SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Zal ik doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga afsluiten en de trein in... hier nog een gezellig muziekje om op repeat te zetten tot ik weer terug ben.
Niet want dat zijn van die eenmalige ontmoetingen op bv werkquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus, wat voor mensen leer jij kennen
Wel op volume 11 natuurlijk.quote:
Ik haat mijn nieuwe auto die de volume alleen middels een balk aangeeft ipv digitaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Volume MOET altijd op een even getal staan.
Dat had ik een aantal autos geleden ook, dat was juist een verademing.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik haat mijn nieuwe auto die de volume alleen middels een balk aangeeft ipv digitaal. Altijd op 12
.
Haha, nu geef ik er gewoon een zwieper aan jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat had ik een aantal autos geleden ook, dat was juist een verademing.Als ik nu ineens mijn volume omlaag zet dan moet ik later toch altijd nog even kijken waar hij nou op beland is
Zo vaak gebeurt het ook natuurlijk niet dat een laagopgeleide en een hoogopgeleide elkaar pad kruisen en vrienden worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet want dat zijn van die eenmalige ontmoetingen op bv werk.
Of eindigend op een 5!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Volume MOET altijd op een even getal staan.
Nee, komt ook wel door de wisselende interessesquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef bijdehand het volgende:
Zo vaak gebeurt het ook natuurlijk niet dat een laagopgeleide en een hoogopgeleide elkaar pad kruisen en vrienden worden.
En de gesprekken die daaruit voortkomen. Plus het feit dat je die mensen niet zo snel op je pad zal krijgen toch? Kan wel via bijv een vereniging, maar dan vraag ik me af hoe vaak dat een echte vriendschap vormt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, komt ook wel door de wisselende interesses.
Grappig dat je dat zegt, had die discussie laatst met iemand en die vond dat ook. ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen.quote:
Mijn tv (waarop mijn pc is aangesloten) heeft geen nummertjes maar schuifjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, had die discussie laatst met iemand en die vond dat ook. ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen.Zo heb ik ook oneven meervouden van 7 proberen toe te staan maar dit ging ook niet :/ 21 enzo
Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel BL scoort een chick met carnaval die natuurlijk spontaan begon te soppen van zijn oeteldonkse kiel. En de volgende ochtend hebben ze het over wat dingen o.a. woonplaats en ze blijkt met een Leidenaar te hebben gesekst. Mijn god. Dan ben je pas genaaid
Ben jij nog zo jongquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
Uit het vorige topiq:
[..]
Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomen![]()
![]()
En waarom zou ik zeggen dat ik in Leiden gewoond heb? Ik kijk wel uit natuurlijkWoon nu even tijdelijk in Oisterwijk bij mijn ouders
Dat is al een stuk beter.
Edit: Hoewel, op je 21e bij je ouders wonen..
Ik ging pas op m'n 27e het huis uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
Uit het vorige topiq:
[..]
Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomen![]()
![]()
En waarom zou ik zeggen dat ik in Leiden gewoond heb? Ik kijk wel uit natuurlijkWoon nu even tijdelijk in Oisterwijk bij mijn ouders
Dat is al een stuk beter.
Edit: Hoewel, op je 21e bij je ouders wonen..
Ik op mijn 18equote:Op woensdag 6 februari 2013 18:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ging pas op m'n 27e het huis uit
Je mag ze eigenlijk niet wassen he! De traditie is dat je 'm gewoon buiten laat luchten. Want met het wassen lijden die emblemen er heel erg van. Althans, dat is wat de man in het Vakkledinghuis mij vertelde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 06:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Herkenbaar. Nu al bang om dat ding de wasmachine in te gooien.
Ik zeg doen, gewoon puur uit protest en omdat het kanquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:54 schreef shifto het volgende:
Ik zit het hele weekend dus waarschijnlijk in een datacenter, zal ik daar gewoon gaan zitten in mn kiel?
Zondag avond wel ff wasted gaan tho
hahahah het lijkt nog echt een gezicht ook zo, met z'n hendjes de lucht inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:35 schreef BlackLining het volgende:
Mijn motor wil ook carnaval vieren
[ afbeelding ]
Wat is het stil,quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is het stil,
Zo gruwelijk stil..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Gisteren vroeg ik aan de barman hoelaat ze vandaag open gaan hij zo van ja 8 uur waarschijnlijk! Ik tegen hem van oh dan kom ik mooi vroeg en kan ik daarna ergens ontbijten.. Bleek tie 8 uur 's avonds open te gaan..
Ja fucking laat, zou het liefst nu al in de stad rondbanjeren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Welke is dat dan?Wanne onzin.
Ik was net bij het station en serieus bijna niemand is verkleed of heeft iets aparts aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja fucking laat, zou het liefst nu al in de stad rondbanjeren.
Voelde me ook uitschot gisterenmiddag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was net bij het station en serieus bijna niemand is verkleed of heeft iets aparts aan.
WAT IS DEZE!
Wahahah lekker bekijks of niequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voelde me ook uitschot gisterenmiddag.Tot aan de markt niemand verkleed gezien.
Mja boeiend toch?
Liep zo rondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahah lekker bekijks of nie. Schijt aan de rest!
Okequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duw hem er maar weer in met jouw tong.
Je verpest mijn momentje met Barrie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
In de trein richting DB![]()
Voelt altijd als thuis komen, zeker met het oog op dit weekend
Moet goed voelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
In de trein richting DB![]()
Voelt altijd als thuis komen, zeker met het oog op dit weekend
Je ging ook carnavallen toch? Zal mijn momentje dan wel pakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je verpest mijn momentje met Barrie.
Van mij mag het zo blijven anders. Zou pas een toffe carnaval worden. Alleen Oeteldonkers, hendig geen wachtrijen voor de bar en shit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef BlackLining het volgende:
Er is inderdaad werkelijk niets te doen voor het station
Stilte voor de storm
Dat jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van mij mag het zo blijven anders. Zou pas een toffe carnaval worden. Alleen Oeteldonkers, hendig geen wachtrijen voor de bar en shit.
DT mag nog, vooruit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat jaMaar er mogen wel méér Oeteldonkers komen natuurlijk
Knillis wordt op zijn sokkel gezet
graag gedaan barriequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je verpest mijn momentje met Barrie.
Ik heb even een heel snel rondje gelopen, aan de Mert is alles nog dicht, allemaal nog aan het bouwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
DT mag nog, vooruit.
Zijn er al kroegen open??
Zuipsequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb even een heel snel rondje gelopen, aan de Mert is alles nog dicht, allemaal nog aan het bouwen
Dan maar even thuis een pilsje open trekken.
Altijd nog beter dan wat nu op isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:
Dat drie uurkes veurraf is ook nikis trouwensAndre van Duin carnavalsmuziek vinden
Wacht dan even twee weken..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Men zou de muren rondom Oeteldonk weer op moeten trekken.
Dus jij bent in Oeteldonk uit de klei getrokken ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, carnaval is voor en door Oeteldonkers!
Zn wijf weet nu wel gelijk dat tie zin in een verzetje heeft.quote:
Nee, deze danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zn wijf weet nu wel gelijk dat tie zin in een verzetje heeft.
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus jij bent in Oeteldonk uit de klei getrokken ja?
Ohhh ik heb het flink te pakken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, deze dan
BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN BALLEN BALLENHAKKE TAKKE HAKKE TAKKE
Echt tieves muziek. En dat zeg ik niet snel.quote:
'Carnaval' voor boven de grote riolenquote:
Ik hoef het melodietje niet eens te horen om te zien dat ik daar ooraids van ga krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt tieves muziek. En dat zeg ik niet snel.
Dat ze daar blijven!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
'Carnaval' voor boven de grote riolen
quote:
Ja die is tof!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Ik zit de nummers van het Kwekfestijn maar eens te luisteren. Blijf Zomar un dag een slechte winnaar vinden. Zou niet misstaan bij die ellende op omroep brabant. Wat mij betreft had Attenooije met Hoe pappa? mogen winnen.
Afgezien van het haar klopt het.quote:
Ik voel je broeder. Ik was na 4e thuis en op de bank na het douchen in slaap getieft om rond 7 uur wakker te worden en naar de slaapkamer te verkassenquote:
Ik stond rond 1.30 ofzo bij de mac met een maatje en we kregen ons eten, ik zei tegen hem: ik weet gewoon niet eens meer wat ik heb besteld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel je broeder. Ik was na 4e thuis en op de bank na het douchen in slaap getieft om rond 7 uur wakker te worden en naar de slaapkamer te verkassen.
Aaah germquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Emblemen zijn los.. En een ben ik kwijt. Tering lelijk
Hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stond rond 1.30 ofzo bij de mac met een maatje en we kregen ons eten, ik zei tegen hem: ik weet gewoon niet eens meer wat ik heb besteld.
Erop gestreken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Emblemen zijn los.. En een ben ik kwijt. Tering lelijk
Ja. En niet eens in de was gegooid.. Zo'n lege plek is wel echt lelijk.quote:
Goed bezig hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stond rond 1.30 ofzo bij de mac met een maatje en we kregen ons eten, ik zei tegen hem: ik weet gewoon niet eens meer wat ik heb besteld.
Ik heb ze erop genaaid, dat is echt 10x beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. En niet eens in de was gegooid.. Zo'n lege plek is wel echt lelijk.
Met naald en draad lukt niet. En een naaimachine heb ik niet. Heb in sommige.ook nietjes zittenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Gauw nieuwe halen dan. Waarom naai je ze er niet op?
Nietjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met naald en draad lukt niet. En een naaimachine heb ik niet. Heb in sommige.ook nietjes zitten
Werkse Tank!
tuurlijk is voor die nickelson sletjes die daarop met hun te korte rokjes met hun booties kunnen shakenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:14 schreef Devolution het volgende:
Bonkende kop, voeten naar de klote maar het was een mooie eerste carnavalsdag!![]()
Was ook nog even naar de Eivissa geweest maar daar was het flink verbouwd zeg. Die bar boven bij de DJ was ineens weg en er was een bar aan de muur voor in de plaats gekomen en ook stonden er van die mini podiums
Ja preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
tuurlijk is voor die nickelson sletjes die daarop met hun te korte rokjes met hun booties kunnen shaken
Beter opgeleid dan de Bosschenaar die ik vannacht zag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
Ik neem er trouwens ook twee mee uit LeidenMaar die heb ik bijzonder goed opgeleidt. Boerenkiel, geen A-woord en Ooit, Blauw en Anoesjka uit hun hoofd kennen
De mijne hebben zich nog wel kunnen gedragenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beter opgeleid dan de Bosschenaar die ik vannacht zag.![]()
Al ging tie wel los. Dat wel.
Ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan wel, kom je dan kijken?
Hm, beren zeg je? Klinkt wel ranzigquote:Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Hij ist er weer
Ff beren bij de subway
Lekker manquote:Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, beren zeg je? Klinkt wel ranzig.
Nee, best rustig. Stond ook vooraan bij de preins netquote:Op zondag 10 februari 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, ik kruip er vanavond vroeg in.
Druk in de stad ?
Beter, al die import vind ik ook maar niks. Overal megadruk en serieus ruim een half uur in de rij gestaan om een kroeg in te mogen. Jas opgehangen en uiteraard was die weg toen ik naar buiten wilde en ik heb met mijn zatte kop een dames jas meegegristquote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, best rustig. Stond ook vooraan bij de preins netEn alleen maar Oeteldonkers, geen import meer
![]()
Nu nog ff snel naar huis, glazuur van de pot af ketsen
Coolquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef BlackLining het volgende:
https://www.vn.nl/Archief(...)carnavalstoerist.htm
Niet normaal hequote:Op zondag 10 februari 2013 19:09 schreef BlackLining het volgende:
Boh die import joh![]()
Tering irritant
Ik heb inspiratie opgedaan om import te netenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cool. Daar heb ik zelfs wat van geleerd
![]()
.
Deed ik daarvoor al, puur vanwege de enorme druktequote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb inspiratie opgedaan om import te neten
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb ik even geluk dat ik schijnbaar niks met bezette vrouwen mag doen terwijl mannen niet ter sprake komen.
Zegt de ex Leidenaarquote:Op maandag 11 februari 2013 03:20 schreef BlackLining het volgende:
Maandag en dinsdag was er doorgaans minder import toch? Ben die lui nu echt zat namelijk. Oprotten.
Volgens mij had je over mijn vraag van een tijdje geleden heen gelezen, dus nogmaals: werk je nog steeds in Tilburg? En zo ja: al iets nieuws op het oog?quote:
Daar heb ik dan inderdaad overheen gelezen, sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij had je over mijn vraag van een tijdje geleden heen gelezen, dus nogmaals: werk je nog steeds in Tilburg? En zo ja: al iets nieuws op het oog?
Strak plan, daar haal ik er straks ook maar eentje vanquote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Echt wel! Zit al aan m'n 3e chocomel vandaag!
*slurp*
Ja jonguh, mijn 3e gemeentepilsquote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Eej feestbeesten, lukt het zuipen een beetje?
Nice! Ik ga zo bjorst eten, toedelsquote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Echt wel! Zit al aan m'n 3e chocomel vandaag!
*slurp*
Geboren en getogen Bosschenaar!quote:
Ben bij hem thuis geweestquote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Rombouts gezien. Wat wil je nog meer?_!
Boer Romboutsquote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Rombouts gezien. Wat wil je nog meer?_!
Ah, ik dacht al dat ik iets kwijt wasquote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Devolution het volgende:
De grond ligt ook bezaaid met geld trouwensHeb gisteren 25 euro gevonden, en mn broertje ook al 20
Herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik iets kwijt was.
luiwammes!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:48 schreef BlackLining het volgende:
Morge! Proberen nog ff te pitten, dit is natuurlijk geen tijd om wakker te zijn
Jij gisteren natuurlijk weer naar het Amsterdamse, zoals ik op FB begreep?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij had je over mijn vraag van een tijdje geleden heen gelezen, dus nogmaals: werk je nog steeds in Tilburg? En zo ja: al iets nieuws op het oog?
05:00quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Al wakker vanaf kwart voor 6
Had je donderdagmiddag moeten beginnen. Vind 'm dit jaar alles behalve snel gegaan.quote:
Volgend jaar allicht, ik kan lastig gaan feesten als ik de dag erop moet werkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je donderdagmiddag moeten beginnen. Vind 'm dit jaar alles behalve snel gegaan.
's avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgend jaar allicht, ik kan lastig gaan feesten als ik de dag erop moet werken.
Jij hebt vrij, volgend jaar werken en dan praten we verderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent.
Als ik zou moeten werken is mijn carnaval zo verziekt dat ik niet eens meer zou willen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt vrij, volgend jaar werken en dan praten we verder.
's avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik zou moeten werken is mijn carnaval zo verziekt dat ik niet eens meer zou willen.
Ja jij. Ik zou dan gewoon niet gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent.
Doe je normaal toch ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij. Ik zou dan gewoon niet gaan.
Ja, andere kledij allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar carnaval is iets anders.
Nee gewoon alles er omheen. Normale stapavond duurt veel korter dan een dag carnaval, halve dag carnaval is geen kut aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, andere kledij alles. Ik was zaterdag mijn jas kwijtgeraakt dus ik had een andere meegegrist, doe ik hem buiten aan en word ik uitgelachen
. Is het een damesjas
.
Ja zo, avondje vind ik ook zat hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee gewoon alles er omheen. Normale stapavond duurt veel korter dan een dag carnaval, halve dag carnaval is geen kut aan.
Schijnbaar welquote:Met alcohol in je bloed komt je ware aard naar boven?
Wie weet wat je nog scoortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja zo, avondje vind ik ook zat hoor.
[..]
Schijnbaar wel, toch eens op mannenjacht gaan dan
Vind je het niet vervelend dat ik in jouw vijvertje ga vissen? Wie weet snaai ik wel een leuke kerel voor je neus wegquote:
Denken dat als een kerel moet kiezen tussen jou en mij, hij voor jou gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat ik in jouw vijvertje ga vissen? Wie weet snaai ik wel een leuke kerel voor je neus weg.
Weet jij wel wat ik allemaal te bieden heb!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denken dat als een kerel moet kiezen tussen jou en mij, hij voor jou gaat.
Manboobsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet jij wel wat ik allemaal te bieden heb!![]()
Sowieso een eckte pener natuurlijk, heerlijke manboobs en een gladde borstkas.
Onwetendequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ManboobsAls een kerel dat speciaal wilt, was tie wel hetero gebleven hoor
Ben jij een man dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee zo tussen jouw manboobs.
Ben je nu homo ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan rol jij echt niet tussen mijn manboobs!![]()
Nee, leef je vooral uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je iets tegen rugridders dan?
Dat ben ik ook zeker wel van plan. Ik weet zeker dat ik nu aan de lopende band kan scoren, mannen zijn zoveel gemakkelijkerquote:
Kan je nog wel wat lekkere mannen aanbevelen, zijn alleen niet homo maar misschien kan jij ze bekeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zeker wel van plan. Ik weet zeker dat ik nu aan de lopende band kan scoren, mannen zijn zoveel gemakkelijker![]()
.
Mwoah, ik hoef jouw afdankertjes niet hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je nog wel wat lekkere mannen aanbevelen, zijn alleen niet homo maar misschien kan jij ze bekeren.
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, ik hoef jouw afdankertjes niet hoor.
Ga haten danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gladde kippenborstjes alles.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of heb je die juist in de aanbieding?
Heb er geen foto van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, stuur maar wat plaatjes door. Ik zal mijn keurende oog erop laten vallen.
Dan hou ik hem maar voor mezelf. Moet je zelf maar op zoek gaan naar een vent.quote:
Ik ga vrijdag en zaterdag weer jagenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan hou ik hem maar voor mezelf. Moet je zelf maar op zoek gaan naar een vent.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag en zaterdag weer jagen,
Succes alvast, je zal het daar hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken, ik weet van 1 homo tent.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Succes alvast, je zal het daar hard nodig hebben.
Ik bedoel veel mannen die eruit zien als halve wijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat hebben die te zoeken in een homobar.
Ow, dat zoek ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bedoel veel mannen die eruit zien als halve wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |