PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
NL - Ita zal wel geen fuck aan zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Nederland - Italië of Engeland- Brazilië
allebei?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Duitsland - Frankrijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Die beginnen later en dat wordt een gelijkspelquote:
We hebben zoveel ervaring en talent, maar echt veel toppers hebben we dan weer niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL - Ita zal wel geen fuck aan zijn
[ afbeelding ]
zie hem net weg gaan voor 600K 3-4-2-1quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef over_hedge het volgende:
If balotelli is 400K of zo op ps3. vind ik meevallen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie hem net weg gaan voor 600K 3-4-2-1
Daar word ik ook zo gek vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat alles weer voor iedereen werkt?![]()
[ afbeelding ]
...natuurlijk geen serieuze vraag, want het antwoord kan ik zelf ook wel bedenken.
Hij kon naar Inter in de winter, maar sloeg het aanbod af. Chelsea schijnt hem ook te willen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die Paulinho basisspeler bij Brazilie is
Das wel ziek veelquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:21 schreef over_hedge het volgende:
wtf if di natale is 90K gestegen in 2 dagen.
Ja beetje jammer dat ik hem wil hebbenquote:
Ik ken hem alleen van FUT, maar zijn NIF en IF zijn beide baasjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij kon naar Inter in de winter, maar sloeg het aanbod af. Chelsea schijnt hem ook te willen.
Hij is een van de meest teleurstellende spitsen die ik heb gehad. Zonde van je coins, net als 90% van de IF's.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ik hem wil hebben
Wil hem als cam gebruiken bij een 41212. maar ga er ook niet zoveel voor betalen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is een van de meeste teleurstellende spitsen die ik heb gehad. Zonde van je coins, net als 90% van de IF's.
Het kan wel, maar het lijkt me kut. Zoveel belachelijk goede Colombiaanse spitsen en dan zet je er een CAM neer..quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wilde ook eigenlijk IF Bale - IF Di Natale hebben maar ja, dat wordt wel een heel duur grapje op deze manier
ps.
zou dit een beetje werken ?
[ afbeelding ]
Corinthians is de beste club ter wereldquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van FUT, maar zijn NIF en IF zijn beide baasjesZou een goede CDM kunnen zijn bij elke topploeg (nogmaals alleen FUT dus
)
Mij lijkt IF James niet geschikt als spits.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wilde ook eigenlijk IF Bale - IF Di Natale hebben maar ja, dat wordt wel een heel duur grapje op deze manier
ps.
zou dit een beetje werken ?
[ afbeelding ]
Toevallig een De Vrij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
* wanneer moet feyenoord weer spelen * moet nog van een paar CB's af![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Corinthians is de beste club ter wereld
#wkvoorclubs
Het is meer omdat niet anders kan want daarachter staat iets compleet anders, valt anders niet te mixen met Martinezquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het lijkt me kut. Zoveel belachelijk goede Colombiaanse spitsen en dan zet je er een CAM neer..
Wat is het team erachter dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is meer omdat niet anders kan want daarachter staat iets compleet anders, valt anders niet te mixen met Martinez
Nu gewoon hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef BDIL het volgende:
Waarom begint Engeland-Brazilië om 9 uur op EL?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
NORDFELDT IN FORM WAAAAT GENIAAL![]()
![]()
![]()
NORDFELDT![]()
![]()
![]()
Stond 9 uur bij programmagids UPCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie de neuk is YS nou weer en hoezo is hij de op een naar rijkste rappert van Nederland
Ik vind die van ons mooierquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het volkslied van Italië mooier dan die van ons
De Arsenal versie van Monreal daalt heel snel in prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |