abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122586807
Vraag mij bij dit soort zaken altijd af wie het grotere tuig is...de daadwerkelijke
schoppers of degenen die zich in alle bochten wringen om het maar goed
te praten en te veralgemeniseren.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_122586930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar waar wie starten er met racisme?
Zoals Raymond Goedemondt al zei in zijn laatste show: PVV, hun hebben het gedaan!
pi_122586932
Inderdaad altijd dezelfden
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_122588312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zielepoot.
Klootzakken zijn klootzakken, neemt nog steeds niet weg dat van de 4 recentelijke geweldsdelicten er 2 gepleegd zijn door Nederlanders, dus nog steeds zijn 2e generatie prachtjongeren overmatig gerepresenteerd.
Het gaat niet om oververtegenwoordiging, het gaat erom dat in het Eindhovense geval de usual suspects om het hardst schreeuwden dat ze wel wisten wat het signalement was. Er zijn namelijk mensen die door de selectieve berichtgeving, verontwaardiging en aanmaak en vulling van foktopics het idee hebben dat dergelijk geweld iets van allochtonen is. En dan heb je ook nog minkukels die dat denken omdat ze graag willen dat het zo is, of het zo willen laten lijken dat het zo is terwijl ze beter weten, omdat ze hun gevoel van eigenwaarde moeten ontlenen aan hun huidskleur en afkomst. Wat natuurlijk heel veel over hen zegt.

Dan gaan die allemaal heel hard op hun bek met zo'n Eindhovense zaak, en ipv dat ze daar van leren dat hun aannames verkeerd waren en ze zichzelf voor lul zetten, grijpen ze het eerste de beste (lichtere) vergrijp aan in een zielige poging daarvoor te compenseren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122589091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:57 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Zoals Raymond Goedemondt al zei in zijn laatste show: PVV, hun hebben het gedaan!
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_122589824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Vraag mij bij dit soort zaken altijd af wie het grotere tuig is...de daadwerkelijke
die laatste groep en die zit uitgerekend op fok :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat niet om oververtegenwoordiging, het gaat erom dat in het Eindhovense geval de usual suspects om het hardst schreeuwden dat ze wel wisten wat het signalement was. Er zijn namelijk mensen die door de selectieve berichtgeving, verontwaardiging en aanmaak en vulling van foktopics het idee hebben dat dergelijk geweld iets van allochtonen is. En dan heb je ook nog minkukels die dat denken omdat ze graag willen dat het zo is, of het zo willen laten lijken dat het zo is terwijl ze beter weten, omdat ze hun gevoel van eigenwaarde moeten ontlenen aan hun huidskleur en afkomst. Wat natuurlijk heel veel over hen zegt.

Dan gaan die allemaal heel hard op hun bek met zo'n Eindhovense zaak, en ipv dat ze daar van leren dat hun aannames verkeerd waren en ze zichzelf voor lul zetten, grijpen ze het eerste de beste (lichtere) vergrijp aan in een zielige poging daarvoor te compenseren.
Ze moeten Danny Ghosen zijn kop eraf trappen toch?

Niet zo huilen hier, jij pleiter voor geweld.
pi_122609215
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
al de usual suspects om het hardst schreeuwden dat ze wel wisten wat het signalement was. Er zijn namelijk mensen die door de selectieve berichtgeving, verontwaardiging en aanmaak en vulling van foktopics het idee hebben dat dergelijk geweld iets van allochtonen is. En dan heb je ook nog minkukels die dat denken omdat ze graag willen dat het zo is, of het zo willen laten lijken dat het zo is terwijl ze beter weten, omdat ze hun gevoel van eigenwaarde moeten ontlenen aan hun huidskleur en afkomst. Wat natuurlijk heel veel over hen zegt.

Dan gaan die allemaal heel hard op hun bek met zo'n Eindhovense zaak, en ipv dat ze daar van l
Er was een Mocro bij ;)
Bovendien bewijst het ook dat Homosexuele adoptie ouders ook niet helemaal geweldig zijn .
Dat Boerin zoekt boerin heeft twee losgeslagen koters.

