abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122632635
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je sarcasme-detector doet 't niet meer man.
Treurig dat je nu net doet alsof het sarcasme was, terwijl daar toch echt geen enkele aanwijzing voor is.
pi_122634479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:26 schreef Nielsch het volgende:
Je bent toch niet voor rede, statistiek en trends vatbaar.
Heb je ook statistieken mbt het verband tussen domheid en racisme? Tussen een laag zelfbeeld en racisme? Tussen uiterlijk en racisme? Maatschappelijke positie etc?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122635034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik heb naar aanleiding van dit verhaal eens even rondgevraagd bij ons in de moskee en niemand heeft bevestigd dat ze een meisje hebben lastig gevallen en geslagen. Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje werd aangezien voor hoer, dankzij haar losse mentaliteit en klederdracht. Mijn broeders liegen niet wanneer hen dit wordt gevraagd, maar dat kan ik van jullie kazen niet zeggen.
1) Er is vooruitgang! Waar vroeger met vanzelfsprekende arrogantie zou worden opgeschept over zulke heldendaden, wordt nu toch maar het zwijgen toe gedaan.
2) Je tweede zin verklaart al een hoop over jouw respect jegens vrouwen, ergo neem ik jou niet serieus.
3) Jouw broeders geloof ik niet en liegen net zo hard als elk ander als het zo uitkomt. Het simpele feit dat jij dat niet wenst te erkennen maakt je kwaadwillend.

Jij bent geen aanwinst voor je geloof of groepsgenoten, maar juist een vertegenwoordiging van wat er mis mee is.
pi_122635179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stigmatiserend topic :r overduidelijk gepost om een bepaalde groep slecht af te schilderen terwijl maar een hele kleine minderheid van die groep daadwerkelijk zich schuldig maakt aan criminele activiteiten maar neeeeee hoor door dit soort topics wordt de hele groep erop aangekeken.
:r
Waar de hele groep op wordt aangekeken, is dat zij maar blijven wegkijken en downplayen als het gaat om wangedrag/misdaden door individuen uit de groep. Anders gezegd, zolang ouders hun zoontjes het hand boven het hoofd blijven houden ipv eigenhandig naar het politiebureau sleuren, neem ik geen enkele verklaring oid serieus.

En dat geldt ook voor die grafbakken uit Eindhoven....
pi_122635287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Vraag mij bij dit soort zaken altijd af wie het grotere tuig is...de daadwerkelijke
schoppers of degenen die zich in alle bochten wringen om het maar goed
te praten en te veralgemeniseren.
Ik ga voor deur 2!
pi_122663485
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 10-02-2013 18:32:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')