstrijden met hem gespeeld en hij is best lekker als Wide Cam, best snel en aardige voorzet en best een leuke longshot. Maar zijn finishing is echt kut en dat is toch wel het belangrijkst voor een spits.
14cmquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe groot zijn de Oranje spelers gemiddeld?
Weet ik, maar ik wilde de kragen even gelijk trekken en dan de rest van het shirt van Nederland als lelijker neerzettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik bedoel de kraag bij Italië.
Nederlandse shirt is niet mooi nee.
Ja dan geloof je het niet, ik zeg toch hoe hij bij mij speelt en dan is zijn finishing kutquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
85 finishing is toch niet slecht, ik heb wel eens minder gezien en veel ook
Knul, jij vraagt om advies, maar als je het niet wil horen dan houdt het op hèquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
85 finishing is toch niet slecht, ik heb wel eens minder gezien en veel ook
WTFquote:
Klassequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon op balanced staan, maar hoe viezer hoe beter. Had het liefst zo sweaty mogelijk gescoord, helaas niet echt de kans voor gehad.
2-0 en 3-0 pakkie gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een iets fatsoenlijkere houding toch wel gepast als je zo laat na de deadline pas aanwezig bent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon op balanced staan, maar hoe viezer hoe beter. Had het liefst zo sweaty mogelijk gescoord, helaas niet echt de kans voor gehad.
2-0 en 3-0 pakkie gegeven.
Ga geen onzin lullen nou op het forum.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik speel niet eens meer. Dat hij nog durft de zeuren op mensen op fifa enige wat ik zie is passen op agbon en pato en sprintjes trekken.
De fittie is on popcorn.gifquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
dit soort taferelen zat ik al op te wachten toen het toernooi werd aangekondigd
Heerlijk, clash van Turkijequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga geen onzin lullen nou op het forum.Enige wat jij doet is de lange steekpass op 1 van je spitsen voor de rest heb jij ook weinig in te brengen gehad. Zag je nog wel op ultra aanvallend een 3-0 goed proberen te maken.
Deadline was in eerste instantie 10 Februari. Er is mij vervolgens helemaal niks gemeld over het verplaatsen van die deadline. Ik kan niet 24-7 dit topic in de gaten houden ik heb al heel wat pagina's terug moeten zoeken naar de huidige stand.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind een iets fatsoenlijkere houding toch wel gepast als je zo laat na de deadline pas aanwezig bent.
Oke dat eerste wist ik niet, excusesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Deadline was in eerste instantie 10 Februari. Er is mij vervolgens helemaal niks gemeld over het verplaatsen van die deadline. Ik kan niet 24-7 dit topic in de gaten houden ik heb al heel wat pagina's terug moeten zoeken naar de huidige stand.
Is toch niet zo verrassend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerlijk, clash van TurkijeOzz heeft gewonnen
Geen idee, want weet totaal niet hoe goed of slecht strakkeman is. Maar 3-0 is een duidelijke score.quote:
na een refreshje doet het hier ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Werkt perfect in FF
en *checkt*
ook in Choom
Gefeliciteerd jongen je bent door maar ga niet liegen dat hij op balanced stond tijdens de corner had je maar 2 man voorin dan speel je ultra verdedigend.Maar alsnog gefeliciteerdquote:
quote:
Eerste 10 minuten heb ik ultra verdedigend gespeeld, om te kijken hoe goed/slecht je was. Vervolgens tot de conclusie gekomen dat je geen gevaar vormde voor mij dus ben ik weer naar balanced gegaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen je bent door maar ga niet liegen dat hij op balanced stond tijdens de corner had je maar 2 man voorin dan speel je ultra verdedigend.Maar alsnog gefeliciteerd
Nee...quote:
Musleraquote:
oooooooooooo shiiiiiiiitquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten heb ik ultra verdedigend gespeeld, om te kijken hoe goed/slecht je was. Vervolgens tot de conclusie gekomen dat je geen gevaar vormde voor mij dus ben ik weer naar balanced gegaan.