Er is een hele generatie jeugd losgeslagen (en mocro's wat meer dan kaaskoppen)
En zeg er niks van, want je bent de volgende die 8x tegen het hoofd geschopt wordt.
(het slachtoffer had het lef ze aan te spreken op vandalisme)

En ouders nemen geen verantwoording.
Nogmaals als een van de mijne erbij betrokken wads geweest...linea recta naar de pliesie.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:09:02 #108
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_122609356
Alsof Marokkanen tegenwoordig nog criminelen zijn :')

My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_122609949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Statistieken liegen er anders niet om. Ruim de meerderheid van alle mannelijke Marokkaanse jongeren onder de 23 is in aanraking gekomen met politie en justitie. Bij de autochtone Nederlanders ligt dat cijfer ergens in de 20%.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Statistieken liegen er anders niet om. Ruim de meerderheid van alle mannelijke Marokkaanse jongeren onder de 23 is in aanraking gekomen met politie en justitie. Bij de autochtone Nederlanders ligt dat cijfer ergens in de 20%.
Ja je moet ook kijken naar de sociale groep e.d zeg maar alleen de laagste sociale groepen kwamen naar nederland, de rijken e.d bleven in hun eigen land.
bij de laagste sociale groepen komt het bij autochtonen ook op 40% o.i.d uit
Maar toch was een tijdje geleden een onderzoeker op tv , die zei dat marokanen en antilianen 2 keer zo crimineel zijn als turken en surinamers, hij was rond 1990 ophouden met onderzoek, omdat 'politiek correcten' hem in de hoek van janmaat wilde zetten en daar had ie geen zin in... maar nu was ie weer begonnen..
  vrijdag 8 februari 2013 @ 02:18:56 #110
3542 Gia
User under construction
pi_122626422
Weet je, oftewel 'jeweetz': een Nederlandse jongen die z'n broer in elkaar trimt na een ruzietje, kan rekenen op 2 jaar. Terwijl dat soort gastjes wegkomen met doodslag
pi_122628897
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jaja, bagatelliseer het maar weer.
Besef je wel dat jij de aanleiding bent van het bagatelliseren? Statistieken omtrent criminaliteit door Marokkanen en de ernstige trend die daarin aanwijsbaar is wuif jij stelselmatig en maar al te graag weg door continu keihard te wijzen op uitzonderingen. Ja, dan krijg je dat soort reacties. Mensen worden gewoon moedeloos van jouw treurige houding en hebben dan ook niet meer de behoefte om normaal op je te reageren. Je bent toch niet voor rede, statistiek en trends vatbaar.
pi_122628950
reageer liever op mijn post, nielsch
pi_122629017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:29 schreef arjan1212 het volgende:
reageer liever op mijn post, nielsch
waarom? en welke?
pi_122629061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Besef je wel dat jij de aanleiding bent van het bagatelliseren? Statistieken omtrent criminaliteit door Marokkanen en de ernstige trend die daarin aanwijsbaar is wuif jij stelselmatig en maar al te graag weg door continu keihard te wijzen op uitzonderingen. Ja, dan krijg je dat soort reacties. Mensen worden gewoon moedeloos van jouw treurige houding en hebben dan ook niet meer de behoefte om normaal op je te reageren. Je bent toch niet voor rede, statistiek en trends vatbaar.
14.gif.
pi_122629225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 02:18 schreef Gia het volgende:
Weet je, oftewel 'jeweetz': een Nederlandse jongen die z'n broer in elkaar trimt na een ruzietje, kan rekenen op 2 jaar. Terwijl dat soort gastjes wegkomen met doodslag
sterker nog, als je een waxinelichthoudertje naar een koets gooit zit je al 2 jaar, maar in groepsverband iemand doodschoppen kan niemand je echt aanrekenen. _O-
pi_122629617
quote:
Nederlandse mensen houden niet van hun dochters, want die meisjes mogen alles. Met sexy kleding aan op straat lopen en naar feestjes om met jongens slechte dingen te doen."

Wat Yassin verstaat onder 'slechte dingen' wil hij niet vertellen. Hij haalt zijn schouders op en zegt: "Je weet toch, slechte dingen. En als wij ze dan versieren, gaan ze opeens een beetje preuts doen, terwijl ze iedereen al gehad hebben." Badr ziet daar wel een voordeel in: "Dat is wel handig voor ons, want dan kunnen we op ze oefenen voordat we met een puur meisje trouwen."

Samira: 'Ik weet niet hoe ik met hem moet praten'

Yassins moeder 'Samira' wil niet met haar echte naam in de krant. Ze werkt op een basisschool in de buurt en wil niet dat iemand haar herkent. Ze maakt zich zorgen over het gedrag van Marokkaanse jongens ten opzichte van meisjes en vindt het belangrijk dat vooral Marokkaanse moeders zich gaan bemoeien met het gedrag van hun zonen, daarom stemt ze in met een interview.

Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meiden zich gedroegen? "Er wonen heel wat slechte meisjes in deze wijk hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
Bron
Kortom Die Snol heeft er zelf om gevraagd
Als ik vader Broer of naast familid was , wordt er dus wel even voor gezorgd dat 2e generatie nooit een 3e genratie gaat veroorzaken
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 10:09:59 #117
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_122629925
Dit nieuws had ik gemist uit mijn eigen dorp :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_122629990
Is toch de trend van 2013 + nieuw woord voor in de Dikke van Dale: hoofdschopper.
pi_122631354
quote:

[..]

altijd als ik zijn berichten lees waarin hij alles weer eens probeert te verdraaien hoor ik dat deuntje in mijn hoofd:

Maar het hoofdschoppen in Belgie is niet vreemd als ik nu vandaag weer dit lees:

quote:
Belgische jongeren onverdraagzaam

ANTWERPEN -
Een kwart van de jonge moslims vindt geweld tegen homo's gerechtvaardigd. Een derde van de Vlaamse jeugd staat negatief tegenover moslims.

Dat blijkt uit onderzoek van het Vlaamse Jeugdonderzoeksplatform onder bijna 4.000 scholieren uit Antwerpen en Gent.

De onderzoekers concluderen dat jongeren in Vlaanderen 'sociaal een grote afstand van elkaar bewaren'. De stedelijke jeugd in Vlaanderen houdt er traditioneel-conservatieve denkbeelden op na. "Dat idee over de gezellige smeltkroes is niet meer dan romantisch gezwets", verduidelijkt professor-emeritus Mark Elchardus, die het onderzoek coördineerde, in De Morgen.
De Vlaamse jeugd is nog tamelijk onverdraagzaam jegens andere groepen, concludeert Elchardus. "Er dreigt een kloof tussen de verschillende visies op respect voor seksuele geaardheid en gelijkheid voor man en vrouw, maar ook voor thema's als abortus of euthanasie", stelt de wetenschapper.
pi_122632408
quote:

[..]

Je sarcasme-detector doet 't niet meer man.
pi_122632635
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je sarcasme-detector doet 't niet meer man.
Treurig dat je nu net doet alsof het sarcasme was, terwijl daar toch echt geen enkele aanwijzing voor is.
pi_122634479
quote:
Je bent toch niet voor rede, statistiek en trends vatbaar.
Heb je ook statistieken mbt het verband tussen domheid en racisme? Tussen een laag zelfbeeld en racisme? Tussen uiterlijk en racisme? Maatschappelijke positie etc?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122635034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik heb naar aanleiding van dit verhaal eens even rondgevraagd bij ons in de moskee en niemand heeft bevestigd dat ze een meisje hebben lastig gevallen en geslagen. Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje werd aangezien voor hoer, dankzij haar losse mentaliteit en klederdracht. Mijn broeders liegen niet wanneer hen dit wordt gevraagd, maar dat kan ik van jullie kazen niet zeggen.
1) Er is vooruitgang! Waar vroeger met vanzelfsprekende arrogantie zou worden opgeschept over zulke heldendaden, wordt nu toch maar het zwijgen toe gedaan.
2) Je tweede zin verklaart al een hoop over jouw respect jegens vrouwen, ergo neem ik jou niet serieus.
3) Jouw broeders geloof ik niet en liegen net zo hard als elk ander als het zo uitkomt. Het simpele feit dat jij dat niet wenst te erkennen maakt je kwaadwillend.

Jij bent geen aanwinst voor je geloof of groepsgenoten, maar juist een vertegenwoordiging van wat er mis mee is.
pi_122635179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stigmatiserend topic :r overduidelijk gepost om een bepaalde groep slecht af te schilderen terwijl maar een hele kleine minderheid van die groep daadwerkelijk zich schuldig maakt aan criminele activiteiten maar neeeeee hoor door dit soort topics wordt de hele groep erop aangekeken.
:r
Waar de hele groep op wordt aangekeken, is dat zij maar blijven wegkijken en downplayen als het gaat om wangedrag/misdaden door individuen uit de groep. Anders gezegd, zolang ouders hun zoontjes het hand boven het hoofd blijven houden ipv eigenhandig naar het politiebureau sleuren, neem ik geen enkele verklaring oid serieus.

En dat geldt ook voor die grafbakken uit Eindhoven....
pi_122635287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik ga voor deur 2!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')