abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122554539

Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:53:07 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122554559
Der zitte unnen kikker bovenop nou nou!
Thinking about thinking of you.
pi_122554595
maor da vuul ik nie alleen, want da het toch iedereen!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122554628
En de eindeloze variaties die ik met een oud-collega/vriend daarop maakte.

'neger in mijn reet'
'klant aan de lijn'
'vuiltje in mijn oog'
:')
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:54:50 #5
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122554643
au, mijn humor :')
pi_122554692
Ik ga afsluiten en de trein in... hier nog een gezellig muziekje om op repeat te zetten tot ik weer terug ben.

pi_122554962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga afsluiten en de trein in... hier nog een gezellig muziekje om op repeat te zetten tot ik weer terug ben.

Zal ik doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122556187
Yooo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_122556219
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Serieus, wat voor mensen leer jij kennen :D
Niet want dat zijn van die eenmalige ontmoetingen op bv werk _O-.
pi_122556735
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zal ik doen.
Wel op volume 11 natuurlijk.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:52:57 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122556944
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wel op volume 11 natuurlijk.
:N

Volume MOET altijd op een even getal staan. :)
pi_122557008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik haat mijn nieuwe auto die de volume alleen middels een balk aangeeft ipv digitaal ;(. Altijd op 12 _O-.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:57:16 #13
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122557098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik haat mijn nieuwe auto die de volume alleen middels een balk aangeeft ipv digitaal ;(. Altijd op 12 _O-.
Dat had ik een aantal autos geleden ook, dat was juist een verademing. :P Als ik nu ineens mijn volume omlaag zet dan moet ik later toch altijd nog even kijken waar hij nou op beland is :X
pi_122557128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat had ik een aantal autos geleden ook, dat was juist een verademing. :P Als ik nu ineens mijn volume omlaag zet dan moet ik later toch altijd nog even kijken waar hij nou op beland is :X
Haha, nu geef ik er gewoon een zwieper aan ja :P.
pi_122557251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niet want dat zijn van die eenmalige ontmoetingen op bv werk _O-.
Zo vaak gebeurt het ook natuurlijk niet dat een laagopgeleide en een hoogopgeleide elkaar pad kruisen en vrienden worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef shifto het volgende:

[..]

Of eindigend op een 5!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122557327
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef bijdehand het volgende:

Zo vaak gebeurt het ook natuurlijk niet dat een laagopgeleide en een hoogopgeleide elkaar pad kruisen en vrienden worden.
Nee, komt ook wel door de wisselende interesses :).
pi_122557382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, komt ook wel door de wisselende interesses :).
En de gesprekken die daaruit voortkomen. Plus het feit dat je die mensen niet zo snel op je pad zal krijgen toch? Kan wel via bijv een vereniging, maar dan vraag ik me af hoe vaak dat een echte vriendschap vormt.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:10:15 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_122557584
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of eindigend op een 5!
Grappig dat je dat zegt, had die discussie laatst met iemand en die vond dat ook. ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen. :P Zo heb ik ook oneven meervouden van 7 proberen toe te staan maar dit ging ook niet :/ 21 enzo :P
pi_122557869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:10 schreef shifto het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, had die discussie laatst met iemand en die vond dat ook. ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen. :P Zo heb ik ook oneven meervouden van 7 proberen toe te staan maar dit ging ook niet :/ 21 enzo :P
Mijn tv (waarop mijn pc is aangesloten) heeft geen nummertjes maar schuifjes _O_
pi_122558522
Uit het vorige topiq:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel BL scoort een chick met carnaval die natuurlijk spontaan begon te soppen van zijn oeteldonkse kiel. En de volgende ochtend hebben ze het over wat dingen o.a. woonplaats en ze blijkt met een Leidenaar te hebben gesekst. Mijn god. Dan ben je pas genaaid :o
Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomen |:( :') ;(

En waarom zou ik zeggen dat ik in Leiden gewoond heb? Ik kijk wel uit natuurlijk :7 Woon nu even tijdelijk in Oisterwijk bij mijn ouders :) Dat is al een stuk beter.

Edit: Hoewel, op je 21e bij je ouders wonen.. :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_122559941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
Uit het vorige topiq:

[..]

Ik ben niet meer zo goed in het oppikken van vrouwen, ben ik donderdag achter gekomen |:( :') ;(

En waarom zou ik zeggen dat ik in Leiden gewoond heb? Ik kijk wel uit natuurlijk :7 Woon nu even tijdelijk in Oisterwijk bij mijn ouders :) Dat is al een stuk beter.

Ben jij nog zo jong :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_122559951
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ben jij nog zo jong :o
:Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_122559958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
Uit het vorige topiq:

[..]

Ik ging pas op m'n 27e het huis uit :P
pi_122560223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ging pas op m'n 27e het huis uit :P
Ik op mijn 18e :')
pi_122563344
Ik op mijn 19e :). Relaxed met 2 katten :D. Inmiddels nog 1 ;(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')