Je bent gewoon slecht. Kut ultra defensive clown.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten heb ik ultra verdedigend gespeeld, om te kijken hoe goed/slecht je was. Vervolgens tot de conclusie gekomen dat je geen gevaar vormde voor mij dus ben ik weer naar balanced gegaan.
Gelukkig weet ik welke mongool het roept. /carequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht. Kut ultra defensive clown.
Welke hipster heeft dit opgenomen danquote:
HOOOO BACK FIRE !!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik welke mongool het roept. /care
Doe 'm weer uit en aan dan!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik schakel in en het eerste wat ik zie is de 1-0
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij scoort makkelijker voor Oranje dan voor PSV
ruim 1 uit 2quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij scoort makkelijker voor Oranje dan voor PSV
quote:
Rodriguez is dan ook een Cam/LWquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verhouding is echt bullshit. Jackson is minstens vergelijkbaar en imo gewoon beter dan James.
Daar gaat het niet om, het gaan om het verschil in kaartster. 79 vs 84quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rodriguez is dan ook een Cam/LW
Begin van het seizoen was Jackson nou eenmaal niet zo bekend en Rodriguez zat er al even. Volgend jaar zal dat wel anders zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaan om het verschil in kaartster. 79 vs 84
Ja, klopt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was Jackson nou eenmaal niet zo bekend en Rodriguez zat er al even. Volgend jaar zal dat wel anders zijn.
Omdat PSVquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens viert deze goal wel, terwijl hij bij PSV nooit blij is met zijn goals
Leuk manquote:
Heb je zoveel coins nu?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil eigenlijk een team met zowel IF Balo, IF Jackson en IF Sissoko. Even puzzelen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
HOOOO BACK FIRE !!
Flikker gewoon op. Wie aan strakkeman komt komt aan mij !
Hij speelde juist wel goed vond ik..het valt alleen niet zo op omdat hij vooral veel nuttig (loop)werk deed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, even serieus, speelde RvP?Ik heb m echt niet gezien
Ja, ik heb nog maar één team op dit moment, dus veel coins in da bank.quote:
Zo snel is Robben niet meer hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nederland gooit er nog meer pace in
Idd, ik zou hem echt op 80 schatten ofzo als ik het vergelijk met andere spelers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo snel is Robben niet meer hoor.
Zet Sharaawy gewoon op CAMquote:
Ja, was ik al mee bezig.quote:
IF Paulinho Dede en een random braziliaan op rbquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, was ik al mee bezig.Kan ik tenminste ook wat anders rechtsachter doen.
[ afbeelding ]
Haten op Jan-Joostquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Die van Gangelen met zijn overdreven drang om Italiaanse namen zo Italiaans mogelijk uit te spreken
Rustu is beterquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef strakkeman het volgende:
En niet haten op Muslera jongens hij zit toch in de top 10 keepers ter wereld
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef strakkeman het volgende:
hahaha je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk met dit soort uitsprakenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef strakkeman het volgende:
En als ie dat niet doet klagen over dat ie die namen zo Nederlands uitspreektquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Die van Gangelen met zijn overdreven drang om Italiaanse namen zo Italiaans mogelijk uit te spreken
Keeper van Galatasaray, speelde voor Lazioquote:
Wacht er is een lijst ik zoek het op voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk met dit soort uitspraken
Is goed, graag zelfs.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wacht er is een lijst ik zoek het op voor je
Die Galatasaray gasten zijn vervelend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Keeper van Galatasaray, speelde voor Lazio
Geen Excel bestand aanmakenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wacht er is een lijst ik zoek het op voor je
Walcott verneukt alle kansen..Wilshere speelt wel ok, maar ik kijk met een schuin oog..NL heb ik ook opstaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe spelen Wilshere en Walcott?
2-1 van Burkina Faso afgekeurd
Ik moet zeggen NOT BonucciADquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Paulinho Dede en een random braziliaan op rb
Zou ik niet doen hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
En als ie dat niet doet klagen over dat ie die namen zo Nederlands uitspreekt :p
ik moet zeggen wat een kutteamquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen NOT BonucciAD
[ afbeelding ]
Eriksenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen en co staan 3-0 achter tegen Macedonië
Dat team lijkt me echt heel tofquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen NOT BonucciAD
[ afbeelding ]
Ja kan ook, vond dat zwarte kaartje wel mooi.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team lijkt me echt heel tofMaar waarom geen Lloris laten staan? Kan toch gewoon?
Maak over 5 minuten nog een screenshot.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dit is van wikipedia kijk het maar na
[ afbeelding ]
Het lachen zal jullie nu wel vergaan zijn.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Die gasten vonden ook dat Braziliaanse competitie beste ter wereld wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je hem maken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja kan ook, vond dat zwarte kaartje wel mooi.
Het is een door FIFA erkende organisatie de rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gasten vonden ook dat Braziliaanse competitie beste ter wereld was!
Nee want Wikipedia.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja ik weet het is van vorig jaar maar je begrijpt mijn punt.
Muslera staat dit jaar een stuk lager dat klopt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
De International Federation of Football History & Statistics is een door het FIFA erkende organisatie die alle wedstrijden documenteerd en van statische informatie voorziet.
1.Iker Casillas
2.Manuel Neuer
3.Víctor Valdés
4.Gianluigi Buffon
5.Petr Čech
6.Fernando Néstor Muslera
7.Charles Joseph John Hart
8.Julio César Soãres Espíndola
9.Justo Wilmar Villar
10.Edwin van der Sar
11.Maarten Stekelenburg
12.Christan Abbiati
13.Hugo Lloris
14.Mohamed Saqr Ahmed
15.Séamus John James Given
16.Jhonny Cristián Herrera CD
Victor Valdes nr 3quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
De International Federation of Football History & Statistics is een door het FIFA erkende organisatie die alle wedstrijden documenteerd en van statische informatie voorziet.
1.Iker Casillas
2.Manuel Neuer
3.Víctor Valdés
4.Gianluigi Buffon
5.Petr Čech
6.Fernando Néstor Muslera
7.Charles Joseph John Hart
8.Julio César Soãres Espíndola
9.Justo Wilmar Villar
10.Edwin van der Sar
11.Maarten Stekelenburg
12.Christan Abbiati
13.Hugo Lloris
14.Mohamed Saqr Ahmed
15.Séamus John James Given
16.Jhonny Cristián Herrera CD
Bron?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gasten vonden ook dat Braziliaanse competitie beste ter wereld was!
Ja misschien ga ik hem wel maken, ligt er een beetje aan wat de prijs van Balo en Sissoko wordt. Nu nog wel wat aan de dure kant.quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef BDIL het volgende:
Ik kan 20 keepers opnoemen die beter zijn dan Muslera
Mathijsen > Muslera?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef BDIL het volgende:
Ik kan 20 keepers opnoemen die beter zijn dan Muslera
Jij weet ook dat die hele lijst van geen kanten klopt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig jij weet ook dat die lijst echt is.
4e ook goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bron?
Hier staat La Liga
http://bleacherreport.com(...)remier-league-second
Dank daar Ozz zijn club maar voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik geloof dat Turkije op nummer 1 staat in matchfixing. Dan hoef je bepaald niet trots te zijn dat je zo'n competitie wel eens wint.
Even afwachten wat het Interpol gaat brengen, wees maar niet zo zeker dat jou club zo schoon is. Het staat al jaren bekend als de club die staande word gehouden door de overheid (Fetullah Gulen)quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dank daar Ozz zijn club maar voor
Ik heb niets te zeggen. De voorzitter van Fenerbahce zegt dat als hij heeft omgekocht hij dat voor fenerbahce heeft gedaan. Als dit geen verklaring tot schuld is dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even afwachten wat het Interpol gaat brengen, wees maar niet zo zeker dat jou club zo schoon is. Het staat al jaren bekend als de club die staande word gehouden door de overheid (Fetullah Gulen)
[ afbeelding ]
Echt een matige speler..bij Sport1 zeiken ze hem ook altijd af..enige wat hij heeft is zijn brommer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef DutchSL het volgende:
Abate is ook net Manolev met al die voorzetten naar nergens.
Hij was een CAM in de jeugdquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een matige speler..bij Sport1 zeiken ze hem ook altijd af..enige wat hij heeft is zijn brommer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |