abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122554539

Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:53:07 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122554559
Der zitte unnen kikker bovenop nou nou!
Thinking about thinking of you.
pi_122554595
maor da vuul ik nie alleen, want da het toch iedereen!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122554628
En de eindeloze variaties die ik met een oud-collega/vriend daarop maakte.

'neger in mijn reet'
'klant aan de lijn'
'vuiltje in mijn oog'
:')
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:54:50 #5
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122554643
au, mijn humor :')
pi_122554692
Ik ga afsluiten en de trein in... hier nog een gezellig muziekje om op repeat te zetten tot ik weer terug ben.

pi_122554962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga afsluiten en de trein in... hier nog een gezellig muziekje om op repeat te zetten tot ik weer terug ben.

Zal ik doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122556187
Yooo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_122556219
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Serieus, wat voor mensen leer jij kennen :D
Niet want dat zijn van die eenmalige ontmoetingen op bv werk _O-.
pi_122556735
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zal ik doen.
Wel op volume 11 natuurlijk.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:52:57 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122556944
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wel op volume 11 natuurlijk.
:N

Volume MOET altijd op een even getal staan. :)
pi_122557008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik haat mijn nieuwe auto die de volume alleen middels een balk aangeeft ipv digitaal ;(. Altijd op 12 _O-.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:57:16 #13
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122557098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik haat mijn nieuwe auto die de volume alleen middels een balk aangeeft ipv digitaal ;(. Altijd op 12 _O-.
Dat had ik een aantal autos geleden ook, dat was juist een verademing. :P Als ik nu ineens mijn volume omlaag zet dan moet ik later toch altijd nog even kijken waar hij nou op beland is :X
pi_122557128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat had ik een aantal autos geleden ook, dat was juist een verademing. :P Als ik nu ineens mijn volume omlaag zet dan moet ik later toch altijd nog even kijken waar hij nou op beland is :X
Haha, nu geef ik er gewoon een zwieper aan ja :P.
pi_122557251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niet want dat zijn van die eenmalige ontmoetingen op bv werk _O-.
Zo vaak gebeurt het ook natuurlijk niet dat een laagopgeleide en een hoogopgeleide elkaar pad kruisen en vrienden worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef shifto het volgende:

[..]

Of eindigend op een 5!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122557327
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef bijdehand het volgende:

Zo vaak gebeurt het ook natuurlijk niet dat een laagopgeleide en een hoogopgeleide elkaar pad kruisen en vrienden worden.
Nee, komt ook wel door de wisselende interesses :).
pi_122557382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, komt ook wel door de wisselende interesses :).
En de gesprekken die daaruit voortkomen. Plus het feit dat je die mensen niet zo snel op je pad zal krijgen toch? Kan wel via bijv een vereniging, maar dan vraag ik me af hoe vaak dat een echte vriendschap vormt.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:10:15 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122557584
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of eindigend op een 5!
Grappig dat je dat zegt, had die discussie laatst met iemand en die vond dat ook. ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen. :P Zo heb ik ook oneven meervouden van 7 proberen toe te staan maar dit ging ook niet :/ 21 enzo :P
pi_122557869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:10 schreef shifto het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, had die discussie laatst met iemand en die vond dat ook. ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen. :P Zo heb ik ook oneven meervouden van 7 proberen toe te staan maar dit ging ook niet :/ 21 enzo :P
Mijn tv (waarop mijn pc is aangesloten) heeft geen nummertjes maar schuifjes _O_
pi_122558522
Uit het vorige topiq:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel BL scoort een chick met carnaval die natuurlijk spontaan begon te soppen van zijn oeteldonkse kiel. En de volgende ochtend hebben ze het over wat dingen o.a. woonplaats en ze blijkt met een Leidenaar te hebben gesekst. Mijn god. Dan ben je pas genaaid :o
Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomen |:( :') ;(

En waarom zou ik zeggen dat ik in Leiden gewoond heb? Ik kijk wel uit natuurlijk :7 Woon nu even tijdelijk in Oisterwijk bij mijn ouders :) Dat is al een stuk beter.

Edit: Hoewel, op je 21e bij je ouders wonen.. :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_122559941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
Uit het vorige topiq:

[..]

Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomen |:( :') ;(

En waarom zou ik zeggen dat ik in Leiden gewoond heb? Ik kijk wel uit natuurlijk :7 Woon nu even tijdelijk in Oisterwijk bij mijn ouders :) Dat is al een stuk beter.

Ben jij nog zo jong :o
pi_122559951
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ben jij nog zo jong :o
:Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_122559958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
Uit het vorige topiq:

[..]

Ik ging pas op m'n 27e het huis uit :P
pi_122560223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ging pas op m'n 27e het huis uit :P
Ik op mijn 18e :')
pi_122563344
Ik op mijn 19e :). Relaxed met 2 katten :D. Inmiddels nog 1 ;(.
pi_122569827
boeiend joh :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_122578219
Ik op mn 25e lol
pi_122581353
Met die wachtrijen in den bosch blijf ik nog wel een jaar of tien thuis wonen. :') Sta ik sowieso eerste voor een kiet in verzorgingstehuis de Grevelingen. :7
pi_122581402
Ik wil gewoon kopen na mn studie.
pi_122581703
Rijke tatta
pi_122581802
Nee, hypotheek jwz :7
pi_122581830
:s)
pi_122581892
Kan ook in een kelder of zolder wonen
pi_122582384
Er zit confetti in mijn bier :{
pi_122582609
Nog een halve dag *G*
pi_122583183
Anderhalve dag voor mij ;(

Mooi tijd wel om de boerenkiel nog wat te verstevigen. Is alweer half uit elkaar gevallen :') Of misschien moet ik eens niet zo eigenwijs zijn en die dingen gewoon vast laten zetten door iemand die het wél kan _O-
pi_122584787
Herkenbaar. Nu al bang om dat ding de wasmachine in te gooien. :')
pi_122585233
Binnestebuiten wassen :P.
pi_122585355
Ja slim! :o In een kussensloop ofzo. :')
pi_122585425
Goede ideeen wel :D.
pi_122585650
Nogal!
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:14:59 #42
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122586013
moggol :W
pi_122586299
Yoo shift
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:33:37 #44
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122586366
Yo yoooo
pi_122586403
Vrij met carnaval?
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:37:36 #46
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122586452
Nope, sterker nog, ik ben dit hele weekend aan het werk ergens boven de rivieren :')
pi_122586469
Omg :o
pi_122587179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 06:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Herkenbaar. Nu al bang om dat ding de wasmachine in te gooien. :')
Je mag ze eigenlijk niet wassen he! De traditie is dat je 'm gewoon buiten laat luchten. Want met het wassen lijden die emblemen er heel erg van. Althans, dat is wat de man in het Vakkledinghuis mij vertelde.
pi_122587991
Ja weet ik maar ik heb sowieso geen eckte kiel. En ik ga niet vijf dagen in dat ding lopen.Maar inderdaad dat is wel de traditie. :Y
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:54:56 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122588371
Ik zit het hele weekend dus waarschijnlijk in een datacenter, zal ik daar gewoon gaan zitten in mn kiel? :')

Zondag avond wel ff wasted gaan tho
pi_122588598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:54 schreef shifto het volgende:
Ik zit het hele weekend dus waarschijnlijk in een datacenter, zal ik daar gewoon gaan zitten in mn kiel? :')

Zondag avond wel ff wasted gaan tho
Ik zeg doen, gewoon puur uit protest en omdat het kan :7.
pi_122589349
Shifto jij hebt een kiel? :o :D De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
pi_122589436
Ik heb ook niet echt een echte kiel, ik heb een zwarte :Y
pi_122599776
Ik heb echt zo'n kinderlijk gevoel wat je altijd had op pakjesavond voordat Sinterklaas kwam :') Nog een dagje..
pi_122600849
Ik heb wel een echte kiel _O_
Ook pas sinds dit jaar hoor, maar ok.
pi_122601922
hihi handje
pi_122603432
Zo, vrienden hadden het plan om morgenavond naar Lampegat te gaan in plaats van Oeteldonk.

Succesvol een stokje voor weten te steken Kom nou..
pi_122603742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
hihi handje
BARRIE :D :D
pi_122606418
:7
pi_122606936
Ben jij afgevallen? :P
pi_122607243
Ja van de trap ;(
pi_122607765
Nee volgens mij niet alleen van de trap :o
pi_122607936
Jawel want niet qua gewicht. :'( Wanneer samen sporten?
pi_122607999
Oh dan heb ik niet goed gekeken :P Ehm na de carnaval iig, ik kom de zaterdag na carnaval thuis :)
pi_122608112
Zaterdag of wil je doordeweekse avond¿
pi_122608399
Doordeweeks is fijner vind ik!
pi_122612402
Yoyoyo feestbeesten :P.
pi_122614481
Doen we dat! :) Veel plezier in Russia.
pi_122614499
yoo haha
pi_122614729
Ik zit gewoon thuis hoor, sporten ging niet door omdat iedereen aan het feesten is :'). Morgen lekker werken werken werken ;(.
pi_122615454
Had je ook vrij moeten vragen :6
pi_122615753
Iemand moet het land draaiende houden! :6
pi_122616380
Ja jij i.i.g. niet :@
pi_122617400
Oke bedankt }:|
pi_122624408
Mijn motor wil ook carnaval vieren *O*

pi_122627724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:35 schreef BlackLining het volgende:
Mijn motor wil ook carnaval vieren *O*

[ afbeelding ]
hahahah het lijkt nog echt een gezicht ook zo, met z'n hendjes de lucht in
pi_122627973
Vet! _O_
pi_122628530
Wel wheelies maken _O-
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:09:33 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122628569
Morguh! :W
pi_122628579
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef shifto het volgende:
pi_122628593
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef shifto het volgende:
Lang weekendje voor de boeg? ;(
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:12:39 #82
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122628629
Yeah ;(

Hoop gewoon dat alles in een keer goed gaat. :7
pi_122628771
Hoop ik ook voor je :).
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:30:33 #84
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122628963
komt wel goed schatje :D
pi_122632000
Hoi wat zijn jullie stil. :'(
pi_122632125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi wat zijn jullie stil. :'(
Wat is het stil,
Zo gruwelijk stil..

:@
pi_122632182
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat is het stil,
Zo gruwelijk stil..

:@
_O_ :D
pi_122633214
Wat is dat trouwens voor kutnummer dat het Kwekfestijn gewonnen heeft :')

Je gaat toch geen wannabe-Gers Pardoel-rap in een carnavalsnummer gebruiken :')_!
pi_122635645
zijn jullie er klaar voor? *O*
~Si vis amari, ama~
pi_122635652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef FedExpress het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_122635687

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_122635806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef FedExpress het volgende:
born ready 8-)
pi_122635949
3,5 uur nog, dan gaan we los *O*
pi_122636063
Nog 6,5 uur voordat ik los ga ;(.
Ik ga thuis gewoon al indrinken hahahah paar slokken Jenever :9.
pi_122636100
Gisteren vroeg ik aan de barman hoelaat ze vandaag open gaan hij zo van ja 8 uur waarschijnlijk! Ik tegen hem van oh dan kom ik mooi vroeg en kan ik daarna ergens ontbijten.. Bleek tie 8 uur 's avonds open te gaan.. :|W
pi_122636133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Gisteren vroeg ik aan de barman hoelaat ze vandaag open gaan hij zo van ja 8 uur waarschijnlijk! Ik tegen hem van oh dan kom ik mooi vroeg en kan ik daarna ergens ontbijten.. Bleek tie 8 uur 's avonds open te gaan.. :|W
:{

Welke is dat dan? :') Wanne onzin.
pi_122636152
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Welke is dat dan? :') Wanne onzin.
Ja fucking laat, zou het liefst nu al in de stad rondbanjeren. ;(
pi_122636201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja fucking laat, zou het liefst nu al in de stad rondbanjeren. ;(
Ik was net bij het station en serieus bijna niemand is verkleed of heeft iets aparts aan :').

WAT IS DEZE!
pi_122636264
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik was net bij het station en serieus bijna niemand is verkleed of heeft iets aparts aan :').

WAT IS DEZE!
Voelde me ook uitschot gisterenmiddag. ;( Tot aan de markt niemand verkleed gezien. :') Mja boeiend toch? :7
pi_122636277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Voelde me ook uitschot gisterenmiddag. ;( Tot aan de markt niemand verkleed gezien. :') Mja boeiend toch? :7
Wahahah lekker bekijks of nie :7. Schijt aan de rest! :+
pi_122636554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wahahah lekker bekijks of nie :7. Schijt aan de rest! :+
Liep zo rond
pi_122636618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Liep zo rond
[ afbeelding ]
Hij doet het hier niet _O-.
pi_122636708
pi_122639761
quote:
:6
pi_122640116
Je tong hangt er uit.
pi_122640144
Duw hem er maar weer in met jouw tong O+.
pi_122640208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duw hem er maar weer in met jouw tong O+.
Oke 16.gif
pi_122640239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oke [ afbeelding ]
:6
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:21:41 #109
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_122640242
In de trein richting DB _O_
Voelt altijd als thuis komen, zeker met het oog op dit weekend :D
pi_122640305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
Je verpest mijn momentje met Barrie.
pi_122640405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
Moet goed voelen :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je ging ook carnavallen toch? Zal mijn momentje dan wel pakken :7
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:24:56 #112
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122640416
:r
pi_122640444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef shifto het volgende:
:r
:{w
pi_122640463
Er is inderdaad werkelijk niets te doen voor het station :')

Stilte voor de storm *O*
pi_122640500
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef BlackLining het volgende:
Er is inderdaad werkelijk niets te doen voor het station :')

Stilte voor de storm *O*
Van mij mag het zo blijven anders. Zou pas een toffe carnaval worden. Alleen Oeteldonkers, hendig geen wachtrijen voor de bar en shit. _O_
pi_122640579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Van mij mag het zo blijven anders. Zou pas een toffe carnaval worden. Alleen Oeteldonkers, hendig geen wachtrijen voor de bar en shit. _O_
Dat ja _O_ Maar er mogen wel méér Oeteldonkers komen natuurlijk :Y

Knillis wordt op zijn sokkel gezet *O*
pi_122640605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat ja _O_ Maar er mogen wel méér Oeteldonkers komen natuurlijk :Y

Knillis wordt op zijn sokkel gezet *O*
DT mag nog, vooruit.

Zijn er al kroegen open??
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:28:45 #118
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_122640612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

graag gedaan barrie
pi_122640632
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

graag gedaan barrie
:D _O_
pi_122640635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

DT mag nog, vooruit.

Zijn er al kroegen open??
Ik heb even een heel snel rondje gelopen, aan de Mert is alles nog dicht, allemaal nog aan het bouwen :')

Dan maar even thuis een pilsje open trekken.
pi_122640659
Dat drie uurkes veurraf is ook nikis trouwens :') Andre van Duin carnavalsmuziek vinden :')
pi_122640672
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb even een heel snel rondje gelopen, aan de Mert is alles nog dicht, allemaal nog aan het bouwen :')

Dan maar even thuis een pilsje open trekken.
Zuipse :P
pi_122640765
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

graag gedaan barrie
:D :D _O_
pi_122640773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:
Dat drie uurkes veurraf is ook nikis trouwens :') Andre van Duin carnavalsmuziek vinden :')
Altijd nog beter dan wat nu op is ;(
pi_122640827
Men zou de muren rondom Oeteldonk weer op moeten trekken _O_.
pi_122640898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Men zou de muren rondom Oeteldonk weer op moeten trekken _O_.
Wacht dan even twee weken.. :')
pi_122640955
teteteteteteee
pi_122641001
Wat is deze :')
pi_122641006
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wacht dan even twee weken.. :')
Neen, carnaval is voor en door Oeteldonkers!
pi_122641041
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Neen, carnaval is voor en door Oeteldonkers!
Dus jij bent in Oeteldonk uit de klei getrokken ja? :o
pi_122641050
Zondag sneeuw trouwens he :D Mooi kut voor de Hôôgheid, dat wordt een gratis bruine substantie van de Kiosk die voor koffie door moet gaan :')
pi_122641057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef BlackLining het volgende:
Wat is deze :')
Zn wijf weet nu wel gelijk dat tie zin in een verzetje heeft. :')
pi_122641135
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zn wijf weet nu wel gelijk dat tie zin in een verzetje heeft. :')
Nee, deze dan :')

BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN :D HAKKE TAKKE HAKKE TAKKE
pi_122641146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dus jij bent in Oeteldonk uit de klei getrokken ja? :o
Nee :'(.
pi_122641200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, deze dan :')

BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN :D HAKKE TAKKE HAKKE TAKKE
Ohhh ik heb het flink te pakken.
Malle ballen, ja we gaan weer lekker knalluhh.
pi_122641242
Wat zijn dat voor pauperliederen? :')
pi_122641280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Echt tieves muziek. En dat zeg ik niet snel. :o
pi_122641317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
'Carnaval' voor boven de grote riolen :Y
pi_122641330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Echt tieves muziek. En dat zeg ik niet snel. :o
Ik hoef het melodietje niet eens te horen om te zien dat ik daar ooraids van ga krijgen :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

'Carnaval' voor boven de grote riolen :Y
Dat ze daar blijven! :{w
pi_122641334
Ga mijn ooit maar weer opzetten :Y
pi_122641392
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ga mijn ooit maar weer opzetten :Y
_O_ O+

Ik zit de nummers van het Kwekfestijn maar eens te luisteren. Blijf Zomar un dag een slechte winnaar vinden. Zou niet misstaan bij die ellende op omroep brabant. Wat mij betreft had Attenooije met Hoe pappa? mogen winnen. _O_
pi_122641444
Q-Music ;(.
pi_122641453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

_O_ O+

Ik zit de nummers van het Kwekfestijn maar eens te luisteren. Blijf Zomar un dag een slechte winnaar vinden. Zou niet misstaan bij die ellende op omroep brabant. Wat mij betreft had Attenooije met Hoe pappa? mogen winnen. _O_
Ja die is tof!
pi_122641784
Nu wel een redelijk tof liedje bij drie uurkes _O-
pi_122644822
Wat duurt dat lang zeg ;(
pi_122646855
Het is mooi geweest, ik ga de stad in *O*

Fijne carnaval *O*
pi_122647454

_O_
pi_122648062

Onderweg naar het bier :9
pi_122650281
quote:
Afgezien van het haar klopt het.
pi_122657338
Iedereen een toffe carnaval en c2b: sterkte!
pi_122657642
Ik ga lekker slapen! :)
pi_122667635
Wanne hoop import joh :{

Lekker pitten, morgen verder 8-)
pi_122667647
Boh slapen ja :o
pi_122668897
:W
pi_122669001
Mogeh :z. Brak alles ;(.
pi_122669081
Want het was thuis een ellende. T was een afschuwlijke bende, en.zijn wijf was een krenge. Hij had geen zak
in te brengen.

_O_
pi_122669192
ik ben echt verkankerd....
pi_122669228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
ik ben echt verkankerd....
Ik voel je broeder. Ik was na 4e thuis en op de bank na het douchen in slaap getieft om rond 7 uur wakker te worden en naar de slaapkamer te verkassen :').
pi_122669288
Emblemen zijn los.. En een ben ik kwijt. Tering lelijk ;(
pi_122669420
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik voel je broeder. Ik was na 4e thuis en op de bank na het douchen in slaap getieft om rond 7 uur wakker te worden en naar de slaapkamer te verkassen :').
Ik stond rond 1.30 ofzo bij de mac met een maatje en we kregen ons eten, ik zei tegen hem: ik weet gewoon niet eens meer wat ik heb besteld. :')
pi_122669548
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Aaah germ ;(.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik stond rond 1.30 ofzo bij de mac met een maatje en we kregen ons eten, ik zei tegen hem: ik weet gewoon niet eens meer wat ik heb besteld. :')
Hahaha _O-, ik heb serieus vanaf ongeveer de bieb tot aan ushi ushi met een vreemde vrouw in mijn armen gelopen omdat ze niet fatsoenlijk op haar hakken kon wandelen :').
pi_122669596
Ushi ushi. Hebben wie die vortaan ook ja? :o
pi_122669604
Schijnbaar wel ja :o, vlak bij de McDonalds op de hoge steenweg :P.
pi_122669834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Erop gestreken?
pi_122669856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Erop gestreken?
Ja. En niet eens in de was gegooid.. Zo'n lege plek is wel echt lelijk. :'(
pi_122669892
Gauw nieuwe halen dan. Waarom naai je ze er niet op?
pi_122670083
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

Goed bezig haha
~Si vis amari, ama~
pi_122670092
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja. En niet eens in de was gegooid.. Zo'n lege plek is wel echt lelijk. :'(
Ik heb ze erop genaaid, dat is echt 10x beter.
Aah joh, ik heb echt maar 2 emblemen erop, dus jaaaa
pi_122670272
yo mensen, ik ga maar eens post bezorgen

challas
pi_122671147
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Gauw nieuwe halen dan. Waarom naai je ze er niet op?
Met naald en draad lukt niet. En een naaimachine heb ik niet. Heb in sommige.ook nietjes zitten :@

Werkse Tank!
pi_122671300
De mijne zitten wel met naald en draad 8-) Alles zit nog, behalve een kikker en een bloempje.
pi_122671921
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Met naald en draad lukt niet. En een naaimachine heb ik niet. Heb in sommige.ook nietjes zitten :@

Werkse Tank!
Nietjes _O-, fakking McGuyverstyle ^O^ !
pi_122672350
Ja was alleen zo dom.om verkeerd.om te nieten dus nu moet ik twee keer per avond die puntjes aandouwen. :')
pi_122672358
Wahahahaa _O-.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:14:05 #175
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_122673158
Bonkende kop, voeten naar de klote maar het was een mooie eerste carnavalsdag! O+
Was ook nog even naar de Eivissa geweest maar daar was het flink verbouwd zeg. Die bar boven bij de DJ was ineens weg en er was een bar aan de muur voor in de plaats gekomen en ook stonden er van die mini podiums :?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_122676308
Ondertussen al een half bierglas uit mijn schoenzool gehaald :')

Het eerste biertje zit er alweet in *O*
pi_122677511
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:14 schreef Devolution het volgende:
Bonkende kop, voeten naar de klote maar het was een mooie eerste carnavalsdag! O+
Was ook nog even naar de Eivissa geweest maar daar was het flink verbouwd zeg. Die bar boven bij de DJ was ineens weg en er was een bar aan de muur voor in de plaats gekomen en ook stonden er van die mini podiums :?
tuurlijk is voor die nickelson sletjes die daarop met hun te korte rokjes met hun booties kunnen shaken
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:28:21 #178
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_122684668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

tuurlijk is voor die nickelson sletjes die daarop met hun te korte rokjes met hun booties kunnen shaken
Ja precies :P Ga je het alle dagen in de stad vieren of ook nog ergens anders?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_122685082
Brace yourselves, the import is coming!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:27:25 #180
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_122687212
Tja je pikt ze er vaak zo uit.

Bij de Cinq was het ook gezellig gisternacht trouwens; ik en een paar vrienden waren een kwartiertje binnen en er hadden al drie gevechten voor onze neus plaats gevonden :{
pi_122688083
*G*
pi_122688147
Ik neem er trouwens ook twee mee uit Leiden :@ Maar die heb ik bijzonder goed opgeleidt. Boerenkiel, geen A-woord en Ooit, Blauw en Anoesjka uit hun hoofd kennen *O*
pi_122700109
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
Ik neem er trouwens ook twee mee uit Leiden :@ Maar die heb ik bijzonder goed opgeleidt. Boerenkiel, geen A-woord en Ooit, Blauw en Anoesjka uit hun hoofd kennen *O*
Beter opgeleid dan de Bosschenaar die ik vannacht zag. ;( O+ Al ging tie wel los. Dat wel. :@
pi_122701058
Je moet de groeten uit Brabant hebben kut!
pi_122702615
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Beter opgeleid dan de Bosschenaar die ik vannacht zag. ;( O+ Al ging tie wel los. Dat wel. :@
De mijne hebben zich nog wel kunnen gedragen :D
pi_122702835
Nog een paar uur, dan mogen we weer _O_
pi_122703928
Jaja :7 Straks intocht!
pi_122704294
Ik ga niet kijken, ik ben te gaar, geen zin, geen outfit meer want smerig alles :').
pi_122704362
Adamskostuum?
pi_122704368
Niks aan de hand, gewoon doorgaan :7

Tevens import chick versierd :7 :@
pi_122704391
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Adamskostuum?
Goed plan wel, kom je dan kijken? :Y
pi_122704940
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Goed plan wel, kom je dan kijken? :Y
Ja.

En BL hosselaar _O_
pi_122706817
Hij ist er weer *O*

Ff beren bij de subway :9~
pi_122706917
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Hij ist er weer *O*

Ff beren bij de subway :9~
Hm, beren zeg je? Klinkt wel ranzig ;(.
pi_122707660
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm, beren zeg je? Klinkt wel ranzig ;(.
Lekker man *O*

Al uitgebrakt?
pi_122707755
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Lekker man *O*

Al uitgebrakt?
Nee man, ik kruip er vanavond vroeg in ;(.

Druk in de stad ?
pi_122708382
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee man, ik kruip er vanavond vroeg in ;(.

Druk in de stad ?
Nee, best rustig. Stond ook vooraan bij de preins net ^O^ En alleen maar Oeteldonkers, geen import meer O+

Nu nog ff snel naar huis, glazuur van de pot af ketsen :7
pi_122708428
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, best rustig. Stond ook vooraan bij de preins net ^O^ En alleen maar Oeteldonkers, geen import meer O+

Nu nog ff snel naar huis, glazuur van de pot af ketsen :7
Beter, al die import vind ik ook maar niks. Overal megadruk en serieus ruim een half uur in de rij gestaan om een kroeg in te mogen. Jas opgehangen en uiteraard was die weg toen ik naar buiten wilde en ik heb met mijn zatte kop een dames jas meegegrist :').
  zondag 10 februari 2013 @ 13:13:24 #199
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_122708694
pi_122709629
pi_122711398
quote:
Cool :D. Daar heb ik zelfs wat van geleerd :@ :@.
pi_122720736
Nu als een eckte autist thuis carnavalsliedjes luisteren. Gratis bier en geen import volk. :') _O_
pi_122723317
Boh die import joh :r

Tering irritant :r
pi_122723364
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:09 schreef BlackLining het volgende:
Boh die import joh :r

Tering irritant :r
Niet normaal he ;(
pi_122724915
Nekschot geven :7.
pi_122727988
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Cool :D. Daar heb ik zelfs wat van geleerd :@ :@.
Ik heb inspiratie opgedaan om import te neten :D
pi_122728213
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb inspiratie opgedaan om import te neten :D
Deed ik daarvoor al, puur vanwege de enorme drukte :).
pi_122740256
Heb ik even geluk dat ik schijnbaar niks met bezette vrouwen mag doen terwijl mannen niet ter sprake komen. _O_
pi_122740341
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb ik even geluk dat ik schijnbaar niks met bezette vrouwen mag doen terwijl mannen niet ter sprake komen. _O_
:9?
pi_122740511
Maandag en dinsdag was er doorgaans minder import toch? Ben die lui nu echt zat namelijk. Oprotten.
pi_122740689
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 03:20 schreef BlackLining het volgende:
Maandag en dinsdag was er doorgaans minder import toch? Ben die lui nu echt zat namelijk. Oprotten.
Zegt de ex Leidenaar :`)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_122740690
Moggel :W
pi_122740831
Mogge!
pi_122741189
Mogeh :D.
pi_122743015
Goedemorgennnnnn :W
  maandag 11 februari 2013 @ 12:00:36 #216
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_122745427
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 06:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel :W
Volgens mij had je over mijn vraag van een tijdje geleden heen gelezen, dus nogmaals: werk je nog steeds in Tilburg? En zo ja: al iets nieuws op het oog? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_122747319
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Volgens mij had je over mijn vraag van een tijdje geleden heen gelezen, dus nogmaals: werk je nog steeds in Tilburg? En zo ja: al iets nieuws op het oog? :)
Daar heb ik dan inderdaad overheen gelezen, sorry :* .

Ik werk nog steeds in Tilburg (zelfs kantoor open tijdens carnaval) ja, ze hadden me nog iets langer nodig. Dus ik zit hier tot eind maart (zoals het er nu uitziet).

Wel aan het zoeken, maar nog niet iets anders concreets op het oog. De markt blijft ook wat lastig. En een andere baan moet wel echt meer te bieden hebben.
Nou loopt mn contract ook nog gewoon tot eind dit jaar, dus het is geen ramp. Maar iets leuks nieuws is nooit weg :) .

[ Bericht 3% gewijzigd door Augustus_Thijs op 11-02-2013 13:10:07 ]
pi_122748662
Eej feestbeesten, lukt het zuipen een beetje? :D
pi_122749193
Echt wel! Zit al aan m'n 3e chocomel vandaag!

*slurp*
pi_122749519
Zo de stad eens met mijn aanwezigheid verblijden *G*
pi_122749602
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:

*slurp*
Strak plan, daar haal ik er straks ook maar eentje van :9
pi_122749624
Hij heeft mij ook op ideeen gebracht. Lekker warm _O_
pi_122753174
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Eej feestbeesten, lukt het zuipen een beetje? :D
Ja jonguh, mijn 3e gemeentepils :9 :9 :9.
pi_122754420
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:

*slurp*
Nice! Ik ga zo bjorst eten, toedels :D
pi_122755442
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 06:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Zegt de ex Leidenaar :`)
Geboren en getogen Bosschenaar! :)

Erwtensoep :9~
pi_122757971
Rombouts gezien. Wat wil je nog meer? :')_!
pi_122758321
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben bij hem thuis geweest :{w
pi_122759008
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Boer Rombouts :')
pi_122759510
Godverdomme nog op TV73 geweest ook :')
pi_122766100
Ik reed net langs de arena, pal voor een camera langs :').
  maandag 11 februari 2013 @ 21:05:05 #231
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_122767172
De grond ligt ook bezaaid met geld trouwens :P Heb gisteren 25 euro gevonden, en mn broertje ook al 20 :7
pi_122767769
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Devolution het volgende:
De grond ligt ook bezaaid met geld trouwens :P Heb gisteren 25 euro gevonden, en mn broertje ook al 20 :7
Ah, ik dacht al dat ik iets kwijt was :@.
pi_122769458
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al dat ik iets kwijt was :@.
Herkenbaar ;(
pi_122770540
Truste!
pi_122771385
Weltruste Ceased :W
pi_122777945
Vertel me hoe pappa hoe pappa hoe, hoe da'k de doe pappa doe pappa doe O+
pi_122778234
O+ knillis waor un beest
pi_122778455
Mogge!
pi_122778578
Morge! Proberen nog ff te pitten, dit is natuurlijk geen tijd om wakker te zijn :')
pi_122778607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 07:48 schreef BlackLining het volgende:
Morge! Proberen nog ff te pitten, dit is natuurlijk geen tijd om wakker te zijn :')
luiwammes!
pi_122779192
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

luiwammes!
Al wakker vanaf kwart voor 6 :)
pi_122779225
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Jij gisteren natuurlijk weer naar het Amsterdamse, zoals ik op FB begreep?
Het is toch wat oneerlijk verdeeld, dat we moeten werken/studeren :P

Ze keken me een paar jaar terug op de VU wel gek aan toen ik doodleuk met m'n roodgeelgroene (Mestreech) sjaal bij werkcollege kwam zitten op de maandag :+
pi_122779705
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Al wakker vanaf kwart voor 6 :)
05:00 :'(
pi_122779958
Mogeh :W.
pi_122781251
:W
pi_122781421
Weer opnieuw wakker. Dit is een betere tijd *O*
pi_122783022
Laatste dagje alweer :o
Veel plezier mensen *O*
~Si vis amari, ama~
pi_122783145
Het is weer snel gegaan ;(.
pi_122783172
Ik moet straks naar de mycom, maar dan moet ik door de stad heen :'(
pi_122784252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Het is weer snel gegaan ;(.
Had je donderdagmiddag moeten beginnen. Vind 'm dit jaar alles behalve snel gegaan. _O_
pi_122784307
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Had je donderdagmiddag moeten beginnen. Vind 'm dit jaar alles behalve snel gegaan. _O_
Volgend jaar allicht, ik kan lastig gaan feesten als ik de dag erop moet werken ;(.
pi_122784533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Volgend jaar allicht, ik kan lastig gaan feesten als ik de dag erop moet werken ;(.
's avonds een vent, 's ochtends een vent. :7
pi_122785836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jij hebt vrij, volgend jaar werken en dan praten we verder :6.
pi_122785936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij hebt vrij, volgend jaar werken en dan praten we verder :6.
Als ik zou moeten werken is mijn carnaval zo verziekt dat ik niet eens meer zou willen. :{w
pi_122786008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Als ik zou moeten werken is mijn carnaval zo verziekt dat ik niet eens meer zou willen. :{w
pi_122786029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja jij. Ik zou dan gewoon niet gaan. :7
pi_122786045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja jij. Ik zou dan gewoon niet gaan. :7
Doe je normaal toch ook? :D
pi_122786098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Doe je normaal toch ook? :D
Ja maar carnaval is iets anders. ;(
pi_122786137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja maar carnaval is iets anders. ;(
Ja, andere kledij alles :D. Ik was zaterdag mijn jas kwijtgeraakt dus ik had een andere meegegrist, doe ik hem buiten aan en word ik uitgelachen :'). Is het een damesjas _O-.
pi_122786206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, andere kledij alles :D. Ik was zaterdag mijn jas kwijtgeraakt dus ik had een andere meegegrist, doe ik hem buiten aan en word ik uitgelachen :'). Is het een damesjas _O-.
Nee gewoon alles er omheen. Normale stapavond duurt veel korter dan een dag carnaval, halve dag carnaval is geen kut aan.

Met alcohol in je bloed komt je ware aard naar boven? :o
pi_122786261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef BarrieButsers het volgende:

Nee gewoon alles er omheen. Normale stapavond duurt veel korter dan een dag carnaval, halve dag carnaval is geen kut aan.
Ja zo, avondje vind ik ook zat hoor :D.
quote:
Met alcohol in je bloed komt je ware aard naar boven? :o
Schijnbaar wel :o, toch eens op mannenjacht gaan dan :7
pi_122786301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja zo, avondje vind ik ook zat hoor :D.

[..]

Schijnbaar wel :o, toch eens op mannenjacht gaan dan :7
Wie weet wat je nog scoort :9
pi_122786329
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:

Wie weet wat je nog scoort :9
Vind je het niet vervelend dat ik in jouw vijvertje ga vissen? Wie weet snaai ik wel een leuke kerel voor je neus weg :D.
pi_122786368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vind je het niet vervelend dat ik in jouw vijvertje ga vissen? Wie weet snaai ik wel een leuke kerel voor je neus weg :D.
Denken dat als een kerel moet kiezen tussen jou en mij, hij voor jou gaat. :')
pi_122786402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Denken dat als een kerel moet kiezen tussen jou en mij, hij voor jou gaat. :')
Weet jij wel wat ik allemaal te bieden heb! :6
Sowieso een eckte pener natuurlijk, heerlijke manboobs en een gladde borstkas :D.
pi_122786437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Weet jij wel wat ik allemaal te bieden heb! :6
Sowieso een eckte pener natuurlijk, heerlijke manboobs en een gladde borstkas :D.
Manboobs :') Als een kerel dat speciaal wilt, was tie wel hetero gebleven hoor :*
pi_122786449
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Manboobs :') Als een kerel dat speciaal wilt, was tie wel hetero gebleven hoor :*
Onwetende _O-.
pi_122786474
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Onwetende _O-.
Zo rol ik *)
pi_122786499
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zo rol ik *)
Zo uit je nest het cafe in? :P
pi_122786537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zo uit je nest het cafe in? :P
Nee zo tussen jouw manboobs.
pi_122786546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee zo tussen jouw manboobs.
Ben jij een man dan? :o :o :o
pi_122786573
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ben jij een man dan? :o :o :o
Helaas niet.
pi_122786583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Helaas niet.
Dan rol jij echt niet tussen mijn manboobs! :{w :{w
pi_122786590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dan rol jij echt niet tussen mijn manboobs! :{w :{w
Ben je nu homo ja? :o
pi_122786621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ben je nu homo ja? :o
Heb je iets tegen rugridders dan? :7
pi_122786673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je iets tegen rugridders dan? :7
Nee, leef je vooral uit. :D
pi_122786689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:35 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee, leef je vooral uit. :D
Dat ben ik ook zeker wel van plan. Ik weet zeker dat ik nu aan de lopende band kan scoren, mannen zijn zoveel gemakkelijker _O_ _O_.
pi_122786758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat ben ik ook zeker wel van plan. Ik weet zeker dat ik nu aan de lopende band kan scoren, mannen zijn zoveel gemakkelijker _O_ _O_.
Kan je nog wel wat lekkere mannen aanbevelen, zijn alleen niet homo maar misschien kan jij ze bekeren. :D
pi_122786789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kan je nog wel wat lekkere mannen aanbevelen, zijn alleen niet homo maar misschien kan jij ze bekeren. :D
Mwoah, ik hoef jouw afdankertjes niet hoor ;(.
pi_122786800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mwoah, ik hoef jouw afdankertjes niet hoor ;(.
Je weet niet wat je mist. :o
pi_122786810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist. :o
Jawel, mannen met rughaar oa. :X :X :X
pi_122786842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jawel, mannen met rughaar oa. :X :X :X
Gladde kippenborstjes alles. :')
pi_122786875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Gladde kippenborstjes alles. :')
Ga haten dan :(.
pi_122786889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ga haten dan :(.
Wat :{
pi_122786901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wat :{
Of heb je die juist in de aanbieding?
pi_122786911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Of heb je die juist in de aanbieding?
Ja _O_
pi_122786949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja _O_
Nou, stuur maar wat plaatjes door. Ik zal mijn keurende oog erop laten vallen. :7
pi_122787005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nou, stuur maar wat plaatjes door. Ik zal mijn keurende oog erop laten vallen. :7
Heb er geen foto van.
pi_122787023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Heb er geen foto van.
Ja, daar heb ik niks aan.
pi_122787045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik niks aan.
Dan hou ik hem maar voor mezelf. Moet je zelf maar op zoek gaan naar een vent. ;(
pi_122787066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dan hou ik hem maar voor mezelf. Moet je zelf maar op zoek gaan naar een vent. ;(
Ik ga vrijdag en zaterdag weer jagen *O*,
pi_122787076
:s)
pi_122787226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ga vrijdag en zaterdag weer jagen *O*,
Waar ga je heen? :D
pi_122787383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Waar ga je heen? :D
Moet ik nog even kijken, ik weet van 1 homo tent :P.
pi_122787419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Moet ik nog even kijken, ik weet van 1 homo tent :P.
Succes alvast, je zal het daar hard nodig hebben. ;(
pi_122787459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Succes alvast, je zal het daar hard nodig hebben. ;(
Hoezo dan? :o
pi_122787512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoezo dan? :o
Veul halve wijven..
pi_122787531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Veul halve wijven..
Wat hebben die te zoeken in een homobar :').
pi_122787582
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat hebben die te zoeken in een homobar :').
Ik bedoel veel mannen die eruit zien als halve wijven.
pi_122787622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik bedoel veel mannen die eruit zien als halve wijven.
Ow, dat zoek ik dan weer niet.
pi_122787627
oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')